babyalarmer! Hjælp hvilken skal vi vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2010

lisbethita

K&S skriver:

Hejsa

Vi har købt Super Nova efter anbefaling fra mange andre  vi har af gode grunde ikke afprøvet dem endnu (har først termin om 5 uger) - men håber da de lever op til deres gode ry...!

Katja

Vi anbefaler også SUPER NOVA!!!!!!!!! KONGE BABYALARM! Det virker sgu. Også at man har kanal A og B ;-) Skulle bare lige have hjælp til installeringen/ opsætningen og så kørte det.

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Koen.

Valle81 skriver:

Jeg kan kkun være enig med Skouboe:0)

Og tror heller ikke du vil sove roligere. Tro mig, du har alle antenner ude selvom du sover, og du skal nok høre hende :0)

At sove med en alarm tror jeg vil gøre at du vågner 10000 gange for at tjekke om den nu stadig er tændt, virker osv:0) Så stol på dig selv:0)

Jeg har to af slagsen - altså børn - og på ingen af dem har jeg brugt babyalermer på deres værelser ( dog heller ikke i barnevogn) og Anton har sovet hos sig selv siden han var lidt over en måned, og Asta var vist 2 mdr.

Jeg vil også sige, prøv uden og lad det komme an på en prøve:0)

Stort knus

Jamen kunne godt ske at jeg sq prøve uden, har stadig tænkt mig at købe alarmer for bruger hun i barnevognen. det må altså komme an på en prøve og ellers vågner hun stort set aldrig før os (er sket 2 gange siden hun var 4 uger) Hun sover meget regelmæssigt fra ca 20 - 6/7 stykker Og som i siger vil jeg jo sikkert stadig være på "vagt" selvom hun er i et andet værelse.. Det ligger max 10m fra vores heldigvis tror næsten i faktisk har "overbevist mig"

Anmeld

13. juli 2010

Valle81

lillespurv19 skriver:

Jamen kunne godt ske at jeg sq prøve uden, har stadig tænkt mig at købe alarmer for bruger hun i barnevognen. det må altså komme an på en prøve og ellers vågner hun stort set aldrig før os (er sket 2 gange siden hun var 4 uger) Hun sover meget regelmæssigt fra ca 20 - 6/7 stykker Og som i siger vil jeg jo sikkert stadig være på "vagt" selvom hun er i et andet værelse.. Det ligger max 10m fra vores heldigvis tror næsten i faktisk har "overbevist mig"

HeHe:0)

Det skal da prøves:0)

Altså, jeg kan sove på sofaen og Atnon kan stå på terassen og sove og terassen døren er lukket - og jeg vågner nærmest bare ved at han rører ved dynen derude:0)

Anmeld

14. juli 2010

Koen.

Valle81 skriver:

HeHe:0)

Det skal da prøves:0)

Altså, jeg kan sove på sofaen og Atnon kan stå på terassen og sove og terassen døren er lukket - og jeg vågner nærmest bare ved at han rører ved dynen derude:0)

Det indbyggede mor-instinkt slår til hver gang

Anmeld

14. juli 2010

Josesmor

LauraLW skriver:

padwico 938

Super god! nem, lille, langt batteri etc.

ENIG ENIG ENIG

Anmeld

16. juli 2010

StineW

Vores Emma har sovet på eget værelse siden hun var 7½ måned. Vi har brugt Super Nova hele tiden, og den er virkelig super.

Jeg har ikke ligget vågen om natten, ikke tjekket om den virker og ikke hørt noget til hende. Nok fordi jeg ved at Super Nova virker som den skal.

Emma sover desuden meget bedre alene, så mor og far ikke ligger og pruttesnorker og dermed vækker hende.

Kh Stine

www.sitbag.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.