babyalarmer! Hjælp hvilken skal vi vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2010

*A*

Vi har, af flere fået anbefalet at købe Supernova babyalarmen  Personligt kender jeg ikke selv noget til den endnu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Koen.

tusind tak for svar piger! det lyder som om de fleste stemmer for at super nova er gode, så det bliver vist dem vi vælger

Anmeld

13. juli 2010

Koen.

Skouboe skriver:

Det er VILDT svært den første nat eller 2 og man føler sig bare som jordens mest elendige mor, fordi man ikke kan holde ud af have sit barn i soveværelset fordi de ligger og grynter og smasker og mosler...

Efter et par nætter opdager man at ikke nok med at man sagtens kan høre dem, men både de og I sover bedre om natten, når I ikke forstyrrer hinanden.

Det er "bare" lige at komme igennem den første nat eller 2.

tror jeg vil ligge på spring i starten,men du har sikkert ret i det kun er de første par nætter Ja,man føler sig altså ikke som den bedste mor når man nærmest sparker sin datter ud af soveværelset, men er sikker på det er det bedste for os alle 3

Anmeld

13. juli 2010

Ann.

Super Nova - igen, igen, igen

Anmeld

13. juli 2010

Tanja84

Kan også kun sige Super Nova, har fået dem anbefalet alle de steder vi har spurgt og kender flere der har benyttet denne.

Den har de nødvendige fuinktioner og er samtidig nem at bruge. Det er derfor også den vi selv har købt, og vi glæder os til at kunne benytte den

Anmeld

13. juli 2010

klmf

Jeg troede også, at jeg ikke kunne høre noget som helst da bøffen kom ind til selv. Jeg kunne høre når han vendte sig Det er INTET problem og har akdrig brugt alarmen - nu synes jeg bare det er en fordel, at han kan ligge og vågne stille og roligt og snakke lidt med hans senge-bog uden at jeg behøver at fare op...

Anmeld

13. juli 2010

Koen.

lotchen aka Charlotte skriver:

Jeg troede også, at jeg ikke kunne høre noget som helst da bøffen kom ind til selv. Jeg kunne høre når han vendte sig Det er INTET problem og har akdrig brugt alarmen - nu synes jeg bare det er en fordel, at han kan ligge og vågne stille og roligt og snakke lidt med hans senge-bog uden at jeg behøver at fare op...

Er godt nok spændt, i morgen tager vi ud og køber alarmer og så skal hun have sin første nat der Tror det bliver hårdere for mig end for hende Men havde regnet med a vi sq sove sammen med hende til hun var min 6 mdr og ikke kun 3, men niks

Anmeld

13. juli 2010

klmf

lillespurv19 skriver:

Er godt nok spændt, i morgen tager vi ud og køber alarmer og så skal hun have sin første nat der Tror det bliver hårdere for mig end for hende Men havde regnet med a vi sq sove sammen med hende til hun var min 6 mdr og ikke kun 3, men niks

Hi hi, det bliver garanteret hårdt ved dig - det var det i hvert fald for mig, tror jeg sov med det ene øje åbent den første nat Men det er bare så rart at man ikke vækker dem når man selv roder rundt i sengen, hoster osv. Oliver sover i hvert fald bedre og det gør vi også, så det kan helt klart anbefales hvis man er klar til det.

Held og lykke med det

Anmeld

13. juli 2010

Majbriteriksen

lillespurv19 skriver:

Hej. Jeg siger også helt klart super nova. Hold øje med tilbud-har set i vores ønskebørn at man kunne får dem 3-400 kr billigere. (Hadsund ønskebørn) prøv evt at ringe til dem, det kan være at de vil sende, eller du kan bruge det hvis du vil have slået af i den butik du køber i

Anmeld

13. juli 2010

Valle81

lillespurv19 skriver:

Nu har vi besluttet at lillepigen skal sove på eget værelse, da jeg simpelthen vågner bare hun rokker med en lilletå Men så vil jeg have nye babyalarmer da dem vi har nu er nogle vi har arvet og synes de virker af H til!

Hvilke er gode? for det skal være de bedste af de bedste for at jeg kan sove trygt

Jeg kan kkun være enig med Skouboe:0)

Og tror heller ikke du vil sove roligere. Tro mig, du har alle antenner ude selvom du sover, og du skal nok høre hende :0)

At sove med en alarm tror jeg vil gøre at du vågner 10000 gange for at tjekke om den nu stadig er tændt, virker osv:0) Så stol på dig selv:0)

Jeg har to af slagsen - altså børn - og på ingen af dem har jeg brugt babyalermer på deres værelser ( dog heller ikke i barnevogn) og Anton har sovet hos sig selv siden han var lidt over en måned, og Asta var vist 2 mdr.

Jeg vil også sige, prøv uden og lad det komme an på en prøve:0)

Stort knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.