Well! Nu har jeg så snakket lidt med ham på face..
R: Du har da tidligt fri fra arbejde i dag
J: Jeg har ikke været afsted, jeg blev så fuld igår
R: ja det ved jeg godt, du har jo ferie
R: Jeg blev bekymret for dig i morges fordi du ikke var kommet på arbejde, så jeg måtte kontakte din arbejdstelefon, hvor jeg så fandt ud af du holdte ferie.. Desuden ved jeg at du holdte fest med højt musik osv igår, hvornår havde du tænkt dig at fortælle mig det
J: Jeg meldte mig syg i nat da jeg kunne se jeg var fuld til arbejde. >vi tog i byen kl 24..
R: Du må jo hele tiden ha vidst at du ikke skulle på arbejde, ellers drikker man sig jo ikke fuld og tager i byen!
J: Beklager at jeg ikke er ligeså ansvarsfuld som dig
J: Jeg har en dårlig nyhed mere, jeg kommer ikke i aften
R: HVORFOR??
J: Fordi jeg var så fuld så jeg må ikke køre
R: Du havde jo sagt at du alligevel først kørte hjemmefra kl 21 i aften, så du burde nå at blive ædru..
J: Jeg brækker mig også hele tiden
R: Det kunne jo være du blev frisk
J: jeg kommer ikke før imorgen
R: JEg blir skuffet hvis du så laver aftaler med nogen iaften
J: skal du nu også bestemme det?
R: nej, men du burde jo ha været samme med os, og hvis du ikke er frisk nok til det, så er du heller ikke frisk nok til at være sammen med andre
J: Hvordan er det med min fodlænke? Hvornår må jeg gå ud
R: Du har sq altid gået når det passet dig, og det kan du blive ved med lige nu. du ved hvor vi er, så du kan komme og besøge os. hvis ikke ses vi engang.
J: jeg kommer i morgen
R: okay, så skal du nok ikke drikke dig i hegnet igen i aften, for så ses vi jo heller ikke imorgen.
Så gad han ikke det pjat mere.... Synes bare han virker så forbandet ligeglad med det hele, og kan han på nogen måde skylde skylden over på mig, så gør han det!
Jeg har snakket med hans mor, som han skal låne bil af når han skal herover. .Sagde at hun ikke behøvede komme med den i aften alligevel men først imorgen.. MEn hun tager derover i aften, og lader som om at hun ikke har snakket med mig, og så må vi se hvad han siger!