Opdatering af hjælp er det ok ? (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

lulleh

Okaay . er dælme glad for det er snart jeg ska afsted. vågnede kl 4.45 i et styrt bad af blod. hele sengen var fyldt, så jeg løb med samlede ben hen på badeværelset. og idet jeg løb. fossede det ud med blod. gulvet er fuldstændig smurt ind i blod. så nu vil jeg fandme gerne ind på gyn ambulatorium og undersøges. er bare bange for de siger at det måske er min" mens". det sagde lægen nemlig første gang. men men det tror jeg ikke. da det vælter ud med blod.

lidt opdatering herfra kl l*rt.

en MEGET TRÆT Marie Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

L-Mortil3

lulleh skriver:

Okaay . er dælme glad for det er snart jeg ska afsted. vågnede kl 4.45 i et styrt bad af blod. hele sengen var fyldt, så jeg løb med samlede ben hen på badeværelset. og idet jeg løb. fossede det ud med blod. gulvet er fuldstændig smurt ind i blod. så nu vil jeg fandme gerne ind på gyn ambulatorium og undersøges. er bare bange for de siger at det måske er min" mens". det sagde lægen nemlig første gang. men men det tror jeg ikke. da det vælter ud med blod.

Ej hvor lyder det da bare ALT for ubehageligt! Det kan da umuligt være mens der er SÅ kraftig!! Godt du snart er på vej ind og blive tjekket!

Anmeld

14. juli 2010

karina1980

lulleh skriver:

det lyder fuldstændig unormalt, jeg havde slet ikke turde gå og vente i så lang tid, jeg havde forlangt at komme til akut.

ens mens er slet ikke så kraftig efter man har født, så kan ikke forstå de nævner det først. men jeg skal hellere ikke gøre mig klog på praktiserende læger, de kommer ofte med de mærkeligst indslag

Anmeld

15. juli 2010

lulleh

Line&Liam skriver:

Ej hvor lyder det da bare ALT for ubehageligt! Det kan da umuligt være mens der er SÅ kraftig!! Godt du snart er på vej ind og blive tjekket!

så nu har jeg været afsted. det var min livmoder der ikke havde trukket sig sammen som den skulle. så har fået nogen piller da skal få det til at trække sig sammen.
så håber det virker
- har oprettet en ny tråd om det

Anmeld

15. juli 2010

lulleh

karina1980 skriver:

det lyder fuldstændig unormalt, jeg havde slet ikke turde gå og vente i så lang tid, jeg havde forlangt at komme til akut.

ens mens er slet ikke så kraftig efter man har født, så kan ikke forstå de nævner det først. men jeg skal hellere ikke gøre mig klog på praktiserende læger, de kommer ofte med de mærkeligst indslag

Nej de er heller ikke til at gør sig kloge på.
- har dog meget svært ved at stole på læger i forvejen. synes mange er meget sjusket :/
har oprettet en ny tråd igen igen .

det var BARE min livmoder der ikke havde trukket sig sammen som den skulle. hvilket jeg overhovdet ikke forstår noget af..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.