jeg vil klippes!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2008

ivfmarie

ka li ja skriver:

jeg ved lige hvordan det skal se ud. det skal klippes lige der hvor man kan se du har haft elastikken i! hvis du kan se det.
sådan en gradueret page der går længere ned foran

er du med(?):)

Uhh nej - der er jeg ikke enig! Jeg tror det blive for tungt foran ansigtet. Jeg ville nok også foreslå forskellige længder, så det ikke er så tungt forneden, og så måske ligt farve i bunden eller som reflekser....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2008

Juniors mor

ivfmarie skriver:

ka li ja skriver:

jeg ved lige hvordan det skal se ud. det skal klippes lige der hvor man kan se du har haft elastikken i! hvis du kan se det.
sådan en gradueret page der går længere ned foran

er du med(?):)

Uhh nej - der er jeg ikke enig! Jeg tror det blive for tungt foran ansigtet. Jeg ville nok også foreslå forskellige længder, så det ikke er så tungt forneden, og så måske ligt farve i bunden eller som reflekser....

Enig med IVF! Tror det ville være super pænt til dig, hvis der blev åbnet lidt op ved ansigtet. Tillader mig at foreslå det modsatte af Kalaha :$ - altså lidt kortere foran end bagi og så lidt etager til at løfte det med.....

Anmeld

27. juni 2008

Mikkelmusen

Jeg er jo helt vildt glad for mit lange hår, men det tager bare så lang tid og tålmodighed at holde det. og det er helt umuligt at rede det efter bad, og jeg nægter at købe produkter til en formue for at afhælpe problemet ved redning.

men jeg tænker tøser. Tak for jeres idéer :)

Anmeld

27. juni 2008

Plysbjørnen

Mikkelmusen skriver:

Jeg er jo helt vildt glad for mit lange hår, men det tager bare så lang tid og tålmodighed at holde det. og det er helt umuligt at rede det efter bad, og jeg nægter at købe produkter til en formue for at afhælpe problemet ved redning.

men jeg tænker tøser. Tak for jeres idéer :)

Jeg havde et hår næsten lige som dit, har prøvet at blive klippet kort flere gange...
Men denne gang, ja jeg var træt af at skulle bruge en ½ flaske balsam for at have en chance for at børste det, bag efter skulle man bruge 45 min på at børste det, hvis ikke lige manden var hjemme til at kunne gøre det... så ja mit hår røg... og nu er jeg jo kort (og har ikke fortrudt endnu)...

(så her ville jeg gerne have haft et billede af mig med langt hår men aner ikke hvordan jeg gør...)

www.123hjemmeside.dk/broen-kock

Men på denne side kan i finde et billede af mig under barnedåb hvor i kan se mit hår før det blev klippet...

Betina1978

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.