Hvor meget har i tabt jer efter fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2010

LilleMor10

jeg tog 26 kg på, i dag 5 uger efter mangler jeg stadig 11 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

SarahAa

mayapigen skriver:

Har selv fået kejsersnit og jeg mangler selv 10 kg. hvis jeg tager efter sidste gang jeg var på vægten.. Ååhha jeg håber så meget, at mit fedt på lår og mave hurtigt ryger.

Jeg har også fået kejsersnit for snart 5mdr siden. Og mangler også stadig omkring de 10kg Håber de forsvinder!

Anmeld

20. juli 2010

smokin

mayapigen skriver:

Hejsa

Som i nok kan læse i overskriften, er jeg nysgerrig efter hvor meget i har tabt jer efter fødslen?

Jeg fødte selv for 3 uger siden, og ved ikke endnu hvor meget jeg har tabt - men lidt over en uge efter fødslen havde jeg smidt 12 kg. og jeg tog ialt 22 kg. på.

Jeg er spændt på at komme på vægten igen, men også bange

Hilsen Maya

17 kg her syv uger efter... to kun 14 på.

Anmeld

20. juli 2010

Frøken Sørensen

Tog 13 kilo på. 4 mdr efter fødsel havde jeg tabt 20 kilo.!

Anmeld

20. juli 2010

LISBETH:-)

Jeg har tabt det hele og vejer nu 1 kg mindre end da jeg blev gravid - så mangler jeg bare 10 kg fra 11 gange homon behandling og 5 kg der sad fast fra sidste graviditet

Synes dog at jeg stadig er ret slasket i det selv om jeg vejer 1 kg mindre, men håber det med tiden (meget snart) strammer sig op igen

Anmeld

20. juli 2010

grube1984

Jeg tog omkring 30 kg på.. De sidste to måneder af graviditeten var jeg ikk på vægten, så hvor meget jeg præcist tog på, ved jeg ikk.. Men jeg havde afskyeligt meget vand i kroppen, så det passer nok med de 30 kg.. Efter et par uger havde jeg tabt de 20 af dem ca og nu 1 år efter fødslen af Nicklas ved AK mangler jeg et par kg.. Det svinger lidt op og ned omkring min start-graviditet-vægt Her var det amningen som satte gang i vægttabet, for jeg gjorde ellers intet for det..

Anmeld

21. juli 2010

vani10

mayapigen skriver:

Har selv fået kejsersnit og jeg mangler selv 10 kg. hvis jeg tager efter sidste gang jeg var på vægten.. Ååhha jeg håber så meget, at mit fedt på lår og mave hurtigt ryger.

Min datter er 7mdr om 2uger så jeg håber snart sker der noget med det 10kg jeg synes bar det sidder bar for godt

Anmeld

21. juli 2010

*may-girl.2010*

Jeg tog 8 kg på. Da jeg kom hjem fra sygehuset 5 dage efter fødslen vejede jeg det samme som før jeg blev gravid. Yderligere er der røget et par kg fordi hun pisker rundt med mig, fordi hun ikke er så god til at sove, så det der med at få noget at spise kan godt knibe lidt ind imellem. Nu skal mor-dellen bare strammes lidt op, hvis hun ellers snart vil give mig tid til det

Anmeld

26. juli 2010

Thildesmor

tog 26 kilo på, og mangler nu 2 kilo. om 9 dage er det 3 måneder siden prinsessen kom til verden

Anmeld

26. juli 2010

Svenne

Jeg tog ca. 8 kg. på og nu efter knap 3 mdr. har jeg tabt ca. 14 kg. Jeg har intet gjort for det.
Jeg vil dog gerne tabe 15 kg. mere, så det håber jeg går stærkt, når jeg lige får taget mig sammen til at komme igang med at træne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.