@$½€¤%&%!!! jeg er sur!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2010

Halbschön

MamaMis. skriver:

Undskyld mig - Jeg har prøvet at holde en god tone, men nu må jeg lige skælde ud!!!!!

HVA' FANDEN BILDER HAN SIG IND??? AT LYVE OVERFOR DIG, HANS KÆRESTE - HANS SØNS MOR????!

Renée tænk lige på dig selv, og din søn nu. Bliver du ved med at tilgive ham, bliver han ved at rende om hjørner med dig - Som skrevet tidligere - Hans tanke er jo "Hun er der jo altid!"
Men det skal være slut nu - Du er SÅ MEGET bedre værd!!!

Jeg er så gal lige nu, det er helt vildt!!! Så kunne han istedet ha sagt at han ville holde fest igår og derfor ikke kom over til os.. Og så skal han fandme ikke komme og sige at det er MIN skyld at han ikke ser sin søn i to uger.. hvis han var taget med i tirsdags..Så var det alt i alt 4 dage han ikke skulle se ham!!!

AAAAAARGH!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Sees

Renée88 skriver:

Jeg er så gal lige nu, det er helt vildt!!! Så kunne han istedet ha sagt at han ville holde fest igår og derfor ikke kom over til os.. Og så skal han fandme ikke komme og sige at det er MIN skyld at han ikke ser sin søn i to uger.. hvis han var taget med i tirsdags..Så var det alt i alt 4 dage han ikke skulle se ham!!!

AAAAAARGH!!!

Der er INGENTING der er DIN skyld!!!!
HAN har valgt at blive hjemme, HAN har valgt at lyve, HAN er SÅ ussel!

Hold kæft jeg håber han har en MEGA dårlig smag i munden .. Fy for satan.

Anmeld

16. juli 2010

Ox.

Eeeeej fuck bimse altså - hvad fanden laver han!

Har bare aldrig kunne forestille mig ham sådan - bliver total chokeret! Hvor er det sygt altså .. NU er det fandme enten eller sødeste - han kan godt nok ikke være det bekendt! Ej Jimmi altså ... For fanden!

Anmeld

16. juli 2010

Halbschön

Nu er han online på face! Er spændt på hans forklaring!

Anmeld

16. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

Ok - der tabte jeg lige tråden et øjeblik Holder han ferie uden at fortælle det til dig? Han vil da nyde livet skal jeg love for. Kan du blive på Fyn når dine forældre kommer hjem? For det ville jeg nok gøre.

Sådan en nar - han røvrender dig. Ked af at sige det, men han er da det værste forbilled for jeres søn. Slut med at være bange for at træde ham over tærerne GØR DET!!!! Giv ham een chance for at få jeres liv til at fungere sammen ellers smid ham ud i en fart.

Anmeld

16. juli 2010

Halbschön

Sussie&Lilje skriver:

Eeeeej fuck bimse altså - hvad fanden laver han!

Har bare aldrig kunne forestille mig ham sådan - bliver total chokeret! Hvor er det sygt altså .. NU er det fandme enten eller sødeste - han kan godt nok ikke være det bekendt! Ej Jimmi altså ... For fanden!

Nej jeg ved virkelig heller ikke hvad der går af ham for tiden!!

Han har åbenbart været i byen i nat også!

Anmeld

16. juli 2010

ønskebørn74

Renée88 skriver:

Aaaaaargh! Jeg er så sur idag, så det halve kunne være nok...

Nå, men altså.. Jeg skal til Odense imorgen, hvor jeg sammen med min søn skal passe min mors hund i 2 uger, mens hende og hendes kæreste er crew på Grøn Koncert... Min kæreste skal så være alene hjemme, da han ikke har ferie.. Han har dog lovet at komme over til os i weekenderne, hvilket jeg inderligt håber at han gør.. Sidste år da jeg gik højgravid var jeg også over og passe hund, her kom han ikke som lovet, så jeg er lidt skeptisk i år - håber dog at lillemanden trækker lidt, så han kommer..

Han har en god veninde, som han er MEGET sammen med.. Jeg er som sådan ikke jaloux over det, for jeg ved at han ikke kunne finde på at lave noget sammen med hende... Jeg kan bare ikke klare hende, og hun har dårlig indflydelse på ham mht. aflysning af aftaler med mig, spil osv.. Igår sidder han så og skriver med hende over facebook, og jeg ser et glimt af samtalen - han skriver "du må ikke skrive noget her på facebook om at vi skal i byen sammen, Renée må ikke vide noget om det - glæder mig til at vi skal ses".. Hmm... Hvorfor fanden må jeg ikke vide noget om det?????

Sidst han var alene hjemme - et lille halvt års tid siden.. Der skrev jeg hjem til ham en aften og spurgte hvad han lavede.. Han svarede at han bare sad og så tv.. Ringede til ham, og det lød som om der var nogen... Spurgte om der var nogen, men han afviste.. Da jeg så kommer hjem, så tjekker jeg facebook.. Jeg er venner med veninde på face, og den dag hvor jeg havde mistanke om han havde besøg havde hun i sin status skrevet "Glæder mig til hygge ved Jimmi i aften"... Hmm... Konfronterede det med ham, men han lod det vist bare passere ind af det ene øre og ud af det andet..

Siden har vi så haft lidt småskænderier, og han siger hver gang at jeg er sygeligt jaloux.. Siger at det er jeg ikke, for han må gerne være sammen med hende, og jeg stoler jo på at de ikke laver noget... Men han skal bare ikke lyve om at han ser hende - for så blir jeg sq da mistroisk!!!!

Iiih... Han ligger og sover lige nu, men regner stærkt med at han skal konfronteres når han vågner!!

Er så sur så sur lige nu... Ved egentlig ikke hvad jeg vil med dette indlæg, bare ud med min vrede tror jeg ;o)

Jeg havde et hav af mandlige venner før... Altid godt med en flirt.. Min mand havde mange kvindelige venner... Idag har vi dem vi kan have fælles... Alle andre er skåret fra...

Parforholdet skal altid komme først... Det er min mening... Hvis ikke kærligheden i parforholdet er nok og man går og sårer sin partner... Det er bare ikke ok... Og løgnen betyder at hun er vigtigere for ham... Sådan en idiot... Kvinder render kun efter en mand på den måde, hvis de er interesserede...

Anmeld

16. juli 2010

louise8723

Renée88 skriver:

Nej jeg ved virkelig heller ikke hvad der går af ham for tiden!!

Han har åbenbart været i byen i nat også!

Hold da op..

SIKKE EN NAR.. ja undskyld mig men hva fanden har han gang i.. ?!?!

den behandling han gir dig er ikke kun nedladende men direkte klam.. sådan behandler man sq ikke en man elsker..

At han lyver om så meget, uden grund?

Hvis jeg var dig ville jeg droppe ham med det samme..!! Det er den eneste måde han lissom fatter at nu mener du det altså.. for han har jo nok bare før tænkt at selvom han har løjet osv, var du der jo stadig..

og ja det kan sq være pisse hårdt at gøre når man har et barn sammen.. men udfra hvad jeg kan læse er han IKKE et værdigt forbillede for jeres søn!

Anmeld

16. juli 2010

Halbschön

Well! Nu har jeg så snakket lidt med ham på face..

R: Du har da tidligt fri fra arbejde i dag

J: Jeg har ikke været afsted, jeg blev så fuld igår

R: ja det ved jeg godt, du har jo ferie

R: Jeg blev bekymret for dig i morges fordi du ikke var kommet på arbejde, så jeg måtte kontakte din arbejdstelefon, hvor jeg så fandt ud af du holdte ferie.. Desuden ved jeg at du holdte fest med højt musik osv igår, hvornår havde du tænkt dig at fortælle mig det

J: Jeg meldte mig syg i nat da jeg kunne se jeg var fuld til arbejde. >vi tog i byen kl 24..

R: Du må jo hele tiden ha vidst at du ikke skulle på arbejde, ellers drikker man sig jo ikke fuld og tager i byen!

J: Beklager at jeg ikke er ligeså ansvarsfuld som dig

J: Jeg har en dårlig nyhed mere, jeg kommer ikke i aften

R: HVORFOR??

J: Fordi jeg var så fuld så jeg må ikke køre

R: Du havde jo sagt at du alligevel først kørte hjemmefra kl 21 i aften, så du burde nå at blive ædru..

J: Jeg brækker mig også hele tiden

R: Det kunne jo være du blev frisk

J: jeg kommer ikke før imorgen

R: JEg blir skuffet hvis du så laver aftaler med nogen iaften

J: skal du nu også bestemme det?

R: nej, men du burde jo ha været samme med os, og hvis du ikke er frisk nok til det, så er du heller ikke frisk nok til at være sammen med andre

J: Hvordan er det med min fodlænke? Hvornår må jeg gå ud

R: Du har sq altid gået når det passet dig, og det kan du blive ved med lige nu. du ved hvor vi er, så du kan komme og besøge os. hvis ikke ses vi engang.

J: jeg kommer i morgen

R: okay, så skal du nok ikke drikke dig i hegnet igen i aften, for så ses vi jo heller ikke imorgen.

Så gad han ikke det pjat mere.... Synes bare han virker så forbandet ligeglad med det hele, og kan han på nogen måde skylde skylden over på mig, så gør han det!

Jeg har snakket med hans mor, som han skal låne bil af når han skal herover. .Sagde at hun ikke behøvede komme med den i aften alligevel men først imorgen.. MEn hun tager derover i aften, og lader som om at hun ikke har snakket med mig, og så må vi se hvad han siger!

Anmeld

16. juli 2010

Sees

Renée88 skriver:

Well! Nu har jeg så snakket lidt med ham på face..

R: Du har da tidligt fri fra arbejde i dag

J: Jeg har ikke været afsted, jeg blev så fuld igår

R: ja det ved jeg godt, du har jo ferie

R: Jeg blev bekymret for dig i morges fordi du ikke var kommet på arbejde, så jeg måtte kontakte din arbejdstelefon, hvor jeg så fandt ud af du holdte ferie.. Desuden ved jeg at du holdte fest med højt musik osv igår, hvornår havde du tænkt dig at fortælle mig det

J: Jeg meldte mig syg i nat da jeg kunne se jeg var fuld til arbejde. >vi tog i byen kl 24..

R: Du må jo hele tiden ha vidst at du ikke skulle på arbejde, ellers drikker man sig jo ikke fuld og tager i byen!

J: Beklager at jeg ikke er ligeså ansvarsfuld som dig

J: Jeg har en dårlig nyhed mere, jeg kommer ikke i aften

R: HVORFOR??

J: Fordi jeg var så fuld så jeg må ikke køre

R: Du havde jo sagt at du alligevel først kørte hjemmefra kl 21 i aften, så du burde nå at blive ædru..

J: Jeg brækker mig også hele tiden

R: Det kunne jo være du blev frisk

J: jeg kommer ikke før imorgen

R: JEg blir skuffet hvis du så laver aftaler med nogen iaften

J: skal du nu også bestemme det?

R: nej, men du burde jo ha været samme med os, og hvis du ikke er frisk nok til det, så er du heller ikke frisk nok til at være sammen med andre

J: Hvordan er det med min fodlænke? Hvornår må jeg gå ud

R: Du har sq altid gået når det passet dig, og det kan du blive ved med lige nu. du ved hvor vi er, så du kan komme og besøge os. hvis ikke ses vi engang.

J: jeg kommer i morgen

R: okay, så skal du nok ikke drikke dig i hegnet igen i aften, for så ses vi jo heller ikke imorgen.

Så gad han ikke det pjat mere.... Synes bare han virker så forbandet ligeglad med det hele, og kan han på nogen måde skylde skylden over på mig, så gør han det!

Jeg har snakket med hans mor, som han skal låne bil af når han skal herover. .Sagde at hun ikke behøvede komme med den i aften alligevel men først imorgen.. MEn hun tager derover i aften, og lader som om at hun ikke har snakket med mig, og så må vi se hvad han siger!

Ved du hvad, søde pige - Det der det er for meget!
Det handler ikke om fodlænker og forbud, det handler om at overholde aftaler - Aftaler han har med DIG, og JERES søn - Aftaler han burde GLÆDE sig til!!

Og han er tydeligvis ikke ansvaret bevidst når han tillader sig at lyve, drikke sig fuld, og give dårlige undskyldninger, for at "undgå" jer .. Hold kæft, hvor jeg sidder og bliver vred på dine vegne.

Tænk over hvilket forbillede han er for jeres søn.
Er det holdbart?

KÆMPE STOR KRAMMER TIL DIG, SMUKKE!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.