Jeres vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2010

IAH

Hej hej

Jeg har ikke taget noget på, men føler at jeg er med i jeres Dolly Parton- klub.

Jeg tror, andre tror det er silikonebryster og det ligner de altså også. Det er da meget sjovt i en periode, men jeg kan da godt savne "mine egne" knap så struttende bryster.

Iben

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

CamiRon

Jeg er 14+6 i dag og har taget 2-3 kg på. Det er jeg fint tilfreds med. Maven buler og babserne strutter, så jeg ved jo hvor kiloene sidder.  Sidste gang endte jeg på +16 kg, men jeg havde smidt det hele 3 mdr efter og kunne der passe mine diesel-bukser igen.  Satser meget på samme succes som sidst! Hehe...

Anmeld

23. juli 2010

Multebær

CamiRon skriver:

Jeg er 14+6 i dag og har taget 2-3 kg på. Det er jeg fint tilfreds med. Maven buler og babserne strutter, så jeg ved jo hvor kiloene sidder.  Sidste gang endte jeg på +16 kg, men jeg havde smidt det hele 3 mdr efter og kunne der passe mine diesel-bukser igen.  Satser meget på samme succes som sidst! Hehe...

Jeg håber også bare så meget at jeg kan komme hurtigt af med de ekstra kg som sniger sig på hen af vejen. Jeg tror virkelig det vil have stor negativ indflydelse på mit selvværd hvis de bliver siddende. 

Anmeld

26. juli 2010

AA10

da jeg var otte uger henne havde jeg tabt mig 1,5 kg.. men de sidste tre uger har jeg taget 2kg på så det ok........

Anmeld

28. juli 2010

mathildemb

Jeg vejer to kg mindre nu end da jeg blev gravid, pga kvalme og opkast. Jeg er i uge 9+6 idag. Det må godt snart vende- ihvertfald så jeg kommer op på min normale vægt igen.

Anmeld

28. juli 2010

Malonde1985

Jeg er 13+6 og har endnu ikke taget på..  har meget kvalme og kaster op, men prøver alligevel at komme noget i munden så vidt det er muligt..

Anmeld

31. juli 2010

Multebær

Jeg er lige hoppet ind i 14 uge og nu synes jeg maven begynder at vise sig. Hmm det er altså smart indrettet at de viser sig når man er ovre det første og mest usikre trisemester.

Er lige gået et kg op i vægt men mavsen ser flere kg større ud synes jeg.  

Anmeld

1. august 2010

maj2011

hej med jer...

jeg er i uge 12+1 og har tabt 2 kg. men det er vist meget normalt.

med christian, tog jeg kun 3 kg på i alt i hele graviditeten, men der vejede jeg også ( og hold nu fat) 125 kg.

nu vejer jeg 78kg. så mon ikke jeg tager nogle kg på i løbet af graviditeten.

mine bryster er også blevet størrer, men det hilser jeg bare velkommen, for med mit store vægt tab, er de altså kommet til at ligne to sokker med en 5'er i hver hihi...

heldigvis, ryger der jo meget efter man har født

klem majbrit

Anmeld

4. august 2010

Molly8

maj2011 skriver:

hej med jer...

jeg er i uge 12+1 og har tabt 2 kg. men det er vist meget normalt.

med christian, tog jeg kun 3 kg på i alt i hele graviditeten, men der vejede jeg også ( og hold nu fat) 125 kg.

nu vejer jeg 78kg. så mon ikke jeg tager nogle kg på i løbet af graviditeten.

mine bryster er også blevet størrer, men det hilser jeg bare velkommen, for med mit store vægt tab, er de altså kommet til at ligne to sokker med en 5'er i hver hihi...

heldigvis, ryger der jo meget efter man har født

klem majbrit

Kære Majbritt

Hold op, hvor er du sej, at du har tabt dig så meget ind imellem dine graviditeter. Hatten af for det!

Jeg er 11+2 og har ikke taget på endnu, men er blevet et bæltehul større over maven. Brysterne har dog samme størrelse som før - ikke noget Dolly her

Før graviditeten var jeg BMI 24 - lidt i den høje ende.. Jeg har PCO og var i forvejen stor over maven, selvom jeg har middelstørrelse alle andre steder. Jeg kunne såmænd være hoppet direkte i graviditetstøjet og er da også tidligere blevet ønsket tillykke med ikke-eksisterende graviditeter  Nu går jeg og lurer på, hvor tidligt jeg kan hoppe i graviditetstøjet og vise maven frem. Jeg har mindst 10 fantastisk lækre, dyrt indkøbte toppe, som jeg hidtil alligevel har følt mig for stor over maven til. Nu skal jeg udnytte, at jeg kan vise maven frem, og være smartere, end jeg nogensinde før har været

Kh Molly

Anmeld

10. august 2010

koldingpigen21

Hej folkens.

Jeg er 19 uger henne, meget snart 20.

Problemet er, at jeg kun har taget to kg på, og tror måske det er for lidt. Min mor havde allerede taget 6 kg på da hun var i 16 uge med mig.

Jeg skal først til scanning fredag i næste uge, men har været nervøs for at der kunne være noget galt, selvom jeg tit mærker den lille i maven.

Men samtidig med det, har jeg også rimelig mange smerter i underlivet og i venstre side af maven.

Er der nogen der kan fortælle om det er normalt med de få kg og smerterne i maven?

Mvh koldingpigen21

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.