Hvad gemmer sig i din mave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

PeruBaby

Så blev det vores tur til at komme til scanning her til aften og lægen sagde minsanten at det er en lille pige der ligger inde i min mave.

I starten af min graviditet var jeg sikke på at jeg skulle have en pige, da vi næsten alle er piger i min familie... men så har folk gået og klappet på maven og sagt at det "helt sikkert" var en lille dreng der lå derinde. Når man får det vide 117 gange bliver man lige pludselig overbevist om at det ER en dreng der ligger derinde... men i dag sagde lægen altså at han kunne se to kønslæber, så det måtte jo være en lille pige. Jeg er vildt glad, men også lidt rundt på gulvet. Nu havde jeg jo lige gået og indstillet mig på at det sikkert blev en dreng. Men inderst inde havde jeg faktisk måske nok ønsket mig en lille pige... men tør bare ikke rigtigt tro på det. Tror jeg vil købe ting i neutrale farver indtil videre og se om den næste scanning siger det samme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Marco2

Lige hjemkommet fra MD og de kunne desværre ikke se det, selvom 2 forskellige prøvede. Men mon så ikke det er en pige?

Anmeld

16. september 2010

piadas

Marco2 skriver:

Lige hjemkommet fra MD og de kunne desværre ikke se det, selvom 2 forskellige prøvede. Men mon så ikke det er en pige?

Æv, hvad gør I så? Køber I en ekstra scanning eller kan I holde ud at vente til fødslen?

Anmeld

16. september 2010

Marco2

piadas skriver:

Æv, hvad gør I så? Køber I en ekstra scanning eller kan I holde ud at vente til fødslen?

Tror ikke vi kan vente. Min mor vil gerne prøve at se en scanning, så hun har sagt hun gerne vil betale en 3D i uge 28 el. lign. men tror vi "konverterer" den til en kønsscanning nooooget før Vi er simpelthen for nysgerrige

Anmeld

16. september 2010

mortiltopiger

jeg venter en llille dreng og han var bestemt ik blufærdig gg gik ikke engang 5 min så fik vi at vide det var en lille rask dreng og vi kunne os se det var en dreng er mega glad så prøver jeg os at få en dreng så skønt da det os er den sidste jeg skal ha

hilsen karina

Anmeld

17. september 2010

piadas

Marco2 skriver:

Tror ikke vi kan vente. Min mor vil gerne prøve at se en scanning, så hun har sagt hun gerne vil betale en 3D i uge 28 el. lign. men tror vi "konverterer" den til en kønsscanning nooooget før Vi er simpelthen for nysgerrige

Det kan jeg godt forstå! Min mor går også meget op i, at vi skal købe en 3D-scanning for hun har set billeder fra en, og hun synes det er så godt! Jeg ved nu bare ikke, om jeg gider give 1200-1500 kr. for scanningen - jeg har ikke det store behov pt. og min mand synes også det er spild af penge!

Vi har set vores lille prinsesse 3 gange nu (NF, kønsscanning og MD) og jeg føler behovet er opfyldt! Meeen der er jo 20 uger til fødslen, så det kan da godt ske, at jeg er fristet, hvis du spørger mig igen om 10 uger!

Anmeld

17. september 2010

Marco2

Det kan jeg godt forstå! Min mor går også meget op i, at vi skal købe en 3D-scanning for hun har set billeder fra en, og hun synes det er så godt! Jeg ved nu bare ikke, om jeg gider give 1200-1500 kr. for scanningen - jeg har ikke det store behov pt. og min mand synes også det er spild af penge!

Vi har set vores lille prinsesse 3 gange nu (NF, kønsscanning og MD) og jeg føler behovet er opfyldt! Meeen der er jo 20 uger til fødslen, så det kan da godt ske, at jeg er fristet, hvis du spørger mig igen om 10 uger!

Synes også det er mange penge for en 3D scanning, så nu har jeg bestilt tid til en kønsscanning den 6. oktober  Selvom min mor vil betale synes jeg det er fint nok med en 2d kønsscanning.

Så går der lige nogle uger og kan så se bettefisen igen

Jeg har også set den 3 gange nu, så har heller ikke det store behov. Men vil gerne vide kønnet, så man kan komme lidt videre i forberedelserne til babys komme.

Vil gerne ha' værelset på plads. Og bliver det en dreng skal jeg jo igang med at farve tøj jvf. DKs tip.

AG

Anmeld

17. september 2010

piadas

Marco2 skriver:

Synes også det er mange penge for en 3D scanning, så nu har jeg bestilt tid til en kønsscanning den 6. oktober  Selvom min mor vil betale synes jeg det er fint nok med en 2d kønsscanning.

Så går der lige nogle uger og kan så se bettefisen igen

Jeg har også set den 3 gange nu, så har heller ikke det store behov. Men vil gerne vide kønnet, så man kan komme lidt videre i forberedelserne til babys komme.

Vil gerne ha' værelset på plads. Og bliver det en dreng skal jeg jo igang med at farve tøj jvf. DKs tip.

AG

Spændende! Jeg tænker også, at så er der da lidt spænding tilbage til fødslen, for selvom man kender kønnet, ved man jo ikke, hvordan han/hun ser ud, da man jo ikke ser det så godt på 2D-scanningen ift. en 3D-scanning!

Anmeld

17. september 2010

Diana...

Uhh der er flest drenge ind til videre. 

Anmeld

23. september 2010

AA10

Jeg har lige været til md og jeg venter mig en lille sund prinsesse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.