norup81 skriver:
Hej.
Nej hvor godt at alt ser fint ud både for dig og lillepigen.
Ja jeg var ikke helt så heldig som dig, da mig og min lillefyr ikke deler samme blodtype, så var afsted i sidste uge og få første behandling med Anti-d, så mangler kun anden behandling når lillefyren engang melder sin ankomst.
Ja jeg har haft sidste arbejdsdag, da jeg starter med at holde 3 ugers ferie inden jeg går direkte over i min barsel, så har nu god tid til at blive helt klar til at lillefyren kommer.
Britt - 29+6
Ja - jeg havde egentlig også forberedt mig på at skulle have anti-D, men det slap jeg heldigvis for 
Uuhhh altså BARSEL..... det er jo sååå skønt!! Og så i dette herlige vejr - det kunne jo ikke blive bedre!!! Jeg har min sidste arbejdsdag på fredag - en uges ferie, som går direkte over i barsel
iihhh jeg glæder mig - selvom det samtidig er lidt underligt at tænke på, at der går ca. 15 mdr. før jeg e rtilbage igen!!!
MEN... tror nu nok, at lillepigen og jeg skal få tiden til at gå!!! Min mand har skiftet til kun at have aftenvagter, så han går hjemme hele dagen sammen med os - det er jo bare LYKKEN 
Mange knus fra Lea (30+0)
Anmeld