Jeres vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.698 visninger
30 svar
0 synes godt om
21. juli 2010

Multebær

Hej piger jeg vil høre hvordan det står til med jeres vægt. 

Jeg har ikke ifølge optegnelserne ikke taget på siden graviditeten blev opdaget. Jordmoder siger dog at baby har fået hvad den skal. Jeg tænker at min vægt lige da jeg blev vejet første gang i uge 5-6 stykker var lidt unormalt høj fordi jeg havde ligget lidt for meget på sofaen i et par uger. Min gravide mave viser sig ikke endnu hvilket JM også siger er ganske normalt --- helt indtil uge 16 faktisk. Hvis man ikke som mig ikke er slank lige der på maven kan det vel også spille ind. Har nemlig lidt polstring på maven og det har jeg altid haft. 

Hvad er jeres oplevelser? Har i også vægtsvingninger både den ene og den anden vej?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2010

AnneBJ

Hej med dig,

jeg ved ikke hvor langt jeg er, enten 5+0 eller 9+6, men jeg vejede ca. 79kg inden jeg blev gravid. Var på vægten i morges for første gang, og den sagde 81,4...

Har levet lidt godt, i forhold til fastfood osv., men ser også totalt gravid ud på maven - så jeg håber virkelig på, at jeg er knapt 10 - hvor skal det ikk ende hvis jeg kun er 5 uger henne...?!!

Anmeld

21. juli 2010

Multebær

AnneBJ skriver:

Hej med dig,

jeg ved ikke hvor langt jeg er, enten 5+0 eller 9+6, men jeg vejede ca. 79kg inden jeg blev gravid. Var på vægten i morges for første gang, og den sagde 81,4...

Har levet lidt godt, i forhold til fastfood osv., men ser også totalt gravid ud på maven - så jeg håber virkelig på, at jeg er knapt 10 - hvor skal det ikk ende hvis jeg kun er 5 uger henne...?!!

:-) det er heller ikke så meget du har taget på. Hvornår skal du scannes for at finde ud af hvor langt du er henne?

Anmeld

21. juli 2010

AnneBJ

I første omgang skal jeg til læge om en uge. Jeg går ud fra at hun ved en GU kan se/mærke om jeg er 6+0 eller 10+5/6... Så det bliver spændende

Anmeld

21. juli 2010

Multebær

Pøj pøj med det

Anmeld

22. juli 2010

Diana...

Jeg startet med at tabe 6 kg pga alt det opkast og sidst jeg var på vægten havde jeg taget 1 kg på jeg tør ikke rigtig gå på vægten igen da jeg spiser rigtig meget godt nok meget små måltider men jeg føler hele tiden jeg har noget i munden men det jeg nød til for at kunne holde kvalmen lidt nede. MEN jeg er sgu bange for at tage for meget på for jeg har i forvejen en 10 kg for meget 

Knus Diana

Anmeld

22. juli 2010

Mettemus

Hej hej

Jeg er på minus et kilo og er 15+0. Har ikke haft nævneværdig kvalme og levet som jeg plejer uden at tænke hverken mere eller mindre over hvad jeg spiser. Jeg havde som udgangspunkt et BMI på 27, så det gør bestemt ingenting at vægten ikke er skudt igennem taget i løbet af de første måneder.

Anmeld

23. juli 2010

Anja86

Jeg fandt ud af her til morgen da jeg var oppe på vægten var jeg 1kg mindre så jeg oppe på at have tabt 4kg de 3 første kom jeg sovene til, jeg trorede faktisk jeg havde taget på hvor jeg grovædt de sidste 2 dage men heldigvis ikke og jeg drikker så meget sodavand for tiden har jeg ikke gjordt før og lidt slik ryger da også nede så kan ikke forstå det den må have en stor appetit den liile. men det er kun godt

Anmeld

23. juli 2010

DK

Jeg har ikke vejet mig i en uges tid, men sidst jeg kiggede var jeg +3,5 kg! Jeg er i uge 15 nu, og det er egentligt okay synes jeg. Mine bryster er vokset fra en 75C til en 80E og min mave bulet noget ud, og alt den ekstra fylde vejer jo! Så jeg er ikke nervøs over ekstra vægt, ikke endnu i alt fald

Anmeld

23. juli 2010

Diana...

DK skriver:

Jeg har ikke vejet mig i en uges tid, men sidst jeg kiggede var jeg +3,5 kg! Jeg er i uge 15 nu, og det er egentligt okay synes jeg. Mine bryster er vokset fra en 75C til en 80E og min mave bulet noget ud, og alt den ekstra fylde vejer jo! Så jeg er ikke nervøs over ekstra vægt, ikke endnu i alt fald

Åhh du er også bare så smuk og slank i forvejen jo  Men 3,5 kilo er heller ikke meget. 

Mine bryster er også bare vokset helt vild de amme bher jeg havde da jeg ammet Lucas som jeg kunne passe den gang i skålen er alt for små nu PUHA jeg tør slet ikke tænke på hvor store de bliver denne gang. 

Hmm mon jeg kan være med i verdens største patter til sidst 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.