'Bare du ikke føder af det' :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Daisy skriver:

Aner ikke, helt erligt??
Min han siger bare at han gider ikke *at rode deroppe* som han så pænt kalder det.
Det jeg synes er forunderligt er at han kan holde sig så længe uden at ville sexe.....
Siger det samme, han må sku rive mig rundt som han har lyst, bare jeg fik noget

Suk... Jeg håber virkelig, at når vi kommer hjem fra ferie og det er hverdag igen og vi ikke skal det ene og det andet, så har jeg lidt mere energi og måske lidt mere hopla, så skal vi jo have gang i mellemkøds massagen Så jeg mindsker risikoen ved at sprække. Så håber jeg at det fører til mere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

Moderator

puttecolle skriver:

trals har du en dildo? for så kan du jo ligge med den

Ork ja. Har masser af legetøj. Men når jeg er frustreret på denneher måde, så bliver jeg bare frustreret og syntes ikke det er sjovt at sexe med mig selv... Det er mere, når vi har rigtig meget gang i den, så holder jeg rigtig meget af at pille ved mig selv, både med og uden legetøj

Anmeld

17. juli 2010

Moderator

Daisy skriver:

Uhhhh ja det er NÆSTEN værre. Lige som: NU får du noget.....og så nej alligevel ikke Så ligger man der lidt frustreret, og med ( om muligt ) endnu større lyst

PRÆCIS!!!

Anmeld

17. juli 2010

puttecolle

Zafir skriver:

Ork ja. Har masser af legetøj. Men når jeg er frustreret på denneher måde, så bliver jeg bare frustreret og syntes ikke det er sjovt at sexe med mig selv... Det er mere, når vi har rigtig meget gang i den, så holder jeg rigtig meget af at pille ved mig selv, både med og uden legetøj

du skal jo ikke gøre det for dig selv men over for ham

jeg har selv en dildo men tør ikke rigtigt bruge den på nuværdene tidspunkt da den er lavet af glas hele vejen igemmen..

Anmeld

17. juli 2010

ønskebørn74

Zafir skriver:

MAMA MIA MAND!!!!... Jeg har snart ikke fået ordenlig kølle, i jeg ved ikke hvor længe... Han er bare vildt bange for at der skal ske noget med Frigg eller at jeg skal gå i fødsel eller et eller andet. SUK!!!!!

Han har helt glemt at vi knaldede som kaniner, da vi ventede Idun og det altså IKKE er sex man føder af, før kroppen ligesom er 100% klar til at gå i fødsel...

Jeg prøver at viiiiiimse rundt foran ham og røre ved mine bryster og alle de ting, han elsker og han syntes også jeg er mega dejlig at se på og han bliver tændt, men han vil bare ikke gi mig en ordenlig DUSKER!!! ARGH...

Det ender med at jeg gror helt sammen, inden jeg føder

Jeg ved godt at det var fordi han blev forskrækket lige i starten, i uge 15 eller noget, hvor vi havde en weekend, hvor vi knaldede rigtig meget også havde jeg haft en lille bitte bitte kontakt blødning, som ikke var noget, men bare fordi mine slimhinder er sarte.

Jeg HAR sagt til ham at det IKKE er farligt og han vidste det jo godt først gang... mmm.

HVAD skal man dog gøre???... Skal jeg bare vente 8-10 uger, med at få noget kølle eller hvad???...

Hvad ville I gøre, for at overbevise ham om at det ikke er farligt eller sætter fødslen igang i uge 33... mmmm...

Find dildoen frem og lig dig foran ham og så har han valget om det er ham el. dildoen der får dig... For du SKAL bare have noget nu... Og du er hårdere med dildoen end han er.... Og du følger ham hvis han vimser af... Kig el. deltag makker...

Knus Lene

Anmeld

17. juli 2010

Tina2

Ej, hvorfor er der sååå mange mænd der er bange for sex når man er gravid!!!?

Thomas har heldigvis aldrig været det, men jeg ville sgu også blive frustreret hvis han ikke gad/ville/turde

Anmeld

17. juli 2010

3xM

havde samme prob. med manden herhjemme men en uge i sommerhus fik rodet båd på det

Anmeld

17. juli 2010

roenlund

jeg synes det er så øv, herhjemme har han ingen lyst og min er bare steget 1000% Jeg vidste godt på forhånd at han på ingen måde tænder på gravide men alligevel havde jeg da håbet at det ikke ville gå helt istå

ØV ØV ØV

Anmeld

17. juli 2010

Moderator

puttecolle skriver:

du skal jo ikke gøre det for dig selv men over for ham

jeg har selv en dildo men tør ikke rigtigt bruge den på nuværdene tidspunkt da den er lavet af glas hele vejen igemmen..

Tjaaa... Jeg må se på det Jeg tager ikke legetøj med når vi er i sommerhus osv... For der er mange andre, så er det ikke liiiiige den slags forførelse der skal udleves

Anmeld

17. juli 2010

Moderator

roenlund skriver:

jeg synes det er så øv, herhjemme har han ingen lyst og min er bare steget 1000% Jeg vidste godt på forhånd at han på ingen måde tænder på gravide men alligevel havde jeg da håbet at det ikke ville gå helt istå

ØV ØV ØV

Men altså... Det er jo ikke fordi han ikke syntes jeg er lækker og sådan. - SIGER HAN Han syns jeg er mega lækker og min krop er dejlig og rund og smuk og mine babser er skønne.

MEN - han er bare bange for at der skal ske noget... Mmm...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.