20+0 - halvvejs! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.346 visninger
23 svar
0 synes godt om
21. juli 2010

VNB

iiiih så er jeg allerede halvvejs igennem min graviditet! hvor går tiden dog bare stærkt, synes at ugerne flyver afsted!

Vores lille Spiril lader til at hygge sig gevaldigt derinde, den udnytter pladsen fuldt ud, og er meget aktiv hver dag  Rigtigt sjovt føles det når den får hikke!

Min kæreste har nu også haft den skønne oplevelse op til flere gange at mærke den bette sparke. han er SÅÅÅÅÅ stolt!

På fredag skal vi til MD-scanning, og vi glæder os HELT VILDT til at se den bette igen! Maven vokser derud af og jeg synes efterhånden at jeg fylder ret godt, vægten siger idag + 4,1 kg  i dagens anledning kommer der lige lidt billeder.

mange knus Vinni.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2010

CS

Sikke fiiiin mave og tillykke med halvvjes

Anmeld

21. juli 2010

LinLin

Dejlig milepæl at komme til

Anmeld

21. juli 2010

VNB

ChristinaS skriver:

Sikke fiiiin mave og tillykke med halvvjes

1000 tak

Anmeld

21. juli 2010

VNB

Mor til David skriver:

Dejlig milepæl at komme til

ja det er en SKØN milepæl at nå til! Og nu begynder man endelig at føle sig rigtig gravid

Anmeld

21. juli 2010

oo

wow du er flot!! du burde være gravid HELE tiden  tillykke med halvvejs milepælen

Anmeld

21. juli 2010

Trolde_mor

Ihh HALVVEJS - hvor skønt!

Syntes bare det er så stort at nå halvvejs, man føler virkelig det er en milepæl man er nået, og tænkt, den tid du har været gravd nu er den tid du har tilbage, og den tid er jo gået hurtigt

Stort tillykke med milepælen og må da lige sige, at graviditeten virkelig klæder dig, du har en super flot mave

Anmeld

21. juli 2010

Trolde_mor

Syntes bare det er så stort at nå halvvejs, man føler virkelig det er en milepæl man er nået, og tænkt, den tid du har været gravd nu er den tid du har tilbage, og den tid er jo gået hurtigt

Stort tillykke med milepælen og må da lige sige, at graviditeten virkelig klæder dig, du har en super flot mave

Anmeld

21. juli 2010

VNB

Tjuhl skriver:

wow du er flot!! du burde være gravid HELE tiden  tillykke med halvvejs milepælen

1000 tak søde Trine

Er nu alligevel glad for at der kommer en BABY ud af det... hehe!  Men synes det er SKØØØØØNT at være gravid. klager ikke!

Uffatteligt at du også snart runder de 30 uger! Begriber ikke hvor tiden blir af  men fantastisk er det!

Anmeld

21. juli 2010

VNB

Trolde_mor skriver:

mange mange tak!  ih hvor det altså bare varmer helt ind i hjertet når folk synes ens mavse er sød

Og ja det er helt vildt at tænke på at nu er der "kun" 20 uger til den bette kigger ud til os! Synes jo de første 20 er gået MEGET hurtigt, så hvis de sidste går lige så hurtigt, sidder vi jo med bebs i armene før vi ser os om

Nu er der heller ikke så længe til at lille niv ser dagens lys, kan du holde til varmen? og så ser du jo også selv FANTASTISK ud!  

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.