@$½€¤%&%!!! jeg er sur!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2010

L-Mortil3

Renée88 skriver:

Well! Nu har jeg så snakket lidt med ham på face..

R: Du har da tidligt fri fra arbejde i dag

J: Jeg har ikke været afsted, jeg blev så fuld igår

R: ja det ved jeg godt, du har jo ferie

R: Jeg blev bekymret for dig i morges fordi du ikke var kommet på arbejde, så jeg måtte kontakte din arbejdstelefon, hvor jeg så fandt ud af du holdte ferie.. Desuden ved jeg at du holdte fest med højt musik osv igår, hvornår havde du tænkt dig at fortælle mig det

J: Jeg meldte mig syg i nat da jeg kunne se jeg var fuld til arbejde. >vi tog i byen kl 24..

R: Du må jo hele tiden ha vidst at du ikke skulle på arbejde, ellers drikker man sig jo ikke fuld og tager i byen!

J: Beklager at jeg ikke er ligeså ansvarsfuld som dig

J: Jeg har en dårlig nyhed mere, jeg kommer ikke i aften

R: HVORFOR??

J: Fordi jeg var så fuld så jeg må ikke køre

R: Du havde jo sagt at du alligevel først kørte hjemmefra kl 21 i aften, så du burde nå at blive ædru..

J: Jeg brækker mig også hele tiden

R: Det kunne jo være du blev frisk

J: jeg kommer ikke før imorgen

R: JEg blir skuffet hvis du så laver aftaler med nogen iaften

J: skal du nu også bestemme det?

R: nej, men du burde jo ha været samme med os, og hvis du ikke er frisk nok til det, så er du heller ikke frisk nok til at være sammen med andre

J: Hvordan er det med min fodlænke? Hvornår må jeg gå ud

R: Du har sq altid gået når det passet dig, og det kan du blive ved med lige nu. du ved hvor vi er, så du kan komme og besøge os. hvis ikke ses vi engang.

J: jeg kommer i morgen

R: okay, så skal du nok ikke drikke dig i hegnet igen i aften, for så ses vi jo heller ikke imorgen.

Så gad han ikke det pjat mere.... Synes bare han virker så forbandet ligeglad med det hele, og kan han på nogen måde skylde skylden over på mig, så gør han det!

Jeg har snakket med hans mor, som han skal låne bil af når han skal herover. .Sagde at hun ikke behøvede komme med den i aften alligevel men først imorgen.. MEn hun tager derover i aften, og lader som om at hun ikke har snakket med mig, og så må vi se hvad han siger!

Nu tager du altså din højre fod, OG KØRER DEN SÅ LANGT OP I MÅSEN PÅ HAM; SÅ HAN ALDRIG GLEMMER DET!!!!!!!!!!!

UD med den idiot!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Halbschön

Line&Liam skriver:

Nu tager du altså din højre fod, OG KØRER DEN SÅ LANGT OP I MÅSEN PÅ HAM; SÅ HAN ALDRIG GLEMMER DET!!!!!!!!!!!

UD med den idiot!

Liiiiiiiine!. Hehe.. Som du kan sige det! Godt med et lille smil!

Anmeld

16. juli 2010

L-Mortil3

Renée88 skriver:

Liiiiiiiine!. Hehe.. Som du kan sige det! Godt med et lille smil!

Andet nytter jo ikke

Du må kvinde dig op og få sat et ultimatum, om hjælper det ikke, melder JEG mig frivilligt til at sparke

Anmeld

16. juli 2010

wamse

Line&Liam skriver:

Andet nytter jo ikke

Du må kvinde dig op og få sat et ultimatum, om hjælper det ikke, melder JEG mig frivilligt til at sparke

Jeg er også blevet hammer god til at sparke, så jeg deltager gerne

Anmeld

16. juli 2010

Halbschön

wamse skriver:

Jeg er også blevet hammer god til at sparke, så jeg deltager gerne

Haha piger I kommer bare

Anmeld

16. juli 2010

TbCp

Nu har jeg læst med i hele tråden men endnu ikke kommenteret...

Men nu måtte jeg altså lige komme med et par ord.

Jeg er chokeret over den måde han tror han kan tillade sig at behandle dig på!!! Hvem tror han at han er siden han kan tillade sig det?

Du får et kæmpe kram for det er godt nok en røv situation du står i lige nu!

Håber at alt løser sig til det bedste

Anmeld

16. juli 2010

Ox.

Kan love dig for putte, skal både ned i byen og gå rundt osv idag - ser jeg ham lave det mindste der ser mistænkeligt ud, eller bare ser ham generelt - så sms'er jeg dig med det samme!

Hvad fanden er det for en opførsel - tænk at jeg har kendt ham i så mange år, og har ALDRIG kunne forestille mig ham sådan, eeeej ved du hvad altså! Nu må han sku spænde hjelmen, i er SÅ bedre tjent uden ham lige nu, ud til højre så han aldrig glemmer hvad det er han har smidt væk! Jesus christ altså!!!!

Anmeld

16. juli 2010

Mira0911

Hvad er han dog for et menneske.... !?!?

Søde, DU skal til at tænke på dig selv og bassemanden... Det kan IKKE blive ved i længden....

Jeg har selv været i sådan en situation for nogen år siden, hold kæft hvor var det svært at tage skridtet og sige "Det er slut nu" osv...

Jamen jeg er chokeret... Helt vildt...

Sender end masse krammer til dig og bassemanden....

Anmeld

16. juli 2010

FrkT

Nej nej nej, hvad fanden har han gang i??

At lyve omkring hvornår han har ferie, det ville for mig 100% være grund nok til at smide ham ud. Det er SÅ langt ude... sygt. Voksne mennesker i et forhold holder ferie SAMMEN, og prøver at planlægge det så man har mest mulig fereie sammen, armen altså. Det han laver er nærmest noget ala at han ikke gider holde ferie hjemme ved forældrene, og derfor lyver om hvornår han reelt har ferie.

Han skider langt ud på dig, og du er SÅ meget bedre tjent uden ham. Han ødelægger jo både jeres forhold, dig og også din søn, som uden tvivl vil blive påvirket af hele det her helvede, som jeg altså synes det er.

Og jeg stoler ikke en skid på at han ikke knepper hende veninden... som en anden sagde er der ingen kvinde der hænger sådan efter en mand de ikke er interesseret i, eller allerede HAR noget kørende med.... så tror jeg virkelig du må indse.

Du kan jo ikke regne med en pind af hvad han siger. Og når hans egen mor selv kan se hvor skidt det er, og oven i købet vil hjælpe dig med at "afsløre" ham i alle de løgne han har viklet sig ind i, så er det virkelig også tegn på at den er helt gal.

Han FORTJENER IKKE noget ultimatum, han skal bare ryge lige ud. Synes du skal tage direkte hjem og pakke dine ting (eller bedre endnu, pakke HANS ting... få låsen skiftet ud og stil hans ting uden for døren)... SÅ dårligt har han behandlet dig, gennem LANG tid, at det og ikke mindre fortjener han.

Hvis jeg boede i nærheden ville jeg gerne melde mig til at tage ham i håret og ruske ham frem og tilbage for at se om noget overhovedet faldt på plads i hans hoved, for det tror jeg desværre aldrig det kommer til.

Du må VIRKELIG tænke på dig selv og på din søn.... og prøv at se det hele objektivt set... forestil dig at det var din veninde der blev behandlet som du gør, hvad ville du råde hende til at gøre??? Smide ham ud, ikke? Så gør selv det samme, for du fortjener ikke en pind mindre end dine venner gør. Du fortjener det bedste du kan give dig selv, og det bedste det er at smide ham ud, han HAR forspildt sine chanceR med stort flertal, til at forbedre sig og gøre noget godt for jeres forhold og familieliv. Nej det holder ikke. UD med ham! Og jeg ved det gør skide ondt, for selvfølgelig elsker du ham... og måske er han også sød når I er alene sammen osv.... men det der fylder bare langt mere, og som en anden sagde er det så indgroet i hans personlighed, at det ikke lige er noget han kan ændre. Men DU kan ændre dig; du kan ranke ryggen og vise hvor stærk du er, og så kan du tage det første skridt mod det lykkelige liv, som du og din søn fortjener - UDEN ham. Og du har en stor flok tøser herinde som vil hjælpe dig hvert et skridt af vejen.... jeg melder mig gerne frivilligt til at pakke hans ting sammen og smide UD af jeres hjem. Og husk at selvom det vil gøre ondt lige nu, meget ondt, så er det trods alt bedre at du er meget ked af det 1 måned af dit liv (eller hvor længe det nu er), frem for at du mister dig selv mere og mere og bliver ulykkelig hver dag resten af dit liv, indtil du måske engang får smidt ham ud.

Du er nødt til at gøre det nu, virkelig. Jo længere han får lov at behandle dig sådan, des sværere bliver det for dig at turde tage skridtet, for jo svagere bliver du....

Jeg ville ikke ønske for min værste fjende at blive behandlet som du bliver... du bliver NØDT til at indse det.

Sender dig et KÆMPE kram... for det tror jeg du trænger til

Knus fra Thilde, som stadig sidder med åben mund og polypper over at nogen kan behandle et andet menneske, som de endda påstår at elske, SÅ elendigt!

Anmeld

16. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Renée88 skriver:

Well! Nu har jeg så snakket lidt med ham på face..

R: Du har da tidligt fri fra arbejde i dag

J: Jeg har ikke været afsted, jeg blev så fuld igår

R: ja det ved jeg godt, du har jo ferie

R: Jeg blev bekymret for dig i morges fordi du ikke var kommet på arbejde, så jeg måtte kontakte din arbejdstelefon, hvor jeg så fandt ud af du holdte ferie.. Desuden ved jeg at du holdte fest med højt musik osv igår, hvornår havde du tænkt dig at fortælle mig det

J: Jeg meldte mig syg i nat da jeg kunne se jeg var fuld til arbejde. >vi tog i byen kl 24..

R: Du må jo hele tiden ha vidst at du ikke skulle på arbejde, ellers drikker man sig jo ikke fuld og tager i byen!

J: Beklager at jeg ikke er ligeså ansvarsfuld som dig

J: Jeg har en dårlig nyhed mere, jeg kommer ikke i aften

R: HVORFOR??

J: Fordi jeg var så fuld så jeg må ikke køre

R: Du havde jo sagt at du alligevel først kørte hjemmefra kl 21 i aften, så du burde nå at blive ædru..

J: Jeg brækker mig også hele tiden

R: Det kunne jo være du blev frisk

J: jeg kommer ikke før imorgen

R: JEg blir skuffet hvis du så laver aftaler med nogen iaften

J: skal du nu også bestemme det?

R: nej, men du burde jo ha været samme med os, og hvis du ikke er frisk nok til det, så er du heller ikke frisk nok til at være sammen med andre

J: Hvordan er det med min fodlænke? Hvornår må jeg gå ud

R: Du har sq altid gået når det passet dig, og det kan du blive ved med lige nu. du ved hvor vi er, så du kan komme og besøge os. hvis ikke ses vi engang.

J: jeg kommer i morgen

R: okay, så skal du nok ikke drikke dig i hegnet igen i aften, for så ses vi jo heller ikke imorgen.

Så gad han ikke det pjat mere.... Synes bare han virker så forbandet ligeglad med det hele, og kan han på nogen måde skylde skylden over på mig, så gør han det!

Jeg har snakket med hans mor, som han skal låne bil af når han skal herover. .Sagde at hun ikke behøvede komme med den i aften alligevel men først imorgen.. MEn hun tager derover i aften, og lader som om at hun ikke har snakket med mig, og så må vi se hvad han siger!

Arhmen for filan da!!!

Jeg kan ikke andet end tilslutte mig de andre! RØV RØV RØV!!!!! Ud til venstre med ham (han er ikke god nok til at ryge til højre)! Du fortjener SÅ meget bedre... og det samme gør din fantastiske basse! Tænk hvis det er den fremtid der venter forude for ham!? Far lover og lover men overholder aldrig?

kæmpe kram!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.