Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lululupo skriver: Jeg kæmper stadig med det nu på 8 døgn nøj det er svært at komme til livs!!! Er ikke så god til at age hårdt fat i lillepigen, og det der sidder i kinderne nøj det er det værste!
Jeg kæmper stadig med det nu på 8 døgn nøj det er svært at komme til livs!!! Er ikke så god til at age hårdt fat i lillepigen, og det der sidder i kinderne nøj det er det værste!
Hvad bruger du til at fjerne det med?
Jeg har lige været oppe og hente brentan her i dag så nu må tiden vise om det hjælper.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Low skriver: Hvad bruger du til at fjerne det med? Jeg har lige været oppe og hente brentan her i dag så nu må tiden vise om det hjælper.
Jeg bruger danskvand, men det er så svært at komme ordentligt ind i munden!!!! Har dog salve til enden, da hun også har haft det der
lululupo skriver: Jeg bruger danskvand, men det er så svært at komme ordentligt ind i munden!!!! Har dog salve til enden, da hun også har haft det der
Øv da .
Har du ikke fået noget du kan smøre munden ind i?
Det bedste er at bruge både danskvand samt brentan i munden - det hjalp hurtigt her
Det ligner utroligt meget svamp på tungen. Helt nøjagtigt er det candida-svamp. Her et lille udsnit fra en artikel om svamp på tungen på http://www.sundhedslex.dk/svamp-paa-tungen.htm som vitterligt viser, hvordan spædbørn kan have svært ved at amme og i øvrigt blive irritable og umedgørlige. Spædbørn kan også smitte deres mødre med svampeinfektionen - bl.a. via svamp på tungen - under amning. Svampeinfektionen kan herefter "smitte tilbage" til barnet, og sådan kan infektionen smitte frem og tilbage mellem moderens bryst og barnets mund.
Har ik lige fået læst alle svaren igennem Men det ligner trøske!
Bruger hun iøvrigt sut? Husk at du IKKE må sutte på den, før den kommer i hendes mund, da det er en af fælderne til trøske, blandt meget andet!
Tilmeldt skriver: Har ik lige fået læst alle svaren igennem Men det ligner trøske! Bruger hun iøvrigt sut? Husk at du IKKE må sutte på den, før den kommer i hendes mund, da det er en af fælderne til trøske, blandt meget andet!
Jeg har fået noget til hans tunge for anden gang nu . Det går væk men kommer igen når der ikke er mere af det brentan. Så nu vil jeg gå op til min læge igen snart og høre hvorfor det kommer igen. Jeg sutter ikke på hans sutter eller hans sutteflasker. Jeg koger alt det flere gange om dagen så jeg ved ikke hvad jeg gør galt.
MoniqueMadsen skriver: Det ligner utroligt meget svamp på tungen. Helt nøjagtigt er det candida-svamp. Her et lille udsnit fra en artikel om svamp på tungen på http://www.sundhedslex.dk/svamp-paa-tungen.htm som vitterligt viser, hvordan spædbørn kan have svært ved at amme og i øvrigt blive irritable og umedgørlige. Spædbørn kan også smitte deres mødre med svampeinfektionen - bl.a. via svamp på tungen - under amning. Svampeinfektionen kan herefter "smitte tilbage" til barnet, og sådan kan infektionen smitte frem og tilbage mellem moderens bryst og barnets mund.
Jeg har fået noget brentan for anden gang nu. Men det kommer igen når der ikke er mere. Mine bryst vorter bliver vildt irriteret hvis jeg også smør den ind i det. Jeg sutter ikke på hans sutter og jeg koger dem flere gange om dagen så jeg ved ikke hvad jeg gør galt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128