Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kitty skriver: iiiiiiihhhh Hvor spændende. (Og så lige inden jeg skal på arbejde! Fy ) Jeg håber der er noget i gærde og måske "god arbejdslyst"
iiiiiiihhhh Hvor spændende. (Og så lige inden jeg skal på arbejde! Fy ) Jeg håber der er noget i gærde
og måske "god arbejdslyst"
ja slemme mig...
go arbejdslyst...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
noname skriver: ja slemme mig... go arbejdslyst...
noname skriver: Ja, får flere og flere sommerfugle i maven... VILDT hvis det er nu altså... men rolig nu...
Ja, får flere og flere sommerfugle i maven...
VILDT hvis det er nu altså... men rolig nu...
wauw, jeg blev lige taget tilbage til den december-nat, hvor mit vand gik! Jeg fik lige den samme fornemmelse i maven.... Fortsæt selv
Ej, håber for dig det er nu, det er bare sådan en stor oplevelse, når der ligger en lille cremet reje på maven og kigger op på sine forældre
Held og lykke, sender lidt smertestillende støv afsted til dig he he
Hmmm hvor er det egentlig vildt....
nu er klokken 16.25 og jeg må indrømme at jeg nu er ved at blive overbevist om at det ER vandet der er gået...
Jeg har ikke ondt nogen steder (endnu) og det siver lige så stille...
har taget et bind på som jeg har skiftet et par gange nu...
bare lige en up date herfra....
Uhhhh det er spændende
Knus NoName 39+0
noname skriver: Hmmm hvor er det egentlig vildt.... nu er klokken 16.25 og jeg må indrømme at jeg nu er ved at blive overbevist om at det ER vandet der er gået... Jeg har ikke ondt nogen steder (endnu) og det siver lige så stille... har taget et bind på som jeg har skiftet et par gange nu... bare lige en up date herfra.... Uhhhh det er spændende Knus NoName 39+0
Det er da super spændende ;o)
Har du haft ringet til FG? For som du selv siger, lyder det som vandafgang....
Uuh, dejligt at det sker nu - så slipper du for de 19 dage over tid ;o)
Renée88 skriver: Det er da super spændende ;o) Har du haft ringet til FG? For som du selv siger, lyder det som vandafgang.... Uuh, dejligt at det sker nu - så slipper du for de 19 dage over tid ;o)
Nej har ikke ringet til FG endnu... venter lige et par timer...
Uhhhh nej nej nej hvor spændende
BABY TID!!!!!
God arbejdslyst
noname skriver: Hej piger jeg har lige været i bad - et dejlig køligt et af slagsen. kommer i tøjet og går ud for at tømme postkassen, møder naboen der lige er kommet hjem fra 3 ugers ferie, vi står og snakker. Jeg går ind igen, går ind i stuen og bøjer mig ned for at tage min mobil der ligger på sofaen da mine bukser lige med et er våde... Fandens tænker jeg, jeg har sQ da lige været ude og tisse og har fandme da også lige været i bad NoName du er sQ ulækker! JEg går ud på toilettet for at blive rengjort og ser at det IKKE er tis, det lugter ikke af tis, men af noget andet ubestemmeligt. Mit spørgsmål er nu, var det vandet der gik??? eller er det bare vand fra da jeg var i bad og blev vasket??? NoName 39+0
Hej piger
jeg har lige været i bad - et dejlig køligt et af slagsen.
kommer i tøjet og går ud for at tømme postkassen, møder naboen der lige er kommet hjem fra 3 ugers ferie, vi står og snakker. Jeg går ind igen, går ind i stuen og bøjer mig ned for at tage min mobil der ligger på sofaen da mine bukser lige med et er våde...
Fandens tænker jeg, jeg har sQ da lige været ude og tisse og har fandme da også lige været i bad NoName du er sQ ulækker! JEg går ud på toilettet for at blive rengjort og ser at det IKKE er tis, det lugter ikke af tis, men af noget andet ubestemmeligt.
Mit spørgsmål er nu, var det vandet der gik??? eller er det bare vand fra da jeg var i bad og blev vasket???
NoName 39+0
hmmm jeg ville måske også gætte på at vandet er gået, ved ellers ikke hvad det skulle være
Er spændt på at høre, hvad du finder ud af
Ihh hvor er det bare spændende!
Lyder virkelig til at være vandafgang - ihh.. som Kitty skriver.. god arbejdslyst
Sender dig en masse ve-støv og giv endelig update når du har snakket med fødegangen
Weee.... tid til en lille baby kommer til verden
Maja84 skriver: hmmm jeg ville måske også gætte på at vandet er gået, ved ellers ikke hvad det skulle være Er spændt på at høre, hvad du finder ud af
Det er vist vandet der er gået, for det har sevet siden kl 13...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128