Mælke tunge..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26.822 visninger
27 svar
0 synes godt om
18. juli 2010

Low

Ja, mit spørgsmål er om det er helt normalt at de får den hvide tunge, skal man gøre noget ved den? Den er ikke særlig lækker .

Hilsen Ditte med en søn fra den 1 juli

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

Stepmom87

Har du fået undersøgt om han har trøske? Det fik min datter nemlig, og der blev hendes tunge helt hvid..

Anmeld

18. juli 2010

Halbschön

Low skriver:

Ja, mit spørgsmål er om det er helt normalt at de får den hvide tunge, skal man gøre noget ved den? Den er ikke særlig lækker .

Hvis du ikke med lethed kan skrabe det af med din finger, så er det trøske.. Og så skal du ha noget svampemiddel.. Jeg er sikker på at hvis du bare ringer til vagtlægen, så behøver han ikke se på det, men så sender han bare en recept til det lokale vagtapotek, hvor du så kan hente det...

Nicolai fik det da han var to måneder.. hvis det er ubehandlet trøske, kan det udvikle sig fra munden og hele vejen til endetarmen..

Knus ;o)

Anmeld

18. juli 2010

Mussen2

Low skriver:

Jeg huskr ikke at min datter havde SÅ hvid tunge, men på den anden side så er der vel ikke noget at sige til det sådan som de spiser...

Blot du er sikker på det ikker er trøske

Anmeld

18. juli 2010

Mussen2

Mussen2 skriver:

Jeg huskr ikke at min datter havde SÅ hvid tunge, men på den anden side så er der vel ikke noget at sige til det sådan som de spiser...

Blot du er sikker på det ikker er trøske

Trøske kan også behandles med danskvand

Anmeld

18. juli 2010

L.J.L

Vi fik afvide af sp'eren at vi kunne gnuppe hans tunge med danskvand, det skulle tage svampen

Anmeld

18. juli 2010

LilleMor10

Det havde min søn også lige indtil sidste uge, min Sp sagde jeg skulle tage en stofble og dyppe i noget danskvand og så tøre inde i munden et par gange dagligt, og i løbet af et par dage skulle det være væk, både hvis de er svamp eller mælk, hvis ikke det hjalp skulle jeg søge læge hjælp 

Anmeld

18. juli 2010

Halbschön

linselouise skriver:

Vi fik afvide af sp'eren at vi kunne gnuppe hans tunge med danskvand, det skulle tage svampen

hvis det er svamp så skal der helst brentan til, som er en mundhulegel... Hvis det blot er hvid belægning, så er dansk vand SUPER ;o)

Anmeld

18. juli 2010

Englebisse

Low skriver:

Det ligner trøske. Det havde min søn også, og vores læge ville helst ikke give noget for det så hun anbefaldede at bruge danskvand, og så bruge en stofble til at gnubbe det værste væk med.

Anmeld

18. juli 2010

L.J.L

Renée88 skriver:

hvis det er svamp så skal der helst brentan til, som er en mundhulegel... Hvis det blot er hvid belægning, så er dansk vand SUPER ;o)

danskvand skulle også tage Trøske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.