frivillig aftale, retten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

Ningning

Anonym - skriv til mig hvis du stadig læser med. Jeg er i din båd, vi må kunne støtte hinanden. Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Aves.

18. januar 2011

Noneother

Det lyder som nøjagtig samme mølle, som min søns far prøvede at køre for 2 måneder siden. Han har siden opgivet sit latterlige krav om 50/50.

Men husk for alt i verden at gemme de beskeder han sender til dig. Skriv alt ned. Fortæl ham at jeres samtaler bli´r optaget osv. Du kan hente et lille program på nettet der optager alle mobilsamtaler.

For kan du fange ham i at sige sådan som du har beskrevet (at det er for at få ram på dig o.lign) så har du en rigtig god sag allerede der.
-og det har du faktisk i forvejen, men jeg forstår din angst. For selvom chancen for at han nogensinde vinder den sag er minimal, så er selv tanken om det ekstremt angstprovokerende. Bare tanken om at miste sit et og alt til sådan en psykopat, fordi han måske umiddelbart fremstår som en sympatisk person overfor "de høje". Det er SÅ skræmmende.

Du er velkommen til at skrive privat HVIS det skulle ha´interesse, så skal jeg nok yde mit bedste for at få dig helskindet ud på den anden side.

for dig. Det skal nok gå alt sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.