Anbefal en krimi :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2010

fit_fys

Camilla Läckbergs bøger

Alt med Agatha Christie (Miss Marple, Hercule Poirot, osv...) De er dog fra 60'erne, så kan være lidt hårde at komme igennem

Go læselyst!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

Mette.

kitty skriver:

Det er en lang serie, på mange bind. Men tror ikke man skal læse dem efter hinanden... Jeg har kun selv haft fingrene i første bog, "post mortem", men blev vist forstyrret af noget faglitteratur

Super! det er rart når det er en serie man ikke behøver læse fra den ene til den anden ende.. Jeg kender godt det med forstyrrende elementer.. Men mon ikke vi når det hele alligevel

Anmeld

17. juli 2010

Happiness

Mette. skriver:

Tusind tak! Det var lige sådan en liste jeg eftersøgte.. Nu er der ingen dårlige undskyldninger for ikke at komme i gang med dem så..

Begynd endelig. Indtil videre er alle lige gode. Kan slet ikke ligge dem fra mig   Har kun læst en serie der var bedre, og det var Stieg Larson

Anmeld

17. juli 2010

Mette.

milla83 skriver:

Begynd endelig. Indtil videre er alle lige gode. Kan slet ikke ligge dem fra mig   Har kun læst en serie der var bedre, og det var Stieg Larson

Det tyder jo godt så Stieg Larsson bliver vidst også svær at slå for nogen andre. De er ganske enkelt suveræne..

Anmeld

17. juli 2010

otlitrom

Mette. skriver:

Super! det er rart når det er en serie man ikke behøver læse fra den ene til den anden ende.. Jeg kender godt det med forstyrrende elementer.. Men mon ikke vi når det hele alligevel

Jo!! Jeg har haft Jussi-bøgerne stående siden jul, men er først kommet igang her i min sommerferie. Jeg tør næsten ikke tænke på den række af bøger der må vente til jeg er færdigudd. næste sommer. Men hvor bliver det godt at sætte sig i sofaen med benene oppe, og læse med god samvittighed

Vi når det nok!

Anmeld

17. juli 2010

Mette.

kitty skriver:

Jo!! Jeg har haft Jussi-bøgerne stående siden jul, men er først kommet igang her i min sommerferie. Jeg tør næsten ikke tænke på den række af bøger der må vente til jeg er færdigudd. næste sommer. Men hvor bliver det godt at sætte sig i sofaen med benene oppe, og læse med god samvittighed

Vi når det nok!

Ja.. Vores bogreol er også fyldt til randen.. Jeg synes bare ikke lige bøgen som jeg har lyst til at læse står der, til trods for jeg ikke ved hvad jeg gerne vil læse.. Hm!

Jeg kender den dårlige samvittighed over ikke at læse i sine studiebøger! Men på den anden side har man bare brug for en lille pause til noget fri-læsning en gang i mellem .. Jeg tror det gør koncentrationen større i sidste ende.

Anmeld

17. juli 2010

ooo

Jeg har lige læst bogen "Svinehunde" af Lotte og Søren Hammer, og den er rigtig god.

Nu er jeg i gang med at læse "Shakespeares hemmelighed" af Jennifer Lee Carrell, og den er god, skræmmende og uhyggelig. Minder lidt om "Da Vinci mysteriet".

Jeg kan også anbefale "Historikeren" af Elizabeth Kostova, og den er skræmmende.

God læsning herfra og

kolde gys - M.

Anmeld

17. juli 2010

Maise

Håkan Nesser som er svensk krimiforfatter:

1.menneske uden hund

2.En helt anden historie

3. En fortælling om hr. Ross

skyggerne og regnen - selvstændig bog.

Anmeld

17. juli 2010

SpunkenJo

Super fed bog, som lige er noget for os som har været gravide. (hovedpersonen er nemlig gravid)

Pans hemmelighed.

Den er bare helt igennem super. Godt skrevet, og alletiders sommerferebog. Den er man hurtig færdig med.
- Desværre har forfatteren kun skrevet en anden bog. (Før stormen) og den er ikke så go...

Kan virkelig anbefale den på det varmeste. er næsten ked af jeg allerede har læst den. Vil gerne have haft den tilgode....

Ellers er der jo

Hypnotisøren
Jeg Dræber

Vi læser MAAANGE bøger herhjemme. Kan anbefale dig en masse, men dem her er virkelig bare gode.
- Du har jo lissom læst Jussi, og han er mi favoritforfatter for tiden. Han udgiver 4. bog om afd. Q 2. november iår. Kan næsten ikke vente.......

Anmeld

17. juli 2010

anjada

Krimier er også mine favoritter

Jeg kan klart anbefale danske Sara Blædel, hun skriver fantastisk. Og svenske Liza Marklund, har læst alle hendes bøger, og Camilla Läckberg, de er også supergode....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.