Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kitty skriver: OK, du lyder til at have det rimeligt. Det er godt Se tiden an, men ellers siger jeg som Kirle Og det er bestemt ikke for at skærmme dig vig siger sådan. Blot for at hjælpe! Håber det bedste for dig!
OK, du lyder til at have det rimeligt. Det er godt
Se tiden an, men ellers siger jeg som Kirle Og det er bestemt ikke for at skærmme dig vig siger sådan. Blot for at hjælpe!
Håber det bedste for dig!
bliver heller ikk skræmt. er utrolig glad for jeres hjælp.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Wow det lyder da voldsomt Du må endelig opdatere når du ved noget mere! Jeg kan nu heller ikke forstå at du ikke skal have det stoppet nu!
Hvordan går det, Lulleh? Har tænkt på dig! Kan se du ikke er online, men så ser du det, når du kommer på
kitty skriver: Hvordan går det, Lulleh? Har tænkt på dig! Kan se du ikke er online, men så ser du det, når du kommer på
vi tog bare lige en go lur. men det er heldigvis ikke blevet værre men heller ikke bedre :/
Laulund87 skriver: Wow det lyder da voldsomt Du må endelig opdatere når du ved noget mere! Jeg kan nu heller ikke forstå at du ikke skal have det stoppet nu!
det er også ret voldsomt. især når man ikke synes det bliver bedre. men har det ikke særlig skidt kun feber. :/
lulleh skriver: det er også ret voldsomt. især når man ikke synes det bliver bedre. men har det ikke særlig skidt kun feber. :/
Okay, bløder du stadig så meget?
Laulund87 skriver: Okay, bløder du stadig så meget?
Jaa .
lulleh skriver: Jaa .
Øv da Godt du skal afsted i morgen.
Laulund87 skriver: Øv da Godt du skal afsted i morgen.
jaa det er jeg også rigtig glad for jeg skal . jeg er da kommet lidt på benene igen . var lige udenfor i højest 10 min . også kunne jeg mærke jeg skulle ind og sidde igen
lulleh skriver: jaa det er jeg også rigtig glad for jeg skal . jeg er da kommet lidt på benene igen . var lige udenfor i højest 10 min . også kunne jeg mærke jeg skulle ind og sidde igen
Klart du har det skidt når du bløder sådan. Føler sgu med dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128