Blærebetændelse igen - og panik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

Joan ( Smallie )

Nu kan det godt være jeg sprøger lidt dumt men de børn der har betændelse flere gange har de smidt bleen allesammen?

Den gang vi var små gik vi altid med 2 par trusser for når man er så lille sætter man sig jo bare ned uden at tænke over at det kan være koldt for de dele dernede. Vi( som i mig og min søster) har ALDRIG haft Blære/ underlivs betændelse?

Ved ikke om i kan bruge det til noget men piger skulle være mere udsat for underlivsbetændelse fordi det er så åben dernede. Men er det måske ikke værd at prøve at smide et par trusser mere på ungerne og se om det hjælper hvis i altså ikke har prøvet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Tynen

Joan ( Smallie ) skriver:

Nu kan det godt være jeg sprøger lidt dumt men de børn der har betændelse flere gange har de smidt bleen allesammen?

Den gang vi var små gik vi altid med 2 par trusser for når man er så lille sætter man sig jo bare ned uden at tænke over at det kan være koldt for de dele dernede. Vi( som i mig og min søster) har ALDRIG haft Blære/ underlivs betændelse?

Ved ikke om i kan bruge det til noget men piger skulle være mere udsat for underlivsbetændelse fordi det er så åben dernede. Men er det måske ikke værd at prøve at smide et par trusser mere på ungerne og se om det hjælper hvis i altså ikke har prøvet?

For Stellas vedkommende er det første gang at hun har BB hvor hun ikke har brugt ble.
De andre gange har hun stadig haft ble på.
Om vinteren har begge unger været indhyllet i uld bodyer, uldgamacher og uldstømper men på trods af det fik hun det alligevel.

Jeg er meget obs på at hun ikke har kolde fødder eller går og fryser, så jeg synes ikke selv at det burde være problemet.
Men nu skal hun undersøges når min læge kommer fra ferie.
De mistænker en forsnævring i urinvejene.

Anmeld

27. juli 2010

birgittemarie

Tynen skriver:

For Stellas vedkommende er det første gang at hun har BB hvor hun ikke har brugt ble.
De andre gange har hun stadig haft ble på.
Om vinteren har begge unger været indhyllet i uld bodyer, uldgamacher og uldstømper men på trods af det fik hun det alligevel.

Jeg er meget obs på at hun ikke har kolde fødder eller går og fryser, så jeg synes ikke selv at det burde være problemet.
Men nu skal hun undersøges når min læge kommer fra ferie.
De mistænker en forsnævring i urinvejene.

Gulp. Men godt de undersøger hende, for det er sgu da belastende at have bb hele tiden. Men igen. Vi er jo nogle, der bare får det hele tiden.

How goes i dag?

Anmeld

27. juli 2010

birgittemarie

Joan ( Smallie ) skriver:

Ja NM havde smidt bleen, før vi opdagede noget, så jeg er begyndt at spekulere over, om hun mon har haft det før uden vi har opdaget det.

Siden hun fik det første gang, har hun også fået 2 par undere på, når hun ikke har fået bleen på igen, for at holde lidt på varmen. Og varerne...

Knus Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.