Zafir skriver:
MAMA MIA MAND!!!!... Jeg har snart ikke fået ordenlig kølle, i jeg ved ikke hvor længe... Han er bare vildt bange for at der skal ske noget med Frigg eller at jeg skal gå i fødsel eller et eller andet. SUK!!!!!
Han har helt glemt at vi knaldede som kaniner, da vi ventede Idun og det altså IKKE er sex man føder af, før kroppen ligesom er 100% klar til at gå i fødsel...
Jeg prøver at viiiiiimse rundt foran ham og røre ved mine bryster og alle de ting, han elsker og han syntes også jeg er mega dejlig at se på og han bliver tændt, men han vil bare ikke gi mig en ordenlig DUSKER!!! ARGH...
Det ender med at jeg gror helt sammen, inden jeg føder 
Jeg ved godt at det var fordi han blev forskrækket lige i starten, i uge 15 eller noget, hvor vi havde en weekend, hvor vi knaldede rigtig meget også havde jeg haft en lille bitte bitte kontakt blødning, som ikke var noget, men bare fordi mine slimhinder er sarte.
Jeg HAR sagt til ham at det IKKE er farligt og han vidste det jo godt først gang... mmm.
HVAD skal man dog gøre???... Skal jeg bare vente 8-10 uger, med at få noget kølle eller hvad???... 
Hvad ville I gøre, for at overbevise ham om at det ikke er farligt eller sætter fødslen igang i uge 33... mmmm...
Min mand ville heller ikke bolle med mig, da jeg var begyndt og få god mave på... Fik lokket ham nogle gange, men tilsidst vile jeg ikke tvinge ham, så jeg måtte vente