Hej piger.....
Vi var til vores 2. jordemoderbesøg igår, og alt ser simpelthen SÅ fint ud!!
Vores lille piges hjerte har en perfekt rytme, hun ligger nu nedad (så længe det varer), og har taget over 200 gram på på en uge... JØSSES!!! Vejer nu lidt over 1200 gram ifølge jordemoderen... 
Jeg selv har dog tabt mig - hvilket jeg jo lige blev lidt bekymret for!! Men min jordemoder var SLET ikke bekymret, da lillepigen ser SÅ fin ud, og vokser lige som hun skal!!!
MEN.... den aller bedste nyhed handlede om den blodprøve, jeg fik taget sidst jeg var til lægen (har fået taget et par ekstra blodprøver, da det viste sig, at jeg er Rhesus negativ, og dette kan give komplikationer for mit barn, hvis det ikke også er Rhesus negativ)!! Denne ekstra blodprøve viste, at min lille pige også er Rhesus negativ..... YAY!!!! Det er en sjælden blodtype, så havde slet ikke regnet med, at vi kunne være SÅ heldige... deeejligt!!!
Det er åbenbart noget helt nyt, at man kan se barnest blodtype i moderens egen blodprøve...!!! De stoler ikke helt 100 % på det endnu, så hun skal alligevel have taget en blodprøve fra navlestrengen når hun er født, men indtil videre har prøverne vist sig at tale sandt, så jeg er super glad!!! 
Så her går det altså bare VIRKELIG godt....
10 arbejdsdage til barsel
Maven og prinsessen vokser
Jeg har nu kun + 5 kg. ekstra på kroppen
Og lillepigen og jeg deler blodtype 
Håber også I andre har masser af gode nyheder at dele ud af 
Mange
fra Lea