Hvad gemmer sig i din mave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2010

Mettemus

Malonde1985 skriver:

Øv ved ikke hvad der gemmer sig i min mave, endnu!  men er ved at DØ af nysgerrighed!!!!!!  Tror jeg bliver nødt til at bestille en kønscanning når jeg kommer op omkring de 17 uger...

Men sådan rent økonomisk er det vel meget praktisk at man ikke ved noget endnu... så går jeg da ik amok med baby-indkøb på nettet  

Nej det er også det jeg trøster mig med når jeg har forvildet mig ind i en af de mange fantastiske  børnetøjsbutikker Århus kan byde på Skal scannes d. 31. Håber man kan se noget, ellers er jeg nødt til at købe en scanning - jeg blir jo idiot af ikke at vide det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Riksen

Efter en veloverstået MD-scanning har vi fået et forsigtigt bud på kønnet: en pige.

Bønne/Møffe moslede så meget at det var svært at afgøre med sikkerhed, så scanningssygeplejersken ville ikke garantere for kønnet, selvom hun ikke umiddelbart kunne se en tap.

Anmeld

23. august 2010

AnneBJ

Vi vil ikke vide det

Anmeld

23. august 2010

Riksen

AnneBJ skriver:

Vi vil ikke vide det

Det ville vi heller ikke i starten, men med tiden blev alt for nysgerrige og ville virkelig gerne vide det.

Anmeld

23. august 2010

AnneBJ

Riksen skriver:

Det ville vi heller ikke i starten, men med tiden blev alt for nysgerrige og ville virkelig gerne vide det.

Det kan jeg sagtens sætte mig ind i

Anmeld

24. august 2010

Kit

Vi fik stillet vores nysgerrighed i går til en køn scanning. Blev tante og onkel til en lille Josephine i fredags og det satte gang i tankerne. Havde ellers været så tålmodig.

Men vi skal have en lille PIGE  Nu kan navnesnakken begynde.

Der blev også lavet nogle billeder i 3D. Det ser lidt sjovt ud, da der jo ikke er meget sul på sådan en lille størrelse. Ca 20 cm lang og 220 g.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. august 2010

Mka

Kit skriver:

Vi fik stillet vores nysgerrighed i går til en køn scanning. Blev tante og onkel til en lille Josephine i fredags og det satte gang i tankerne. Havde ellers været så tålmodig.

Men vi skal have en lille PIGE  Nu kan navnesnakken begynde.

Der blev også lavet nogle billeder i 3D. Det ser lidt sjovt ud, da der jo ikke er meget sul på sådan en lille størrelse. Ca 20 cm lang og 220 g.

Hvor er det vildt at se, tillykke Hvor langt er du henne da du fik dem lavet?

Anmeld

24. august 2010

Kit

Mka skriver:

Hvor er det vildt at se, tillykke Hvor langt er du henne da du fik dem lavet?

Jeg var 17+1 i går til scanningen.

Hun var slet ikke i tvivl og sagde med det samme - det er en pige.

Anmeld

25. august 2010

piadas

Æææææj, altså! I smitter!!

Jeg bestilte tid til en kønsscanning i Hobro igår, så vi skal afsted torsdag i næste uge (d. 2-9). Min mand og to andre børn er nysgerrige, og det er jeg også blevet efterhånden, selvom jeg fra starten gerne ville vente til fødslen!

Jeg havde jo også nævnt, at vi måske ville tage børnene med til MD-scanningen, men vi kunne jo ikke være sikre på, at de ville få lov til at komme med ind. Nu er vi ude ovre det problem, for nu tager vi dem med til kønsscanningen i stedet!

Er megaspændt nu - og synes der er riiiigtig lang tid til på torsdag.

Jeg tror, det er en pige. Jeg har drømt det to gange nu, og min mor blev spået for et par år siden, at hun ville få et barnebarn mere, og at det ville blive en pige. Min mand er også lige blevet spået (i tyrkisk kaffe af sin søster!!), og hun sagde, at hun kunne se en pige med langt hår....jeg er spændt på, at se, om vi får ret! Jeg tror i hvert fald, at jeg bliver overrasket, hvis det viser sig at være en dreng, nu når alt peger på en pige!

Pia  17+1

Anmeld

25. august 2010

AnneBJ

Jeg må give piadas ret! Det smitter.. igår forsøgte jeg at plage kæresten lidt, og overbevise ham om, at man har et standpunkt til man tager et nyt osv.. Men han er urokkelig!

Min mor har helt fra omkring uge 7 sagt, at vi da får en lille pige! Jeg har 2 gange drømt det bliver en pige, + jeg har vild kvalme og den ondeste slik/kage trang Tjekkede lige den kinesiske kalender, og ifølge den, er det også en pige.. Selvom jeg kun er gået ind i uge 11 idag, bliver jeg da også næsten skuffet hvis det er en dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.