Opdatering af hjælp er det ok ? (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2010

lulleh

kitty skriver:

Jeg synes det lyder forkert at du bløder så meget. Jeg ville tage på gyn. amb idag, hvis jeg var dig!

God bedring!

har jo fået en tid . :/ så kan jeg ikk lave den om. kan jeg ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

lulleh

kitty skriver:

Kan du huske, hvilket tal din blodpocent lå på?

den lå 8,8 sagde hun

Anmeld

13. juli 2010

otlitrom

lulleh skriver:

har jo fået en tid . :/ så kan jeg ikk lave den om. kan jeg ?

Jeg må indrømme, at jeg synes de skal tage dig ind akut. Det lyder som om du bløder meget, som du beskriver det.. Og det synes jeg ikke lyder rigtigt. Ellers gå gennem skadestuen, så mp de sende dig videre til gynækologerne...

Føler du dig utryg ved situationen? Kan du tage dig af lille Johannes som du plejer, eller er du hæmmet?

Anmeld

13. juli 2010

otlitrom

lulleh skriver:

den lå 8,8 sagde hun

Ok, det kan jeg godt se er ganske pænt.... den skal ligge mellem 7-10 for kvinder..

Anmeld

13. juli 2010

<3

lulleh skriver:

jeg ska derind imorgen og scannes.
men min blodprocent var jo ganske fin

Mja... Din blodprocent vil jo ikke blive ved med at være fin hvis du bliver ved med at bløde så meget. Det er selvfølgelig en skønssag men hvis det er et stykke af moderkagen, det er det højst sandsynligt, så er der også betændelse og andre ting man bør tænke på. Du har allerede feber så det tyder på noget betændelsestilstand i kroppen, og når du bløder kraftigt jamen så er det nok i livmoderen.

Hvis du pludseligt bliver dårlig så må du love mig at tage på skadestuen!

Anmeld

13. juli 2010

<3

Og jo du kan sagtens ringe og lave tiden om hvis det er!

Anmeld

13. juli 2010

otlitrom

Kirle skriver:

Mja... Din blodprocent vil jo ikke blive ved med at være fin hvis du bliver ved med at bløde så meget. Det er selvfølgelig en skønssag men hvis det er et stykke af moderkagen, det er det højst sandsynligt, så er der også betændelse og andre ting man bør tænke på. Du har allerede feber så det tyder på noget betændelsestilstand i kroppen, og når du bløder kraftigt jamen så er det nok i livmoderen.

Anmeld

13. juli 2010

lulleh

kitty skriver:

Jeg må indrømme, at jeg synes de skal tage dig ind akut. Det lyder som om du bløder meget, som du beskriver det.. Og det synes jeg ikke lyder rigtigt. Ellers gå gennem skadestuen, så mp de sende dig videre til gynækologerne...

Føler du dig utryg ved situationen? Kan du tage dig af lille Johannes som du plejer, eller er du hæmmet?

tror jeg lige vil se tiden an et par timer. utryg ? hmm man er vel altid lidt utryg når man bløder så meget. men kan godt tage mig af johannes indtil hans far kommer hjem igen (kl 16 ). han sover heldigvis rigtig godt for tiden 6 timer i stræk.  ellers må jeg ringe efter min svigermor

Anmeld

13. juli 2010

lulleh

Kirle skriver:

det vil jeg gøre.  men vil lige se tiden an en times tid. føler bare ikk mig utilpas. udover det med feberen

Anmeld

13. juli 2010

otlitrom

lulleh skriver:

tror jeg lige vil se tiden an et par timer. utryg ? hmm man er vel altid lidt utryg når man bløder så meget. men kan godt tage mig af johannes indtil hans far kommer hjem igen (kl 16 ). han sover heldigvis rigtig godt for tiden 6 timer i stræk.  ellers må jeg ringe efter min svigermor

OK, du lyder til at have det rimeligt. Det er godt

Se tiden an, men ellers siger jeg som Kirle Og det er bestemt ikke for at skærmme dig vig siger sådan. Blot for at hjælpe!

Håber det bedste for dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.