Hvad gemmer sig i din mave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad gemmer der sig i din mave?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.673 visninger
52 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

Mettemus

Nu er vi vist så langt henne at nogle begynder at få at vide hvad der gemmer sig i maven, så jeg opretter derfor en afstemning så vi kan få et overblik over det i mødregruppen her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

DK

Super godt initiativ! Men kan folk ikke også skrive det i terminslisten? Så man sådan kan se det hele på een gang? Det er jo så spændende!

Vi har kontaktet graviditetsklinikken for at få en af de der 500 kr.s kønsscanninger. Vi kan komme til fra d. 11/8 - uhhh ikke længe til! Så tager vi Kirstine med. Hun vil så gerne se babyen, men må jo ikke komme med til det off.'s scanninger der er forbudt for børn! Så vi giver de 500 kr og ser kønnet de der 2 uger før MD d. 2/9. Lidt pjattet, men nysgerrig er man vel, og så kan Kirstine også komme med til en helt ufarlig scanning, hvor de kun kigger efter køn, og ikke efter "farligheder"

Anmeld

14. juli 2010

Mettemus

DK skriver:

Super godt initiativ! Men kan folk ikke også skrive det i terminslisten? Så man sådan kan se det hele på een gang? Det er jo så spændende!

Vi har kontaktet graviditetsklinikken for at få en af de der 500 kr.s kønsscanninger. Vi kan komme til fra d. 11/8 - uhhh ikke længe til! Så tager vi Kirstine med. Hun vil så gerne se babyen, men må jo ikke komme med til det off.'s scanninger der er forbudt for børn! Så vi giver de 500 kr og ser kønnet de der 2 uger før MD d. 2/9. Lidt pjattet, men nysgerrig er man vel, og så kan Kirstine også komme med til en helt ufarlig scanning, hvor de kun kigger efter køn, og ikke efter "farligheder"

Jo selvfølgelig kan man skrive det i terminslisten, det var bare en måde at visualisere det lidt mere - er stor fan af skemaer osv

Jeg er også mere og mere tændt på en kønsscanning - troede de var meget dyrere! Men kan ikke rigtig blive enig med mig selv om, om jeg måske ikke "bare" skal holde ud og vente med at tage stilling til efter MD-scanningen d. 31/8... må se om jeg kan holde det ud. Til gengæld lyder det som en super fed ide for Kirstine så hun også er med. Her i Århus siger de i hvert fald at man ikke må tage børn med til scanninger og kun én person ud over moren. Kirstine blir da ællevild

Anmeld

15. juli 2010

DK

Mettemus skriver:

Jo selvfølgelig kan man skrive det i terminslisten, det var bare en måde at visualisere det lidt mere - er stor fan af skemaer osv

Jeg er også mere og mere tændt på en kønsscanning - troede de var meget dyrere! Men kan ikke rigtig blive enig med mig selv om, om jeg måske ikke "bare" skal holde ud og vente med at tage stilling til efter MD-scanningen d. 31/8... må se om jeg kan holde det ud. Til gengæld lyder det som en super fed ide for Kirstine så hun også er med. Her i Århus siger de i hvert fald at man ikke må tage børn med til scanninger og kun én person ud over moren. Kirstine blir da ællevild

Jeg er også fan af skemaer! Skemaer og lister og alt der kan tælles og registreres, he he...

Nu har jeg bestilt en tid til kønsscanningen. De havde ikke tid den dag jeg er 17+0 men kan så komme til når jeg er 16+5 og deres garanti ville stadig gælde. Så uhhhh nu er der kun 26 dage til vi ved om det er en dreng eller pige. SHIT det er spændende!!

Anmeld

15. juli 2010

Mettemus

DK skriver:

Jeg er også fan af skemaer! Skemaer og lister og alt der kan tælles og registreres, he he...

Nu har jeg bestilt en tid til kønsscanningen. De havde ikke tid den dag jeg er 17+0 men kan så komme til når jeg er 16+5 og deres garanti ville stadig gælde. Så uhhhh nu er der kun 26 dage til vi ved om det er en dreng eller pige. SHIT det er spændende!!

Det er jo lige om lidt! Hvor er det vildt, vildt spændende! Det glæder jeg mig helt sikkert til en update på. Fedt med garanti så man virkelig får noget for pengene. Hvad tror du selv det blir? Ih... tror også jeg må spørge Jens om opsparingen vil betale sådan en scanning

Anmeld

9. august 2010

DK

Jamen så kan jeg jo skrive mig på med en lille dreng!

Anmeld

9. august 2010

piadas

DK skriver:

Nej, fantastisk - så har du jo én af hver ...selv om det jo selvfølgelig er fuldstændig lige meget bare barnet er rask!

Hvad sagde din datter forøvrigt til at være med - synes hun ikke, det var helt vildt spændende?

Anmeld

10. august 2010

DK

piadas skriver:

Nej, fantastisk - så har du jo én af hver ...selv om det jo selvfølgelig er fuldstændig lige meget bare barnet er rask!

Hvad sagde din datter forøvrigt til at være med - synes hun ikke, det var helt vildt spændende?

Jo... men jeg tror at hun blev lidt skuffet over at det ikke var en lillesøster! Heldigvis er hun vist ved at forsone sig med tanken Heldigvis lød hun begejstret bagefter da hun fortalte til mormor og morfar at det var en lillebror hun skulle have!

Anmeld

10. august 2010

Mettemus

DK skriver:

Nej hvor dejligt - stort tillykke, så har du jo en af hver! Hvad sagde Kirstine til at være med til scanning?

Anmeld

10. august 2010

Malonde1985

Øv ved ikke hvad der gemmer sig i min mave, endnu!  men er ved at DØ af nysgerrighed!!!!!!  Tror jeg bliver nødt til at bestille en kønscanning når jeg kommer op omkring de 17 uger...

Men sådan rent økonomisk er det vel meget praktisk at man ikke ved noget endnu... så går jeg da ik amok med baby-indkøb på nettet  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.