'Bare du ikke føder af det' :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2010

puttecolle

Zafir skriver:

Tjaaa... Jeg må se på det Jeg tager ikke legetøj med når vi er i sommerhus osv... For der er mange andre, så er det ikke liiiiige den slags forførelse der skal udleves

nej det forstår jeg så godt... men der kunne du jo pakke en lille kurv med et tæppe og to glas og lidt vin også gå op i klitterne med ham hvis der er sådan nogle også forføre ham der oppe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

BabyStella!

Zafir skriver:

MAMA MIA MAND!!!!... Jeg har snart ikke fået ordenlig kølle, i jeg ved ikke hvor længe... Han er bare vildt bange for at der skal ske noget med Frigg eller at jeg skal gå i fødsel eller et eller andet. SUK!!!!!

Han har helt glemt at vi knaldede som kaniner, da vi ventede Idun og det altså IKKE er sex man føder af, før kroppen ligesom er 100% klar til at gå i fødsel...

Jeg prøver at viiiiiimse rundt foran ham og røre ved mine bryster og alle de ting, han elsker og han syntes også jeg er mega dejlig at se på og han bliver tændt, men han vil bare ikke gi mig en ordenlig DUSKER!!! ARGH...

Det ender med at jeg gror helt sammen, inden jeg føder

Jeg ved godt at det var fordi han blev forskrækket lige i starten, i uge 15 eller noget, hvor vi havde en weekend, hvor vi knaldede rigtig meget også havde jeg haft en lille bitte bitte kontakt blødning, som ikke var noget, men bare fordi mine slimhinder er sarte.

Jeg HAR sagt til ham at det IKKE er farligt og han vidste det jo godt først gang... mmm.

HVAD skal man dog gøre???... Skal jeg bare vente 8-10 uger, med at få noget kølle eller hvad???...

Hvad ville I gøre, for at overbevise ham om at det ikke er farligt eller sætter fødslen igang i uge 33... mmmm...

Min mand ville heller ikke bolle med mig, da jeg var begyndt og få god mave på... Fik lokket ham nogle gange, men tilsidst vile jeg ikke tvinge ham, så jeg måtte vente

Ville ha´ klaret det selv, men kunne ikke nå

Anmeld

17. juli 2010

Shibby

BabyStella! skriver:

Min mand ville heller ikke bolle med mig, da jeg var begyndt og få god mave på... Fik lokket ham nogle gange, men tilsidst vile jeg ikke tvinge ham, så jeg måtte vente

smiler..pardon..Men jeg smiler af måden du skrev det på

Jeg er ked af at du ikke kunne nå! Tror rigtig mange gravide har haft det problem..!

Anmeld

17. juli 2010

BabyStella!

Shibby skriver:

smiler..pardon..Men jeg smiler af måden du skrev det på

Jeg er ked af at du ikke kunne nå! Tror rigtig mange gravide har haft det problem..!

Hehe

Læste lige dit indlæg om din flytning - sådan! Held og lykke med det hele.

Anmeld

17. juli 2010

Shibby

BabyStella! skriver:

Hehe

Læste lige dit indlæg om din flytning - sådan! Held og lykke med det hele.

Tark

Anmeld

17. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
puttecolle skriver:

nej det forstår jeg så godt... men der kunne du jo pakke en lille kurv med et tæppe og to glas og lidt vin også gå op i klitterne med ham hvis der er sådan nogle også forføre ham der oppe

Ku være en god idé

Anmeld

17. juli 2010

Daisy

BabyStella! skriver:

Nemli det med at man ikke kan nå

Anmeld

17. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Daisy skriver:

Nemli det med at man ikke kan nå

Man kan heller ikke engang se sin Fi, når man er i bad og bodyscrub og det... mmm...

Og nej, det med at nå. Mmmm... jeg har ikke prøvet så meget på det sidste, men jeg kan ikke holde ud at ligge på ryggen hehe... Så jeg tror heller ikke jeg kan nå...

Anmeld

17. juli 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

MAMA MIA MAND!!!!... Jeg har snart ikke fået ordenlig kølle, i jeg ved ikke hvor længe... Han er bare vildt bange for at der skal ske noget med Frigg eller at jeg skal gå i fødsel eller et eller andet. SUK!!!!!

Han har helt glemt at vi knaldede som kaniner, da vi ventede Idun og det altså IKKE er sex man føder af, før kroppen ligesom er 100% klar til at gå i fødsel...

Jeg prøver at viiiiiimse rundt foran ham og røre ved mine bryster og alle de ting, han elsker og han syntes også jeg er mega dejlig at se på og han bliver tændt, men han vil bare ikke gi mig en ordenlig DUSKER!!! ARGH...

Det ender med at jeg gror helt sammen, inden jeg føder

Jeg ved godt at det var fordi han blev forskrækket lige i starten, i uge 15 eller noget, hvor vi havde en weekend, hvor vi knaldede rigtig meget også havde jeg haft en lille bitte bitte kontakt blødning, som ikke var noget, men bare fordi mine slimhinder er sarte.

Jeg HAR sagt til ham at det IKKE er farligt og han vidste det jo godt først gang... mmm.

HVAD skal man dog gøre???... Skal jeg bare vente 8-10 uger, med at få noget kølle eller hvad???...

Hvad ville I gøre, for at overbevise ham om at det ikke er farligt eller sætter fødslen igang i uge 33... mmmm...

Ring til jordemoderen, og få hende til at fortælle ham det

Anmeld

17. juli 2010

puttecolle

Zafir skriver:

Ku være en god idé

er ved at skrive en bog med sexnoveller så hvis du har brug for nogle fif så sig endeligt til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.