'Bare du ikke føder af det' :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2010

Trolde_mor

Her kunne mandsen ikke li' at gøre noget, fordi han kunne mærke baby..

Jeg længtes helt enormt.

Men så begyndte jeg da bare at gøre det selv, og ikke være spor interesseret, og sov med lidt tøj på, så han end ikke kunne se mig nøgen.. og det hjalp

Nu kan han ikke holde snitterne væk hehe

Trolde_mor 29+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariamiss6 skriver:

Ring til jordemoderen, og få hende til at fortælle ham det

HAHA... Jeg tror ikke lige hann har lyst at jeg får jm blandet ind i hanky panky

Anmeld

25. juli 2010

Moderator

puttecolle skriver:

er ved at skrive en bog med sexnoveller så hvis du har brug for nogle fif så sig endeligt til

Kan smadder gdot lide noveller Så under alle omstændigheder vil jeg da gerne læse/udveksle

Anmeld

25. juli 2010

puttecolle

Zafir skriver:

Kan smadder gdot lide noveller Så under alle omstændigheder vil jeg da gerne læse/udveksle

det er bare super... ja jeg syns man får mere ud af noveller

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. juli 2010

puttecolle

puttecolle skriver:

ups det var så ikke megningen de skulle ha været i et andet indlæg griner

Anmeld

25. juli 2010

Diana...

Ha ha ha hvor er du sød altså! Jeg har heldigvis ikke det problem her vil han gerne bare ikke så meget som jeg vil. Men nu jeg heller ikke så lang henne endnu. Men sidst var han også lige glad. 

Altså jeg bløder også hver gang og det er jo normalt. 

Du må hoppe på ham gør den lidt stiv og så sætte dig på den så kan han sgu ikke modstå fristelsen til at giver dig en omgang! Igang med jer. 

Anmeld

25. juli 2010

Lillefe

Zafir skriver:

MAMA MIA MAND!!!!... Jeg har snart ikke fået ordenlig kølle, i jeg ved ikke hvor længe... Han er bare vildt bange for at der skal ske noget med Frigg eller at jeg skal gå i fødsel eller et eller andet. SUK!!!!!

Han har helt glemt at vi knaldede som kaniner, da vi ventede Idun og det altså IKKE er sex man føder af, før kroppen ligesom er 100% klar til at gå i fødsel...

Jeg prøver at viiiiiimse rundt foran ham og røre ved mine bryster og alle de ting, han elsker og han syntes også jeg er mega dejlig at se på og han bliver tændt, men han vil bare ikke gi mig en ordenlig DUSKER!!! ARGH...

Det ender med at jeg gror helt sammen, inden jeg føder

Jeg ved godt at det var fordi han blev forskrækket lige i starten, i uge 15 eller noget, hvor vi havde en weekend, hvor vi knaldede rigtig meget også havde jeg haft en lille bitte bitte kontakt blødning, som ikke var noget, men bare fordi mine slimhinder er sarte.

Jeg HAR sagt til ham at det IKKE er farligt og han vidste det jo godt først gang... mmm.

HVAD skal man dog gøre???... Skal jeg bare vente 8-10 uger, med at få noget kølle eller hvad???...

Hvad ville I gøre, for at overbevise ham om at det ikke er farligt eller sætter fødslen igang i uge 33... mmmm...

LOOOOOL kan godt forstå dine frustrationer.. Jeg havde haft det på samme måde som dig, havde det være mig! jeg ville dog lige rose dig for dit indlæg.. da jeg syntes du har skrevet det på en sjov måde..

Jeg ved ikke lige hvad jeg skal råde dig til når du tilsyndeladende har prøvet at sige til ham der ikke sker noget.. men har du prøvet pille ved dig selv når i går i seng måske? *G* kunne være det virkede hvis han pludseligt opdagede det?

Anmeld

25. juli 2010

Moderator

puttecolle skriver:

Ellers fine billeder jeg vil også have taget billeder snart, mens min mavse er såååå fin

Anmeld

25. juli 2010

puttecolle

Zafir skriver:

Ellers fine billeder jeg vil også have taget billeder snart, mens min mavse er såååå fin

mange tak... der er et indlæg her inde hvor det er en fotograf der søger gravide til billeder.. men kan ikke huske hvad linket hedder

Anmeld

25. juli 2010

UngMor83

Lullaby skriver:

Jamen hvad med bare at binde ham fast og så tage selv?

Lige mine ord, hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.