D-vitamin mangel eller andre årsager til manglende energi???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2010

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar, jeg ringer til lægen i morgen og får en tid, så må vi håbe at hun kan finde ud af hvorfor jeg har det sådan, jeg troede faktisk da det startede for mdr. tilbage at jeg var gravid igen. men det var ikke det, så et eller andet må der jo være galt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

Maise

Anonym skriver:

Ja ville faktisk ønske jeg var så modig og at der var flere som dig, men jeg er panisk angst for nåle, og er ved at besvime bare de prikker mig med den nål, så det bliver jeg nok aldrig, men jeg er fuld af beundring for de mennesker, som er med til at redde andre menneskers liv, deriblandt min egen lillebrors for år tilbage. så tak for det 

en indskydelse fra den diætist jeg gik ved uner min graviditet, så indeholder groft rugbrød meget mere jern end broccoli og spinat.

da jeg læste dit indlæg tænkte jeg : B12 mangel, d-vit mangel, lav BP, pco ( forekommer hos hver 7 kvinde i DK-mig selv inklusiv)

god bedring

Anmeld

11. juli 2010

Anonym trådstarter

Maise skriver:

en indskydelse fra den diætist jeg gik ved uner min graviditet, så indeholder groft rugbrød meget mere jern end broccoli og spinat.

da jeg læste dit indlæg tænkte jeg : B12 mangel, d-vit mangel, lav BP, pco ( forekommer hos hver 7 kvinde i DK-mig selv inklusiv)

god bedring

Det lyder godt, for er ikke pjattet med broccolien, spinaten kan gå an, hvis den er frisk. Tror dog ikke det er pco, da jeg blev gravid ved en hovsa, så mon det ikke havde været langt sværere hvis det havde været tilfældet. Men må en tur til læge og nævne at jeg er en smule nervøs for at det kan være noget vitaminmangel eller ligende. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.