Hvem inviteres til jeres barns fødselsdag ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2008

Tut

Her bliver vi følgende: mormor og morfar farmor og farfar oldemor og oldefar min faster min onkel og moster min fætter, hans kone og deres datter min anden fætter Så vi bliver inkl. os selv, 16 personer. Christian's familie har aldrig haft tradition for at invitere til fødselsdag, det er noget man fejrer med sine forældre kun. Hvor i mod min familie har tradition for at den nærmeste familie samles og fejrer dagen. Så vi kombinerer det med at Christians forældre kommer med når vi holder for min familie. Tut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2008

Loggidut

ja helt sikkert...jeg har min rigtig gode veninde...hun har altid været med til fødselsdage her, og vi hos hende.

Vi har begge to midstet vores forældre, og har for lang tid siden erkendt at vores familie ikke er så stor mere, så derfor bakker vi meget op omkring hinanden og hinandens festdage.

og ja self. kan man sidde med en træt smag i munden når man skal ud af døren, men det har ikke noget med barnet eller fødselsdagen at gøre, det har noget med at gøre at man lige skal igang og ud i det virkelige liv...

nej børnene skal ikke snydes, og derfor bakker jeg altid op omkring fødselsdage, og det gør vores venner også!

Anmeld

27. juni 2008

Anja

Dejligt at høre, at det ikke er så unormalt (flg juli 07) at invitere venner til fødselsdag.

Tror vi i høj grad betragter vores gode venner mere som familie end familien ..... så det er derfor at venner kommer på dagen - vi vil hellere tilbringe lørdag eftermiddag/aften i deres selskab end familiens :)

Anmeld

27. juni 2008

Nadi

Vi holder Oliver's fødsesldag søndag den 6. juli ogd et er Oldemødre, Morforældre, Morbror, Fastre, Onkler, Kusiner og Fætre. Engang når vi er kommet over ferien, eller i ferien (måske i sommerhus eller på camping) skal vi have inviteret et hold venner ti fødsesldag. De er faddere til Oliver og vi til deres dreng, så de er også en del af familien, men vi har bare ikke plads heroppe, hvis alle skal med. Så det er sådan vi gør det her, og de bliver inviteret til boller og kagemand. -Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.