@$½€¤%&%!!! jeg er sur!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2010

Bayze

Line&Liam skriver:

Nu tager du altså din højre fod, OG KØRER DEN SÅ LANGT OP I MÅSEN PÅ HAM; SÅ HAN ALDRIG GLEMMER DET!!!!!!!!!!!

UD med den idiot!

Desværre, men

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Maddox

Caroline86 skriver:

søde søde, Renée!

Nu har jeg læst hele tråden (har ikke set den før nu) og jeg er, ligesom alle andre, DYBT chokeret over den opførsel du må finde dig i! Det er bare overhovedet ikke i orden...

Det er så umådeligt svært at sige fra overfor en person man elsker så højt; tør man risikere at de så siger "så kan det være ligemeget" og så står man der alene og har mistet noget dyrebart? Det er svært, for bør man i virkeligheden risikere at det dyrebare man mister er sin værdighed og selvstændighed? En kvindes værdighed ER noget at det dyrebareste hun har, og noget af det skøbeligste! Den kan knækkes og smadres så let som ingenting, og det er desværre det han er i færd med! Han får på en eller anden vanvittig måde twisted alle ord, følelser og tanker og gør DIG til skurken!? Du er IKKE den jaloux kæreste... Jeg synes faktisk ikke du virker den mindste smle jaloux, men blot rimelig - give some, take some, right!?

Jeg har selv været i et forhold som det du er i nu. Heldigvis uden barn, for det gjorde det lettere at det "kun" var mig selv det gik ud over! Jeg levede med det i 2 år, og til sidst gik det op for mig hvor usundt det var! Jeg blev fysisk syg af at være i det forhold, og at sige fra og komme ud af det er det bedste jeg nogensinde har gjort!

Jeg håber inderligt at du et sted dybt indeni kan finde urkvinden frem og få sagt fra én gang for alle! Det er HAM der er galt på den, ikke dig!!!!!!!!!!!!!!!!! Husk det, først og fremmest... Dernæst, mærk efter! Er det dét værd? Elsker du ham nok til at leve sådan? For jeg tror ikke han ændrer sig Måske i en periode, men det ligger prentet så dybt i ham, at han ikke kan fravige dén personlighed ret længe ad gangen! Og sidst men ikke mindst: hvad fortjener DIN søn? Glem alt om dårlig samvittighed overfor Jimmi "jeg ser aldrig min søn, etc etc" - det har han SELV valgt!

Du er skide hamrende stærk! Det ved jeg fra andre situationer! Nu er det på tide at du tænker på DIG

Og så får du lige verdens største krammer og en milliard "you can do it" klap på skuldrene!!!

Godt skrevet - kunne ikke have sagt det bedre selv!

Anmeld

16. juli 2010

Barbamama

Puuuha sikke en smøre. Nu siger jeg noget der lyder grimt, men jeg mener det godt. Som et kærligt spark i røven. Tænk lige over denne sætning: Hvad er det der gør at du elsker dig selv så lidt at du accepterer at han gør det samme (elsker dig så lidt)? Han behandler dig meget meget dårligt! VIRKELIG dårligt og hvis du læser alle indlæggene igennem igen vil du se at alle siger til dig at du skal se at komme videre. Den fyr vil blive ved med at træde på dig for du tillader det. Jeg ved godt det er svært at sige farvel, men hvis dit selvværd nogensinde skal op igen så skal du af med ham der presser det ned. Knus til dig....

Anmeld

16. juli 2010

roenlund

michella80 skriver:

Puuuha sikke en smøre. Nu siger jeg noget der lyder grimt, men jeg mener det godt. Som et kærligt spark i røven. Tænk lige over denne sætning: Hvad er det der gør at du elsker dig selv så lidt at du accepterer at han gør det samme (elsker dig så lidt)? Han behandler dig meget meget dårligt! VIRKELIG dårligt og hvis du læser alle indlæggene igennem igen vil du se at alle siger til dig at du skal se at komme videre. Den fyr vil blive ved med at træde på dig for du tillader det. Jeg ved godt det er svært at sige farvel, men hvis dit selvværd nogensinde skal op igen så skal du af med ham der presser det ned. Knus til dig....

Har som mage andre læst med fra siden, og kan mærke jeg bliver helt dårlig, kan ikke sige det bedre end det allerede er skrevet...

Anmeld

16. juli 2010

heaven

altså - du bliver simpelthen nødt til at komme ud af det forhold.

Ved godt det er pissesvært,  - du må jo elske ham siden du har holdt ud så længe... men du skal ud af det forhold nu - han pisser dig op og ned af ryggen, og det ender med at han knækker dig. Fortjener du det? Fortjener din søn det??

Hvis du ikke kan overskue en "drama-eksit" med skiftning af lås, eller at pakke i hast osv osv - jamen så stop kontakten med ham nu, kontakt din bank og få en snak om økonomien og find ud af noget med en bolig. altså, arbejd på sagen uden han ved det...

ud af det, det er du nødt til at komme.

Kram Jannie

Anmeld

16. juli 2010

Unalisa

Først et kæmpe kram til dig kæreste dig

Du fortjener megeeet mere end det her, er det egentlig sådan her dit liv skal se ud??? det tror jeg ikke nogen ville kunne holde ud at leve på den her måde... han skriver på en megeet klam nedladende måde, Jeg tror ikke han elsker dig sådan som han opføre sig og lyve og skriver...

du skal nok få noget meget bedre, tror ikke ham her er din fremtidsmand

Ud med ham inden han skifter DIG ud

Anmeld

16. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

gad vide om der er sket noget nyt!?

Tænker på dig, Renée!

Anmeld

17. juli 2010

Halbschön

Caroline86 skriver:

gad vide om der er sket noget nyt!?

Tænker på dig, Renée!

Tak søde Caroline!

Nej, tror ikke der er så meget nyt endnu.. Snakkede ikke rigtig med ham i aftes, tror ikke han var hjemme.. Naboen(fasteren) havde jeg nemlig sendt ind til ham for at give ham nogle oplysninger omkring idag.. Og der åbnede han ikke døren...

Han skulle meget gerne komme herover idag! Så jeg er spændt!

Anmeld

17. juli 2010

Louise mortil4

har du tænkt over hva du vil gøre?? Både hvis han kommer og hvis han ikke gør??

Håber det bedste for dig

Anmeld

17. juli 2010

FruEllingsen

Nu har jeg læst hele din tråd igennem. og må sige at jeg er helt tom for ord. synes godt nok han behandler dig respektløs.

Håber han kommer i dag så i kan få en god snak om det hele. men lige meget hvad han siger er der altså ikke noget som er din skyld. det må du virkelig huske, det er ham der lyver, og virker ret ligeglad.

Men ja ved slet ikke hvad jeg skal sige. du får en masse kram her fra. for det kunne det godt lyde til at du har brug for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.