20+0 - halvvejs! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Vildt du at du allerede er halvvejs!!! Og hvor ser du skøn ud med din fine mave.

Stort knus til dig søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2010

VNB

Alexis skriver:

Vildt du at du allerede er halvvejs!!! Og hvor ser du skøn ud med din fine mave.

Stort knus til dig søde

mange mange tak søde  ja det er helt vildt at jeg allerede er halvvejs, forstår det heller ikke helt selv

Læste lige din tråd, og hvor håber jeg bare af HELT MIT HJERTE at den er der for jer! Vil spændt følge med i de næste dages testerier!

Anmeld

21. juli 2010

Mira0911

Kanon flot mave... :)

Anmeld

21. juli 2010

VNB

MoarJ skriver:

Kanon flot mave...

1000 tak!

Anmeld

21. juli 2010

Trolde_mor

VNB skriver:

mange mange tak!  ih hvor det altså bare varmer helt ind i hjertet når folk synes ens mavse er sød

Og ja det er helt vildt at tænke på at nu er der "kun" 20 uger til den bette kigger ud til os! Synes jo de første 20 er gået MEGET hurtigt, så hvis de sidste går lige så hurtigt, sidder vi jo med bebs i armene før vi ser os om

Nu er der heller ikke så længe til at lille niv ser dagens lys, kan du holde til varmen? og så ser du jo også selv FANTASTISK ud!  

knus

Smiler.. dejligt det ramme Men ja, din mave sidder super flot på dig

Kan da fortælle dig at her gik de næste 10 uger i hvert fald også stærkt

Men ja, inden vi får set os om har vi vores små dejlige guldklumper i armene årh.. bliver helt rørt ved tanken tsk tsk.. de hormoner altså

Nej det er der virkelig ikke, min. 6 uger og maks. 12 Er SÅ vildt at tænke på.

Uh jo, varmen kan vi sagtens holde, bøvler med hedeslag, og bliver nemt dårlig hvis vi er for længe inde i byen eller lign. selvom jeg drikker og drikker og drikker.. 

Tak Har lige smidt et billede op, taget her til morgen

Anmeld

21. juli 2010

VNB

Trolde_mor skriver:

Smiler.. dejligt det ramme Men ja, din mave sidder super flot på dig

Kan da fortælle dig at her gik de næste 10 uger i hvert fald også stærkt

Men ja, inden vi får set os om har vi vores små dejlige guldklumper i armene årh.. bliver helt rørt ved tanken tsk tsk.. de hormoner altså

Nej det er der virkelig ikke, min. 6 uger og maks. 12 Er SÅ vildt at tænke på.

Uh jo, varmen kan vi sagtens holde, bøvler med hedeslag, og bliver nemt dårlig hvis vi er for længe inde i byen eller lign. selvom jeg drikker og drikker og drikker.. 

Tak Har lige smidt et billede op, taget her til morgen

ja jeg så lige dit billede! du er sgu da total hot-mama!

hehe åh ja de hormoner! kender jeg alt for godt... nogle gange blir jeg sentimental over ingenting  men det er sgu også STORT at tænke på at man bærer rundt på et lille nyt menneske, som lige om snart kommer ud og over dynger os med ubetinget kærlighed og omvendt!  SUK altså!

puha lyder til at varmen driller dig... men det ER altså også varmt med den ekstra polstring. Jeg kan heldigvis godt holde det ud endnu, tror jeg har ramt den helt rigtige årstid, er jo først højgravid når vejret blir lidt koldere igen  

ja shit mand om 6 uger kan du i realiteten godt føde.... vildt!  

Anmeld

21. juli 2010

ønskebørn74

VNB skriver:

iiiih så er jeg allerede halvvejs igennem min graviditet! hvor går tiden dog bare stærkt, synes at ugerne flyver afsted!

Vores lille Spiril lader til at hygge sig gevaldigt derinde, den udnytter pladsen fuldt ud, og er meget aktiv hver dag  Rigtigt sjovt føles det når den får hikke!

Min kæreste har nu også haft den skønne oplevelse op til flere gange at mærke den bette sparke. han er SÅÅÅÅÅ stolt!

På fredag skal vi til MD-scanning, og vi glæder os HELT VILDT til at se den bette igen! Maven vokser derud af og jeg synes efterhånden at jeg fylder ret godt, vægten siger idag + 4,1 kg  i dagens anledning kommer der lige lidt billeder.

mange knus Vinni.

Hej søde, hvor er din mave bare fiiiiin... Så smuk gravid!!! Knus og kram Lene

Anmeld

21. juli 2010

otlitrom

Ih, hvor er du flot, Vinni!!! Dejlig mave!!

Anmeld

22. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

VNB skriver:

mange mange tak søde  ja det er helt vildt at jeg allerede er halvvejs, forstår det heller ikke helt selv

Læste lige din tråd, og hvor håber jeg bare af HELT MIT HJERTE at den er der for jer! Vil spændt følge med i de næste dages testerier!

Det er skønt for jer!!! Så er der ikke længe igen, tiden flyver bare afsted.

Min mens kom senere på dagen, så løbet er desværre kørt for denne gang

Men så må jeg jo bare tage revanche i næste måned!

Knus

Anmeld

22. juli 2010

VNB

ønskebarn74 skriver:

mange mange tak søde!

og ønsker jer alt held og lykke med at i nu skal igang med IVF til august!  du må sige til hvis der er noget omkring forløbet som du har lyst til at høre lidt om ikk?

stort knus fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.