Hvad var det - lidt ulækkert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.847 visninger
54 svar
0 synes godt om
21. juli 2010

NoName

Hej piger

jeg har lige været i bad - et dejlig køligt et af slagsen.

kommer i tøjet og går ud for at tømme postkassen, møder naboen der lige er kommet hjem fra 3 ugers ferie, vi står og snakker. Jeg går ind igen, går ind i stuen og bøjer mig ned for at tage min mobil der ligger på sofaen da mine bukser lige med et er våde...

Fandens tænker jeg, jeg har sQ da lige været ude og tisse og har fandme da også lige været i bad NoName du er sQ ulækker! JEg går ud på toilettet for at blive rengjort og ser at det IKKE er tis, det lugter ikke af tis, men af noget andet ubestemmeligt.

Mit spørgsmål er nu, var det vandet der gik??? eller er det bare vand fra da jeg var i bad og blev vasket???

NoName 39+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2010

XXSS

Det lyder som vandet - lugter det sødt? du kan vel tjekke det ved at tage et bind i trussen og se om det siver - måske er det nu

Anmeld

21. juli 2010

NoName

Det lyder som vandet - lugter det sødt? du kan vel tjekke det ved at tage et bind i trussen og se om det siver - måske er det nu

tror du???? Ja det lugter lidt sødt, men ikke af baby som JM har sagt...

jeg tør næsten ikke håbe på det... sidder på et håndklæde for at skåne stolene lidt, hvis der skulle komme mere...

Jeg forholder mig rolig og afventer...

Anmeld

21. juli 2010

Englebisse

noname skriver:

Hej piger

jeg har lige været i bad - et dejlig køligt et af slagsen.

kommer i tøjet og går ud for at tømme postkassen, møder naboen der lige er kommet hjem fra 3 ugers ferie, vi står og snakker. Jeg går ind igen, går ind i stuen og bøjer mig ned for at tage min mobil der ligger på sofaen da mine bukser lige med et er våde...

Fandens tænker jeg, jeg har sQ da lige været ude og tisse og har fandme da også lige været i bad NoName du er sQ ulækker! JEg går ud på toilettet for at blive rengjort og ser at det IKKE er tis, det lugter ikke af tis, men af noget andet ubestemmeligt.

Mit spørgsmål er nu, var det vandet der gik??? eller er det bare vand fra da jeg var i bad og blev vasket???

NoName 39+0

For mig lyder det som om det første vand er gået Da vandet gik ved mig startede det med en lille skylle, og så sivede det ellers indtil en jordmor tog resten af vandet dagen efter for at sætte skub i veerne.

Lugter det lidt sødt som sæd og en smule klistene??

Anmeld

21. juli 2010

Lillefe

jep tror også det var vandet..

Anmeld

21. juli 2010

smokin

noname skriver:

tror du???? Ja det lugter lidt sødt, men ikke af baby som JM har sagt...

jeg tør næsten ikke håbe på det... sidder på et håndklæde for at skåne stolene lidt, hvis der skulle komme mere...

Jeg forholder mig rolig og afventer...

Jeg tror det er vandet der gik? Men kom der meget? Ellers kan det være den ene pose.... det man kalder "forvandet"

Anmeld

21. juli 2010

vingummibamse

uhhh har ikke prøvet at vandet er gået så kan ikke rigtig hjælpe der...

men har fået at vide at det føles som en elastik der knækker når vandet går...

jeg prøvede det nogle gange da jeg var gravid med Noah hvor det bare var udflåd..

hvis det bliver ved med at "komme" så prøv at tage det i mellem pege og tommel finger og se om det "gir" sig altså om der nermest kommer tråde når du tager fingerne fra hinanden... (ga det over hoved mening...?)

og ja hehe kommer der veer er du nok ikke i tvivl... krydser  for at det er nu... kom så ud lille sesse..

Anmeld

21. juli 2010

klmf

Jeg tror da det er vandet   ()

Anmeld

21. juli 2010

NoName

Englebisse skriver:

For mig lyder det som om det første vand er gået Da vandet gik ved mig startede det med en lille skylle, og så sivede det ellers indtil en jordmor tog resten af vandet dagen efter for at sætte skub i veerne.

Lugter det lidt sødt som sæd og en smule klistene??

Ja lidt derhen af synes jeg...

Anmeld

21. juli 2010

NoName

Perl skriver:

jep tror også det var vandet..

ehmmm jeg kan slet ikke lige fatte hvis det er det...

for har jo sådan håbet på at føde FØR tid, men har indstillet mig mentalt på at gå over... hvis du forstår...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.