Jeg ville bare høre jer dejlige damer om nogen af jer har nogle bud til hvad min manglende energi kan skyldes
(ved godt at jeg burde tage direkte til lægen, men syntes lidt jeg render hende på dørene med mit barn, og vil gerne have lidt konkret i baghovedet når jeg endelig tager derind)
Jeg er en kvinde sidst i 20'erne, overvægtig, men spiser sundt til daglig, dog ikke fisk af nogen art. Jeg har altid manglet energi i vinterperioderne, som voksen, men aldrig i sommerperioderne. Men denne sommer er det helt galt, jeg er så træt, sover middagslure, og kan ikke motivere mig selv til noget - overhovedet - det bliver højst til en cykeltur. Her mener jeg ikke almene aktiviteter med mit barn, men mere af træningskarakter, noget som jeg altid har fundet motivation til off and on. Jeg har fuldt madlog på nettet og kan jo se af min kostplan at der ingen d-vitamin indgår, så den eneste d-vitamin jeg får er gennem solen, og det er sparsomt hvor meget jeg alligevel er i solen i løbet af en dag.
Så er der nogen der har nogle erfaringer eller ligende omkring d-vitamin mangel eller andre manglende energiårsager???
Anmeld