Fødselsdagsmenu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2008

BellaT

Her bliver det boller, jordbærlagkager (måske med sådan et rispapirbillede på, som nogen herinde skrev om på et tidspunkt) og et chokoladekage-futtog med slik. Tror jeg. Eller skal han have en kagemand? Hmmm.

Knus fra Helle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2008

ivfmarie

Mette Kaufmann skriver:

Lavede den også til min mand da vi kom til den første fødselsdag - men der var gaven så ikke under sengen (L)

:D
Hvor er du sød, Mette!! ;)

Anmeld

27. juni 2008

Plysbjørnen

Jeg regner med at lave en hjemmelavet kagemand (øh kone) til eftermiddagskaffen... Og til aftensmad bliver der serveret pastasalat og kyllingelår... med flutes til... og måske kartoffelsalat og frikadeller...

Anmeld

27. juni 2008

linemus

Miiikro skriver:

Her bliver det boller, jordbærlagkager (måske med sådan et rispapirbillede på, som nogen herinde skrev om på et tidspunkt) og et chokoladekage-futtog med slik. Tror jeg. Eller skal han have en kagemand? Hmmm.

Knus fra Helle...

Hvad er det for noget rispapirbillede? Det må være det indlæg, jeg har misset :)

Anmeld

28. juni 2008

bette

linemus skriver:

Miiikro skriver:

Knus fra Helle...

Hvad er det for noget rispapirbillede? Det må være det indlæg, jeg har misset :)

det er en amerikansk tadition at der på kagen skal være et billede af barnet som man kan spise:
det har jeg bestilt hos bageren til mikkels fødselsdag..
man kan bestille det over nettet eller hos en bager.
(H)

Anmeld

28. juni 2008

Monica

Gustav har fødselsdag på tirsdag. Vi har inviteret til kl 17. Vi spiser tidligt, ved 17.30 tiden. Vi griller Coulotte, kartoffelsalat (Ikk grillet;)) tzaziki, salat flute. Lækker jordbær lagkage til dessert. Gustav får selvfølgelig også lagkage (hvis han ikke er gået i seng...)

Håber at det bliver en hyggelig dag...:)

Monica

P.s
Måske at der også er nogen der har gaver med til mig på tirsdag, da jeg jo har føsda i dag:$:$

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.