jeg vil klippes!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. juni 2008

Mikkelmusen

jeg vil gerne klippes inden dåbsfesten, men jeg kan ikke finde ud af hvad og hvordan det skal gøres.

Nogen der har en idé?

pt er det således:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2008

Siber

ja nu er jeg jo ikke frisør, den post vil jeg overlade til kalaha!

Men hvad med lidt i etager, så der kom lidt forskellige længer på?

Knus Siber

Anmeld

26. juni 2008

Marco2

Ja kalaha er mesteren.

Ærgerligt hun ikke kører på "hjemmebesøg" det skrog..

AG - som lige er blevet klippet men allerede synes det trænger igen...:@

Anmeld

26. juni 2008

Susan1978

okay nu folder jeg mig ud.. jeg synes du skulle få lavet etager i.. sådan så den korteste etage rammer skuldren.. ej måske en lidt kortere der rammer dit ansigt ind.

også synes jeg det kunne være flot til dig med noget pandehår, det behøver ik være helt kort, men måske noget af det der skævt skåret..

men jeg synes hvert fald du skal ha åbnet op for dit ansigt, tror det vil gøre rigtigt meget.

nå men lad os se hvad kalija siger.. :P

Susan

Anmeld

26. juni 2008

Tynen

Jeg ville få klippet det lidt kortere og så med nogle etager.

Men ikke for mange - Man kommer sgu hurtigt til at ligne en puddel hvis man har lidt krøl i håret og ikke gider at flade hår hver dag (Ja, Bacon! Det sker rent faktisk for mig nogle gange :) )

Anmeld

26. juni 2008

ka li ja

jeg ved lige hvordan det skal se ud. det skal klippes lige der hvor man kan se du har haft elastikken i! hvis du kan se det.
sådan en gradueret page der går længere ned foran

er du med(?):)

Anmeld

26. juni 2008

Mikkelmusen

overhovedet ikke. Jeg vil bare ikke ha kort hår...
det er prøvet og det brød jeg mig ikke om..

Anmeld

26. juni 2008

Loggidut

hunni...jeg vil tro det kunne blive pænt med noget pandehår til dig...og vær endelig ikke i tvivl om at kalaha ved hvad hun skriver...

jeg så hende lave magi med susans lange hår...og dahm, jeg er træt af hun ikke tager på hjemmebesøg, for så var hun hyret til mit bryllup...

Kalaha...du er sgu gud!

Anmeld

26. juni 2008

ka li ja

Loggidut skriver:

hunni...jeg vil tro det kunne blive pænt med noget pandehår til dig...og vær endelig ikke i tvivl om at kalaha ved hvad hun skriver...

jeg så hende lave magi med susans lange hår...og dahm, jeg er træt af hun ikke tager på hjemmebesøg, for så var hun hyret til mit bryllup...

Kalaha...du er sgu gud!

du er sgu en skat(L)

Anmeld

26. juni 2008

Loggidut

jaaaaahhhh men...for pokker, jeg var helt vild med det du ordnede for susan, hun blev jo helt ny...og lur mig om ikke stadig meget af frisuren hang ved hende, da vi så hende i weekenden!

jeg var meget overrasket ven! ikke at jeg ikke troede på dig, men at du kunne gennemskue hvad der ville klæde hende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.