En deeeeejlig nyhed!!! :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2010

misslea

norup81 skriver:

Hej.

Nej hvor godt at alt ser fint ud både for dig og lillepigen.

Ja jeg var ikke helt så heldig som dig, da mig og min lillefyr ikke deler samme blodtype, så var afsted i sidste uge og få første behandling med Anti-d, så mangler kun anden behandling når lillefyren engang melder sin ankomst.

Ja jeg har haft sidste arbejdsdag, da jeg starter med at holde 3 ugers ferie inden jeg går direkte over i min barsel, så har nu god tid til at blive helt klar til at lillefyren kommer.

Britt - 29+6

Ja - jeg havde egentlig også forberedt mig på at skulle have anti-D, men det slap jeg heldigvis for

Uuhhh altså BARSEL..... det er jo sååå skønt!! Og så i dette herlige vejr - det kunne jo ikke blive bedre!!! Jeg har min sidste arbejdsdag på fredag - en uges ferie, som går direkte over i barsel  iihhh jeg glæder mig - selvom det samtidig er lidt underligt at tænke på, at der går ca. 15 mdr. før jeg e rtilbage igen!!!

MEN... tror nu nok, at lillepigen og jeg skal få tiden til at gå!!! Min mand har skiftet til kun at have aftenvagter, så han går hjemme hele dagen sammen med os - det er jo bare LYKKEN

Mange knus fra Lea (30+0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

norup81

misslea skriver:

Ja - jeg havde egentlig også forberedt mig på at skulle have anti-D, men det slap jeg heldigvis for

Uuhhh altså BARSEL..... det er jo sååå skønt!! Og så i dette herlige vejr - det kunne jo ikke blive bedre!!! Jeg har min sidste arbejdsdag på fredag - en uges ferie, som går direkte over i barsel  iihhh jeg glæder mig - selvom det samtidig er lidt underligt at tænke på, at der går ca. 15 mdr. før jeg e rtilbage igen!!!

MEN... tror nu nok, at lillepigen og jeg skal få tiden til at gå!!! Min mand har skiftet til kun at have aftenvagter, så han går hjemme hele dagen sammen med os - det er jo bare LYKKEN

Mange knus fra Lea (30+0)

Ja det er meget mærkeligt at tænke på at der går så lang tid inden men er tilbage på arbejde.

Ja vejret er skønt, så det nyder jeg samtidig med at jeg får lidt styr på hjemmet. SÅ der bliver plads til at den lille ny kommer med et lille værelse.

Anmeld

26. juli 2010

misslea

norup81 skriver:

Ja det er meget mærkeligt at tænke på at der går så lang tid inden men er tilbage på arbejde.

Ja vejret er skønt, så det nyder jeg samtidig med at jeg får lidt styr på hjemmet. SÅ der bliver plads til at den lille ny kommer med et lille værelse.

Uuuhh ja - det er også bare sååå hygsomt at gå og pusle med de sidste ting.... for selvom der stadig er lidt tid igen, så kan jeg i hvert fald godt selv li' at være forberedt

Vi har malet og tapeseret vores børneværelse, så nu mangler der bare lidt møbler...!!! Men vi er bare lidt i tvivl om hvad søren vi skal proppe derind... for hendes seng skal jo stå hos os den første tid, og puslepladsen er lavet i vores bryggers

Men der kommer til at være en tallerken-række med bøger og en reol med legetøj! Og så tror jeg osgå, der skal være lidt hylder osv. til at give lidt hygge!! Regner også med at købe bord og stole derind til, så kan min søster børn jo lege derinde og bruge pladsen indtil lillepigen er stor nok til at få gavn af det

Anmeld

30. juli 2010

norup81

misslea skriver:

Uuuhh ja - det er også bare sååå hygsomt at gå og pusle med de sidste ting.... for selvom der stadig er lidt tid igen, så kan jeg i hvert fald godt selv li' at være forberedt

Vi har malet og tapeseret vores børneværelse, så nu mangler der bare lidt møbler...!!! Men vi er bare lidt i tvivl om hvad søren vi skal proppe derind... for hendes seng skal jo stå hos os den første tid, og puslepladsen er lavet i vores bryggers

Men der kommer til at være en tallerken-række med bøger og en reol med legetøj! Og så tror jeg osgå, der skal være lidt hylder osv. til at give lidt hygge!! Regner også med at købe bord og stole derind til, så kan min søster børn jo lege derinde og bruge pladsen indtil lillepigen er stor nok til at få gavn af det

Det lyder godt med de planer du har for børneværelset.

Vi skal til og igang med at se på børneværelset. Vi skal have slået vores gæsteværelse sammen med kontoret, så der kan laves et børneværelse.

Vi ved heller ikke helt hvad vi skal have derind, men er da kommet frem til reol, tremmesengen (da vuggen skal stå inde ved os den første tid.) og ja så ved vi ikke hvad vi ellers skal have derinde, da vi ligesom jer har valgt at have pusleplads i bryggerset.

Glæder mig til at hører hvor den jeres børneværelse kommer til at se ud:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.