Fødselsdagsmenu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.191 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. juni 2008

linemus

Hvad serverer I til den 1 års fødselsdag? Hvis altså I er kommet så langt. Vi har jo fødselsdag allerede næste fredag, så jeg er så småt ved at planlægge. Er ikke kommet meget længere end valg af boller og noget med jordbær...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2008

Lise

Vi har inviteret til boller og lagkage, så det er vel hvad vi serverer. Og en lagkage med lækre jordbær kan det nok blive til..mums!!! Derudover øl, vand, kaffe... frugt..?

Så har min mor og jeg talt om at købe lidt ind til grill hvid vejret er godt, og så kan dem der har lyst blive og spise med..

Anmeld

26. juni 2008

ka li ja

vi tog på jensens da alexander blev et, så det tror jeg også vi gør når arthur blir et. eller dagen efter for far er ikke hjemme den dag han blir det:)

Anmeld

26. juni 2008

Tynen

Boller, varm kakao og en kag´ måske :)

Jeg orker som sagt ikke det helt vilde da vi har delt festen op i 2 og DPén kommer og fejrer det hos os om mandagen.

Anmeld

27. juni 2008

Nadi

Det bliver en rigtig børnefødselsdag med boller, kagemand, kakao og så laver jeg nogle jordbærkager som jeg så på morgentv, de så simpelthen bare så lækre ud at jeg måtte bare lave dem :P

-Nadia

Anmeld

27. juni 2008

Kaufie

[citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] Boller, varm kakao og en kag´ måske :) Jeg orker som sagt ikke det helt vilde da vi har delt festen op i 2 og DPén kommer og fejrer det hos os om mandagen.[/citat] Hvor hyggeligt at I får dp'en på besøg - med alle ungerne? Her er der lidt over en måned til 1 års fødselsdag - så vi har ikke gjort os så store tanker om hvordan den skal forløbe. Men håber på rigtig godt vejr, så vi kan sidde ude i haven og smaske i lagkage - william skal selvfølgelig have sin egen. Her står den på bananlagkage, som min mormor lavede den - det er tradition ved fødselsdage (men nu har vi godt nok allesammen fødselsdage om vinteren, hvor den måske passer lidt bedre...)

Anmeld

27. juni 2008

Loggidut

boller, kagemand med slik og flødeskum, og lagkage, og varm cacao...en rigtig børnefødselsdag!

Tif får sin egen lagkage, lige som drengene også fik...

den dag må vi gerne være barnlige og få alt det ungerne elsker!

og vi glæder os!

Anmeld

27. juni 2008

Nadi

Vi plejer i min familie at spise ude på vores fødsesldag, det har Dennis og jeg snaket for sjov om vi skulle ta at gøre på Oliver's fødselsdag. Så ta på Bone's (der spiser Ollie jo gratis ;)) Men hva traditioner har I ellers på fødselsdage i jeres familie?? Kan læse at noglen severe en bestemt lagkage og nogle bebser skal ha deres helt egen lagkage... Men er der andre traditioner som bare skal overholdes på fødsaeldagen? Her bliver man vækket med morgensang, så er der morgenmad ogd et er sundstykker og så får man gaver om morgenen. Vi spiser som sagt ud eller får noget super godt mad når der er fødselsdag her. Men ellers ar vi ikke sådan noget bestemt vi skal.

Anmeld

27. juni 2008

birgittemarie

Her bliver man vækket med morgensang, så er der morgenmad ogd et er sundstykker og så får man gaver om morgenen. Vi spiser som sagt ud eller får noget super godt mad når der er fødselsdag her. Men ellers ar vi ikke sådan noget bestemt vi skal.

Traditionen her i huset er, at den der har fødselsdag helt og aldeles bestemmer, hvad vi skal lave den dag 8D
Det bliver gerne noget med lækker mad og films om aftenen og ellers slik og kager og gaver og spil i løbet af dagen.

Det lyder så hyggeligt med morgensang (L) Det gjorde mine forældre også, da jeg var lille og så fik jeg gaver på sengen og det var sååå dejligt, så tusind tak for påmindelsen og det vil jeg straks tage op her igen!

Knus fra Birgitte

Anmeld

27. juni 2008

Kaufie

Når William bliver lidt større - måske allerede ved hans 2. fødselsdag, så skal vi have skattejagt om morgenen for at finde gaverne. Hele huset igennem - frem og tilbage - små sedler med hvor næste post (og måske gaverne) er.

Det var fast tradition hjemme hos os - og lige så fast lå det, at gavere var under mor og fars seng - men derfor var det alligevel sjovt at løbe rundt efter posterne og stave sig gennem sedlerne.

Lavede den også til min mand da vi kom til den første fødselsdag - men der var gaven så ikke under sengen (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.