Hvad var det - lidt ulækkert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2010

Englebisse

noname skriver:

Ja lidt derhen af synes jeg...

Så tror jeg bestemt det er det første vand der er gået. Tag bind på og se om det bliver ved at sive. Hvis du er heldig kommer veerne nok snart til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2010

NoName

lotchen aka Charlotte skriver:

Jeg tror da det er vandet   ()

Tør næsten ikke tro på at det er vandet der er gået...

Har ringet og snakket med kæresten, han blev helt forvirret stakkels mand... men hva det er jeg jo også lidt selv...

Anmeld

21. juli 2010

mariamiss6

noname skriver:

Hej piger

jeg har lige været i bad - et dejlig køligt et af slagsen.

kommer i tøjet og går ud for at tømme postkassen, møder naboen der lige er kommet hjem fra 3 ugers ferie, vi står og snakker. Jeg går ind igen, går ind i stuen og bøjer mig ned for at tage min mobil der ligger på sofaen da mine bukser lige med et er våde...

Fandens tænker jeg, jeg har sQ da lige været ude og tisse og har fandme da også lige været i bad NoName du er sQ ulækker! JEg går ud på toilettet for at blive rengjort og ser at det IKKE er tis, det lugter ikke af tis, men af noget andet ubestemmeligt.

Mit spørgsmål er nu, var det vandet der gik??? eller er det bare vand fra da jeg var i bad og blev vasket???

NoName 39+0

Hvis det kun lige var dine trusser der blev lidt meget våde, så kan det meget nemt have været tynd udflåd, eller bare den første hinde der er sprunget. Den indeholderl idt vand, men det er ikke vandafgang... Tag et bind på, og hold øje med om det bliver ved at sive ud, så du bliver meget våd...

tror man siger at hvis vandet siver, skal man kunne fylde et bind på en time....

Anmeld

21. juli 2010

NoName

Englebisse skriver:

Så tror jeg bestemt det er det første vand der er gået. Tag bind på og se om det bliver ved at sive. Hvis du er heldig kommer veerne nok snart til dig

Vi kan jo kun håbe så...

Anmeld

21. juli 2010

klmf

noname skriver:

Tør næsten ikke tro på at det er vandet der er gået...

Har ringet og snakket med kæresten, han blev helt forvirret stakkels mand... men hva det er jeg jo også lidt selv...

Det bliver man jo Helt spændt og nervøs.... Det bliver sååååå spændende

Anmeld

21. juli 2010

MarieMor

noname skriver:

Hej piger

jeg har lige været i bad - et dejlig køligt et af slagsen.

kommer i tøjet og går ud for at tømme postkassen, møder naboen der lige er kommet hjem fra 3 ugers ferie, vi står og snakker. Jeg går ind igen, går ind i stuen og bøjer mig ned for at tage min mobil der ligger på sofaen da mine bukser lige med et er våde...

Fandens tænker jeg, jeg har sQ da lige været ude og tisse og har fandme da også lige været i bad NoName du er sQ ulækker! JEg går ud på toilettet for at blive rengjort og ser at det IKKE er tis, det lugter ikke af tis, men af noget andet ubestemmeligt.

Mit spørgsmål er nu, var det vandet der gik??? eller er det bare vand fra da jeg var i bad og blev vasket???

NoName 39+0

synes bestemt også det lyder som vandet 

jeg ville da helt sikkert ringe til fødegangen og snakke med dem 

held og lykke med den forestående fødsel

Anmeld

21. juli 2010

NoName

mariamiss6 skriver:

Hvis det kun lige var dine trusser der blev lidt meget våde, så kan det meget nemt have været tynd udflåd, eller bare den første hinde der er sprunget. Den indeholderl idt vand, men det er ikke vandafgang... Tag et bind på, og hold øje med om det bliver ved at sive ud, så du bliver meget våd...

tror man siger at hvis vandet siver, skal man kunne fylde et bind på en time....

Hmm har kun et par bukser at gå i, dem har jeg nu hængt til tørre og dingler rundt kun i trusser, godt det kun er min veninde der kommer i eftermiddag, hun dør nok af grin, men det er ærgeligt...

Anmeld

21. juli 2010

NoName

MarieMor skriver:

synes bestemt også det lyder som vandet 

jeg ville da helt sikkert ringe til fødegangen og snakke med dem 

held og lykke med den forestående fødsel

Var også min første tanke, men afventer lige og ser hvad der sker...

Anmeld

21. juli 2010

NoName

lotchen aka Charlotte skriver:

Det bliver man jo Helt spændt og nervøs.... Det bliver sååååå spændende

Ja, får flere og flere sommerfugle i maven...

VILDT hvis det er nu altså... men rolig nu...

Anmeld

21. juli 2010

otlitrom

iiiiiiihhhh Hvor spændende. (Og så lige inden jeg skal på arbejde! Fy ) Jeg håber der er noget i gærde

og måske "god arbejdslyst"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.