Anbefal en krimi :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2010

Mette.

T.K. skriver:

Camilla Läckbergs bøger

Alt med Agatha Christie (Miss Marple, Hercule Poirot, osv...) De er dog fra 60'erne, så kan være lidt hårde at komme igennem

Go læselyst!

Tak for det - de bliver også tilføjet til listen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

Mette.

Metchen skriver:

Jeg har lige læst bogen "Svinehunde" af Lotte og Søren Hammer, og den er rigtig god.

Nu er jeg i gang med at læse "Shakespeares hemmelighed" af Jennifer Lee Carrell, og den er god, skræmmende og uhyggelig. Minder lidt om "Da Vinci mysteriet".

Jeg kan også anbefale "Historikeren" af Elizabeth Kostova, og den er skræmmende.

God læsning herfra og

kolde gys - M.

De lyder alle aktuelle og spændende Tak for tippende..

Anmeld

18. juli 2010

Mette.

Maise skriver:

Håkan Nesser som er svensk krimiforfatter:

1.menneske uden hund

2.En helt anden historie

3. En fortælling om hr. Ross

skyggerne og regnen - selvstændig bog.

Iiih, mange tak.. De svenske forfattere plejer også være super gode skrivere

Anmeld

18. juli 2010

Mette.

Super fed bog, som lige er noget for os som har været gravide. (hovedpersonen er nemlig gravid)

Pans hemmelighed.

Den er bare helt igennem super. Godt skrevet, og alletiders sommerferebog. Den er man hurtig færdig med.
- Desværre har forfatteren kun skrevet en anden bog. (Før stormen) og den er ikke så go...

Kan virkelig anbefale den på det varmeste. er næsten ked af jeg allerede har læst den. Vil gerne have haft den tilgode....

Ellers er der jo

Hypnotisøren
Jeg Dræber

Vi læser MAAANGE bøger herhjemme. Kan anbefale dig en masse, men dem her er virkelig bare gode.
- Du har jo lissom læst Jussi, og han er mi favoritforfatter for tiden. Han udgiver 4. bog om afd. Q 2. november iår. Kan næsten ikke vente.......

Den lyder super god, så den må vist straks på listen over bøger der skal anskaffes

Vi eelsker også at læse herhjemme! hypnotisøren har jeg også hørt om, så den må jeg hellere få læst også så! Jussi-Adler er også bare en virkelig dygtig forfatter. Jeg slugte også de første tre bøger. Ja, jeg så lige i går der kommer en fjerde! Journal nr. 64. Hvor bliver det godt, kan slet ikke vente til 2. november nu! Tak for anbefalingerne.

Anmeld

18. juli 2010

Mette.

anjada skriver:

Krimier er også mine favoritter

Jeg kan klart anbefale danske Sara Blædel, hun skriver fantastisk. Og svenske Liza Marklund, har læst alle hendes bøger, og Camilla Läckberg, de er også supergode....

Tak for det Der er jo også lige et par stykket at komme i gang med..

Anmeld

18. juli 2010

SpunkenJo

Mette. skriver:

Den lyder super god, så den må vist straks på listen over bøger der skal anskaffes

Vi eelsker også at læse herhjemme! hypnotisøren har jeg også hørt om, så den må jeg hellere få læst også så! Jussi-Adler er også bare en virkelig dygtig forfatter. Jeg slugte også de første tre bøger. Ja, jeg så lige i går der kommer en fjerde! Journal nr. 64. Hvor bliver det godt, kan slet ikke vente til 2. november nu! Tak for anbefalingerne.

Der er iøvrigt også en 2'er til Hypnotisøren. Den skulle ifølge min bogafhængige svigerfar være endnu bedre......

Bøger bøger bøger

Anmeld

18. juli 2010

Stumpen

Peter James:

dødenkelt

en smuk død

langtfra død

hellere død end levende

Anmeld

18. juli 2010

JulieE

T.K. skriver:

Camilla Läckbergs bøger

Alt med Agatha Christie (Miss Marple, Hercule Poirot, osv...) De er dog fra 60'erne, så kan være lidt hårde at komme igennem

Go læselyst!

Ja, alt med Agatha Christie har altid været en favorit. Men de er altså fra 1920'erne og 1930'erne

Mordet i Orient ekspressen er rigtig god at starte med.

Der er også en amerikansk forfatter der hedder Ed McBain der skriver politi krimier, som også er rigtig gode.

Anmeld

18. juli 2010

Mette.

SpunkenJo skriver:

Der er iøvrigt også en 2'er til Hypnotisøren. Den skulle ifølge min bogafhængige svigerfar være endnu bedre......

Bøger bøger bøger

Ved du hvad to'eren hedder? Nu bliver jeg helt spændt på at komme i gang med dem!

Anmeld

18. juli 2010

Mette.

Stumpen skriver:

Peter James:

dødenkelt

en smuk død

langtfra død

hellere død end levende

Tak - dem må jeg lige undersøge nærmere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.