Hvor meget har i tabt jer efter fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.089 visninger
27 svar
0 synes godt om
20. juli 2010

Liljesilas

Hejsa

Som i nok kan læse i overskriften, er jeg nysgerrig efter hvor meget i har tabt jer efter fødslen?

Jeg fødte selv for 3 uger siden, og ved ikke endnu hvor meget jeg har tabt - men lidt over en uge efter fødslen havde jeg smidt 12 kg. og jeg tog ialt 22 kg. på.

Jeg er spændt på at komme på vægten igen, men også bange

Hilsen Maya

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

Svei

Lige efter fødslen med den ældste tabte jeg mig vildt meget...8 timer efter var det minus 18 kg ud af de 25 kg jeg tog på, men jeg havde MEGET vand i kroppen og var overvægtig fra start...

Med nummer to røg der kun 6 kg af de 16 kg jeg tog på og med den sidste røg der 5 kg af 25kg!!!

Jeg har så aldrig tabt mig af at amme, så jeg har måtte kæmpe da de stoppede med det. og først blevet slank efter et års tid, men ved to af børnene var jeg tyk fra start...

Anmeld

20. juli 2010

dorthemus

Efter tre uger havde jeg tabt 12 kg..de sidste 5 sidder godt fast

Anmeld

20. juli 2010

Tulle28

Jeg tog 12 kg på og havde tabt 7 ugen efter jeg fik PKS. Nu, 4 mdr. efter, mangler jeg 2 kg, men det er ok, har altid været lidt tynd, fordi jeg træner meget.

Anmeld

20. juli 2010

Rie-mor

Jeg vejede mig første gang ca. 1 måned efter fødslen, hvor jeg havde tabt ca. 15 ud af de 16,5 jeg havde taget på. Har intet gjort for det.

Anmeld

20. juli 2010

tb

Jeg tog 19,7 på og efter godt 1 måned mangler jeg 4,7 kg.. Så det er ikke så galt synes jeg.. Men tror os der skal kæmpes for at smide de sidste kg

Anmeld

20. juli 2010

Vidunderligeunger

tog 12 kilo på, efter 12 dage var de alle væk - nu skal der strammes op.  

Anmeld

20. juli 2010

vani10

Tog 25kg på men efter kejsersnit 15kg var væk men det sidste 10kg sidder rigtigt godt på mave og lår

Anmeld

20. juli 2010

Malene84

mayapigen skriver:

Hejsa

Som i nok kan læse i overskriften, er jeg nysgerrig efter hvor meget i har tabt jer efter fødslen?

Jeg fødte selv for 3 uger siden, og ved ikke endnu hvor meget jeg har tabt - men lidt over en uge efter fødslen havde jeg smidt 12 kg. og jeg tog ialt 22 kg. på.

Jeg er spændt på at komme på vægten igen, men også bange

Hilsen Maya

jeg tabte alle 21 kilo efter få dage  sys det er sværre at være ammende og ikke at æde, end da jeg var gravid. Så tror jeg tager mere på nu når jeg går hjemme. haha

Anmeld

20. juli 2010

Liljesilas

Vanessa10 skriver:

Tog 25kg på men efter kejsersnit 15kg var væk men det sidste 10kg sidder rigtigt godt på mave og lår

Har selv fået kejsersnit og jeg mangler selv 10 kg. hvis jeg tager efter sidste gang jeg var på vægten.. Ååhha jeg håber så meget, at mit fedt på lår og mave hurtigt ryger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.