Caroline86 skriver:
søde søde, Renée!
Nu har jeg læst hele tråden (har ikke set den før nu) og jeg er, ligesom alle andre, DYBT chokeret over den opførsel du må finde dig i! Det er bare overhovedet ikke i orden...
Det er så umådeligt svært at sige fra overfor en person man elsker så højt; tør man risikere at de så siger "så kan det være ligemeget" og så står man der alene og har mistet noget dyrebart? Det er svært, for bør man i virkeligheden risikere at det dyrebare man mister er sin værdighed og selvstændighed? En kvindes værdighed ER noget at det dyrebareste hun har, og noget af det skøbeligste! Den kan knækkes og smadres så let som ingenting, og det er desværre det han er i færd med! Han får på en eller anden vanvittig måde twisted alle ord, følelser og tanker og gør DIG til skurken!?
Du er IKKE den jaloux kæreste... Jeg synes faktisk ikke du virker den mindste smle jaloux, men blot rimelig - give some, take some, right!? 
Jeg har selv været i et forhold som det du er i nu. Heldigvis uden barn, for det gjorde det lettere at det "kun" var mig selv det gik ud over! Jeg levede med det i 2 år, og til sidst gik det op for mig hvor usundt det var! Jeg blev fysisk syg af at være i det forhold, og at sige fra og komme ud af det er det bedste jeg nogensinde har gjort! 

Jeg håber inderligt at du et sted dybt indeni kan finde urkvinden frem og få sagt fra én gang for alle! Det er HAM der er galt på den, ikke dig!!!!!!!!!!!!!!!!! Husk det, først og fremmest... Dernæst, mærk efter! Er det dét værd? Elsker du ham nok til at leve sådan? For jeg tror ikke han ændrer sig
Måske i en periode, men det ligger prentet så dybt i ham, at han ikke kan fravige dén personlighed ret længe ad gangen! Og sidst men ikke mindst: hvad fortjener DIN søn? Glem alt om dårlig samvittighed overfor Jimmi "jeg ser aldrig min søn, etc etc" - det har han SELV valgt!
Du er skide hamrende stærk! Det ved jeg fra andre situationer! Nu er det på tide at du tænker på DIG 

Og så får du lige verdens største krammer og en milliard "you can do it" klap på skuldrene!!!