20+0 - halvvejs! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2010

VNB

kitty skriver:

Ih, hvor er du flot, Vinni!!! Dejlig mave!!

1000 1000 tak søde!  det går virkelig stærkt med at den vokser! synes nærmest jeg kan se forskel fra uge til uge

Glæder mig til at bakke være med til at bakke dig op, her når i begynder i behandling! bilver bare så spændende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

otlitrom

VNB skriver:

1000 1000 tak søde!  det går virkelig stærkt med at den vokser! synes nærmest jeg kan se forskel fra uge til uge

Glæder mig til at bakke være med til at bakke dig op, her når i begynder i behandling! bilver bare så spændende!

Ja, den vokser nok godt nu, men skidt. Der kommer jo en dejlig bebs ud om 20 uger.. Der er jo snart!!

Tak søde, det betyder meget at have nogle gode, dejlige støtter!! Jeg håber vi kommer til sidst i august, men det kommer an på min blodprøve.. Kan næsten ikke holde ud at vente mere, men der er jo ikke så meget andet at gøre. Så er det godt jeg har Jer herinde!

KNUS

Anmeld

22. juli 2010

VNB

Alexis skriver:

Det er skønt for jer!!! Så er der ikke længe igen, tiden flyver bare afsted.

Min mens kom senere på dagen, så løbet er desværre kørt for denne gang

Men så må jeg jo bare tage revanche i næste måned!

Knus

ja tiden flyver MEGET hurtigt afsted!

åååååh nej søde, det er jeg virkelig ked af at høre...

havde lige håbet! Men ja der er ikke andet at gøre end at komme op på hesten igen! Har i bestemt hvornår i vil starte i behandling?

Anmeld

22. juli 2010

VNB

kitty skriver:

Ja, den vokser nok godt nu, men skidt. Der kommer jo en dejlig bebs ud om 20 uger.. Der er jo snart!!

Tak søde, det betyder meget at have nogle gode, dejlige støtter!! Jeg håber vi kommer til sidst i august, men det kommer an på min blodprøve.. Kan næsten ikke holde ud at vente mere, men der er jo ikke så meget andet at gøre. Så er det godt jeg har Jer herinde!

KNUS

ja du har ALTID os herinde! Vi kan holde til at ligge høre til hvad som helst, da nogle af os jo selv ved præcis hvad man går igennem i den svære tid!

iiiih kom så med de svar på den blodprøve... så i kan komme godt igang! ventetiden lige op til er ulidelig! Håber i hænger i?

ja om mellem 16-22 uger sidder vi med den bette i armene... total vildt at tænke på!har intet imod hvis den kigger ud en uge eller 2 før termin hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.