Hvor meget har i tabt jer efter fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2010

Loa

Jeg tog omkring 12-13 på, og et par dage efter fødslen var de første 10 røget, og nu her 14 dage efter er jeg tilbage på min almindelig vægt. Har ikke gjort noget for det, tror bare det er fordi jeg ikke har tid til at snacke med lillepigens krav om opmærksomhed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

MaleneG

mayapigen skriver:

Hejsa

Som i nok kan læse i overskriften, er jeg nysgerrig efter hvor meget i har tabt jer efter fødslen?

Jeg fødte selv for 3 uger siden, og ved ikke endnu hvor meget jeg har tabt - men lidt over en uge efter fødslen havde jeg smidt 12 kg. og jeg tog ialt 22 kg. på.

Jeg er spændt på at komme på vægten igen, men også bange

Hilsen Maya

jeg har tabt 21 kg på 6 mdr, mangler dog de sidste 3 kg, men dem vil jeg ikke gå så højt op i, da jeg altså kun vejer 53 kg nu.

Anmeld

26. juli 2010

mor_sabina

Jeg tog 34 kilo på Efter en uge havde jeg tabt 19 kilo og efter godt 5 mrd var jeg kommet af med de 27. Jeg havde ingen bil og gik flere kilometer hver dag for at komme rundt, samtidig fik jeg iokke meget at spise fordi jeg simpelthen heletiden havde noget at se til og glemte det. Så helt sikkert ikke en særlig sund måde. Men de sidste 7 er ikke kommet af og nu er der kommet 5 inden jeg fandt ud af jeg var gravid Så er rigtig uvenner med vægten, men glæder mig vildt til at kunne komme på kur og træne igen. Jeg VIL bare havew min krop igen efter næste fødsel.

Anmeld

26. juli 2010

baby2010

Ih jeg har såan glædet mig til at kunne svare på dette spørgsmål - som jeg selv stillede, da jeg var gravid 

Jeg tog 17 kilo på. efter 14 dage have jeg tabt cirka 7-8 kilo og nu her 5 måneder senere har jeg tabt det hele  Men vægten skal længere ned, så jeg vil bare udnytte amningens gode effekt og træne ved siden af sund kost

Anmeld

26. juli 2010

3xM

har ikke født endnu, men har kun i uge 33+1 taget mellem 4-5 kg på såerhh håber jeg taber mere end min før gravi vægt som var 55 kg.

Anmeld

2. august 2010

Tina2

1. gang tog jeg 25 kg på, og efter 4 mdr havde jeg tabt 30 kg.

2. gang tog jeg 31 kg på og efter 9 mdr havde jeg tabt det hele. Dog havde jeg tabt de 22 kg da min søn var 9 uger....

Begge gang har jeg tabt 14 kg en uge efter fødslen...

Anmeld

3. august 2010

TbCp

Jeg tog 18kg på.... Har tabt de 13 men de sidste 5 kg sidder der stadig... eller dvs. det svinger... Nogle gange er der kun et enkelt eller 2 kg. for meget andre gange alle 5... det er okay synes jeg for jeg kan passe samme størrelse fra før fødslen igen.

Anmeld

3. august 2010

forår

Gid man var lige så heldige som jer...

Jeg tog 21 kg på og mangler at tabe 14kg!!!....og min datter er altså 8mdr og jeg har ammet hende til hun var 7mdr, så det virker tydeligvis ikke på mig...

...er pænt misundelig på alle jeres flotte vægttab

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.