maj2011 skriver:
hej med jer...
jeg er i uge 12+1 og har tabt 2 kg. men det er vist meget normalt.
med christian, tog jeg kun 3 kg på i alt i hele graviditeten, men der vejede jeg også ( og hold nu fat) 125 kg.
nu vejer jeg 78kg. så mon ikke jeg tager nogle kg på i løbet af graviditeten.
mine bryster er også blevet størrer, men det hilser jeg bare velkommen, for med mit store vægt tab, er de altså kommet til at ligne to sokker med en 5'er i hver hihi...
heldigvis, ryger der jo meget efter man har født 
klem majbrit
Kære Majbritt
Hold op, hvor er du sej, at du har tabt dig så meget ind imellem dine graviditeter. Hatten af for det! 
Jeg er 11+2 og har ikke taget på endnu, men er blevet et bæltehul større over maven. Brysterne har dog samme størrelse som før - ikke noget Dolly her 
Før graviditeten var jeg BMI 24 - lidt i den høje ende.. Jeg har PCO og var i forvejen stor over maven, selvom jeg har middelstørrelse alle andre steder. Jeg kunne såmænd være hoppet direkte i graviditetstøjet og er da også tidligere blevet ønsket tillykke med ikke-eksisterende graviditeter
Nu går jeg og lurer på, hvor tidligt jeg kan hoppe i graviditetstøjet og vise maven frem. Jeg har mindst 10 fantastisk lækre, dyrt indkøbte toppe, som jeg hidtil alligevel har følt mig for stor over maven til. Nu skal jeg udnytte, at jeg kan vise maven frem, og være smartere, end jeg nogensinde før har været 
Kh Molly
Anmeld