Hvor tit drømmer i om...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2008

Anonym trådstarter

Tak for svaret piger :) Så føler jeg mig en smule mere normal ;)

Peter Tanev :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2008

Tikki

ha ha ha ha 8D - fantastisk tråd..8D Jo jeg har prøvet at drømme om andre fyre. Så sent som sidste uge, drømte jeg, at jeg var utro med en arbejdskammerart som jeg ikke har set i snart 3 år ...underligt at han bare skulle poppe op. I drømmen var jeg også gravid, men det skulle da ikke stoppe mig...så behøvede vi jo ikke beskytte os. AAAiiiii hvor havde jeg en dårlig smag i munden, da jeg vågnede :$8D

Jeg har også drømt, at jeg var sammen med min veninde 8D..og jeg er altså ikke til piger - vanvittigt. Regner med det nok sker for en del.....håber jeg...eller...jo det gør det sgu 8D

Anmeld

26. juni 2008

ka li ja

Mebach skriver:

Bornholm, hva?

ham den tykke der skygger for bornholm.. hva hedder han?
voldborg sgu da lol

Anmeld

26. juni 2008

Tikki

ka li ja skriver:

Mebach skriver:

Bornholm, hva?

ham den tykke der skygger for bornholm.. hva hedder han?
voldborg sgu da lol

aaaiiiii ham er der vel ingen der drømmer om hva´8D8D8D8D får nogle meget slemme billeder på nethinden +o(8D

Anmeld

26. juni 2008

Sille

Man kan ikke gøre for hvad man drømmer om.. det er mere det der sker når man er vågen....:P

Anmeld

26. juni 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Jeanette skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Bornholm, hva? [/citat] ham den tykke der skygger for bornholm.. hva hedder han? voldborg sgu da lol[/citat] aaaiiiii ham er der vel ingen der drømmer om hva´8D8D8D8D får nogle meget slemme billeder på nethinden +o(8D [/citat] Jahmen for fa'en, Voldborg er sgu da GUD!!!!!!!!!!!

Anmeld

26. juni 2008

ka li ja

ja men i tilfældet hvor man skal vælge imellem tanev(som jeg personligt godt kan li;)) og så voldborg... der må jeg indrømme at tanev tænder mig mest:)):))

Anmeld

26. juni 2008

Rasmine

ka li ja skriver:

ja men i tilfældet hvor man skal vælge imellem tanev(som jeg personligt godt kan li;)) og så voldborg... der må jeg indrømme at tanev tænder mig mest:)):))

Jaja, godt så...
:$
:P

Anmeld

26. juni 2008

Tynen

Har ikke prøvet at drømme frække ting om andre (7-9-13) :)
Men drømte en dag at jeg boede sammen med min ex-kæreste (Jep, fra da jeg var 14 år) og var fuldstændig forvirret da jeg vågnende!

Men har altså hørt at det ikke er unormalt - Og hey, man kan jo egentlig heller ikke gøre for det ;)

Anmeld

26. juni 2008

Lise

Jeg har sex med alle mulige i mine drømme :$ Det går ikke stille for sig altid.. 8D

Har engang hørt at hvis man drømmer at man har sex med en eller anden, så er det fordi man har et uafklaret forhold.. (?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.