babyalarmer! Hjælp hvilken skal vi vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.559 visninger
25 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

Koen.

Nu har vi besluttet at lillepigen skal sove på eget værelse, da jeg simpelthen vågner bare hun rokker med en lilletå Men så vil jeg have nye babyalarmer da dem vi har nu er nogle vi har arvet og synes de virker af H til!

Hvilke er gode? for det skal være de bedste af de bedste for at jeg kan sove trygt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

K&S

lillespurv19 skriver:

Nu har vi besluttet at lillepigen skal sove på eget værelse, da jeg simpelthen vågner bare hun rokker med en lilletå Men så vil jeg have nye babyalarmer da dem vi har nu er nogle vi har arvet og synes de virker af H til!

Hvilke er gode? for det skal være de bedste af de bedste for at jeg kan sove trygt

Hejsa

Vi har købt Super Nova efter anbefaling fra mange andre  vi har af gode grunde ikke afprøvet dem endnu (har først termin om 5 uger) - men håber da de lever op til deres gode ry...!

Katja

Anmeld

12. juli 2010

Koen.

K&S skriver:

Hejsa

Vi har købt Super Nova efter anbefaling fra mange andre  vi har af gode grunde ikke afprøvet dem endnu (har først termin om 5 uger) - men håber da de lever op til deres gode ry...!

Katja

dem må jeg prøve at søge på, for har ikke hørt om dem Tak for svar og held og lykke med fødslen

Anmeld

12. juli 2010

Skouboe

Jeg kan kun anbefale Super Nova - det er nogle rigtigt gode alarmer og de afgiver kun ganske lidt stråling (man er vel lidt nørd)

Når det så er sagt, vil du ikke komme til at sove bedre om natten med en babyalarm sat til, for du vil stadig kunne høre alt.. du vil bare have flyttet problemet.

Jeg vil istedet anbefale dig at prøve uden - tro mig - du kan SAGTENS høre dit barn, det er du ganske enkelt tunet ind på og medmindre du er ekstremt træt eller fuld, vågner du ved det første pip alligevel.

Anmeld

12. juli 2010

Koen.

Skouboe skriver:

Jeg kan kun anbefale Super Nova - det er nogle rigtigt gode alarmer og de afgiver kun ganske lidt stråling (man er vel lidt nørd)

Når det så er sagt, vil du ikke komme til at sove bedre om natten med en babyalarm sat til, for du vil stadig kunne høre alt.. du vil bare have flyttet problemet.

Jeg vil istedet anbefale dig at prøve uden - tro mig - du kan SAGTENS høre dit barn, det er du ganske enkelt tunet ind på og medmindre du er ekstremt træt eller fuld, vågner du ved det første pip alligevel.

du har vist fat i noget der,for vil nok ligge klistert med øret til alarmen kunne godt være jeg sq prøve uden for der er max ti meter ind til hende fra hvor vi sover!

Anmeld

12. juli 2010

Skouboe

Det er VILDT svært den første nat eller 2 og man føler sig bare som jordens mest elendige mor, fordi man ikke kan holde ud af have sit barn i soveværelset fordi de ligger og grynter og smasker og mosler...

Efter et par nætter opdager man at ikke nok med at man sagtens kan høre dem, men både de og I sover bedre om natten, når I ikke forstyrrer hinanden.

Det er "bare" lige at komme igennem den første nat eller 2.

Anmeld

12. juli 2010

Skouboe

Jeg kan iøvrigt sige at jeg lige har købt mit 2. sæt Super Nova fordi der med 18 måneder imellem vores tøser bliver brug for 2.

Vi bruger ikke alarmen om natten, men vi har den på om aftenen da soveværelserne er ovenpå og vi ofte er nedenunder og så kan det godt være lidt svært at høre, hvis vi fx ser tv.

Anmeld

13. juli 2010

MariaJ

Vi har også Super Nova alarmen og er rigtig godt tilfredse med den. Den virker over forholdsvis lang afstand, har god forbindelse og viser også temperaturen, der hvor hun sover (det synes jeg er rigtig dejligt at man kan holde lidt øje med fx når hun står ude i barnevognen og sover). 

Et andet trick kan være at sætte babyalarmen lidt væk fra barnet. I starten havde vi den til at stå lige ved hendes hoved, når hun lå i sin seng om aftenen og vi stadig var oppe, og så bliver man altså forstyrret af det mindste pip, som man slet ikke behøver at reagere på. Nu sætter vi alarmen i den anden ende og soveværelset, så nu hører vi kun noget i alarmen hvis hun faktisk græder.

Maria

Anmeld

13. juli 2010

LauraLW

padwico 938

Super god! nem, lille, langt batteri etc.

Anmeld

13. juli 2010

sandratobias

Super nova kan jeg oz anbefale... Vi har dem selv, men pas på med at smide dem ned af trapperne... Det kan de ikk tåle alt for mange gange, det gjorde min søn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.