Anbefal en krimi :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.649 visninger
41 svar
0 synes godt om
17. juli 2010

Mette.

Hej piger.

Jeg eeelsker at læse, men synes efterhånden jeg er lidt tom for ideer til en god krimi.

Jeg har allerede læst:

Jussi-adler Olsen: kvinden i buret, fasandræberen og flaskepost fra P.

Stieg Larsson trilogien.

Dan Browns 5 bøger.

Jo Nesbøs serie om Harry Hole.

Anna Grues trilogi.

Jeg har hørt Mari Jungsted skulle have skrevet en god serie, men jeg kan altså ikke finde ud af rækkefølgen på dem, nogen som kan hjælpe? hvilken skal man læse først?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

otlitrom

Mette. skriver:

Hej piger.

Jeg eeelsker at læse, men synes efterhånden jeg er lidt tom for ideer til en god krimi.

Jeg har allerede læst:

Jussi-adler Olsen: kvinden i buret, fasandræberen og flaskepost fra P.

Stieg Larsson trilogien.

Dan Browns 5 bøger.

Jo Nesbøs serie om Harry Hole.

Anna Grues trilogi.

Jeg har hørt Mari Jungsted skulle have skrevet en god serie, men jeg kan altså ikke finde ud af rækkefølgen på dem, nogen som kan hjælpe? hvilken skal man læse først?

Liza Marklund's Hedebølge kunne jeg godt lide, men er aldrig kommet videre i serien. Jeg er ved Jussi Adler Olsen, kvinden i buret, nu

Hvis du læser på engelsk er Patricia Cornwell også god. Jeg mener også hun er oversat til dansk!

Anmeld

17. juli 2010

FrkT

Uhhh jeg vil anbefale dig at læse "Et net af løgne" som er skrevet af Tony Strong. Den bedste bog jeg nogensinde har læst... den er nogle år gammel (dog ikke GAMMEL)

Anmeld

17. juli 2010

Mette.

FrkT skriver:

Uhhh jeg vil anbefale dig at læse "Et net af løgne" som er skrevet af Tony Strong. Den bedste bog jeg nogensinde har læst... den er nogle år gammel (dog ikke GAMMEL)

Den har jeg faktisk lige bestilt hjem fra nettet fordi jeg næste om den i en anden tråd Jeg glæder mig allerede til den så! Tak for hjælpen..

Anmeld

17. juli 2010

Happiness

Kan klart anbefalde Mari Jungstedts! Er selv igang med bog nr 4!

Rækkefølgen er:

Den du ikke ser

I denne stille nat

Den inderste kreds

Den døende Dandy

I denne søde sommertid

God læselyst

Anmeld

17. juli 2010

Mette.

kitty skriver:

Liza Marklund's Hedebølge kunne jeg godt lide, men er aldrig kommet videre i serien. Jeg er ved Jussi Adler Olsen, kvinden i buret, nu

Hvis du læser på engelsk er Patricia Cornwell også god. Jeg mener også hun er oversat til dansk!

Mange tak for hjælpen den må jeg vist straks begive mig ud i at finde.. Jeg læser også på engelsk, så det kunne helt sikkert være en mulighed..

Anmeld

17. juli 2010

Snefnug1984

Camilla Läckberg.

Anmeld

17. juli 2010

FrkT

Mette. skriver:

Den har jeg faktisk lige bestilt hjem fra nettet fordi jeg næste om den i en anden tråd Jeg glæder mig allerede til den så! Tak for hjælpen..

Hehe, tror det var mig der nævnte den i en anden tråd også.... det er absolut min yndlingsbog, og den står ligeså fint i bogvindueskarmen herhjemme

Anmeld

17. juli 2010

Mette.

milla83 skriver:

Kan klart anbefalde Mari Jungstedts! Er selv igang med bog nr 4!

Rækkefølgen er:

Den du ikke ser

I denne stille nat

Den inderste kreds

Den døende Dandy

I denne søde sommertid

God læselyst

Tusind tak! Det var lige sådan en liste jeg eftersøgte.. Nu er der ingen dårlige undskyldninger for ikke at komme i gang med dem så..

Anmeld

17. juli 2010

otlitrom

Mette. skriver:

Mange tak for hjælpen den må jeg vist straks begive mig ud i at finde.. Jeg læser også på engelsk, så det kunne helt sikkert være en mulighed..

Det er en lang serie, på mange bind. Men tror ikke man skal læse dem efter hinanden... Jeg har kun selv haft fingrene i første bog, "post mortem", men blev vist forstyrret af noget faglitteratur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.