Hvor tit drømmer i om...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
21 svar
0 synes godt om
26. juni 2008

Anonym trådstarter

andre fyre. Nu snakker jeg frække drømme...

Jeg synes faktisk det er lidt pinligt, men jeg havde en drøm om en af kærestens venner den anden dag. :$
Og det føltes bare så forkert, og jeg var helt flov da jeg vågnede, men alligevel var det pirrende på en måde. :$

Jeg har jo ikke lyst til at være sammen med andre fyre, men jeg burde så heller ikke drømme frækt om dem, og så faktisk synes det var lidt ophidsende alligevel.

Drømmer i også om kærestens venner, eller venindernes kærester?

Eller er jeg helt vildt unormal? :$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2008

Anja

:P Jeg har ikke selv erfaring med det, men måske er det fordi manden ikke har nogle venner, der er lækre nok :))

Tror altså ikke det er så unormalt, jeg har da i al fald hørt fra flere veninder, at det er sket for dem. Det er vel bare under kategorien "Samle appetit ude men spise hjemme " ?

Anmeld

26. juni 2008

Anonym trådstarter

Jamen Anja, de er ikke lækre!!!!!!!

Altså de er heller ikke ulækre, men de er ikke ligefrem Brad Pitt eller Johnny Depp nogle af dem!!

Anmeld

26. juni 2008

Rasmine

Det er vel meget normalt, hvis man har været sammen nogle år?
Men det er måske lidt mystisk at det er kærestens venner?
:$

Anmeld

26. juni 2008

Anja

Anonym skriver:

Jamen Anja, de er ikke lækre!!!!!!!

Altså de er heller ikke ulækre, men de er ikke ligefrem Brad Pitt eller Johnny Depp nogle af dem!!

Der fik du mig altså til at grine højt ! :))

Ja, så har jeg sgu ikke en forklaring til dig .... du er sgu nok bare lidt kinky ;)

Anmeld

26. juni 2008

ka li ja

hahahaha nej det har jeg sgu da også gjort nogle gange!!!!
både de grimme og de lækre. det tager jeg nu ikke så tungt!...:D

det er vel meget normalt og hvem kan selv gøre for hvad de drømmer!

Anmeld

26. juni 2008

Astrid P

Øhhh... Jeg har engang haft en fræk drøm om Peter Tanev. Ham fra TV2 vejret... Han er sgu ikke særligt lækker!!! Så nej, man kan ikke gøre for hvem man drømmer om. :S

Anmeld

26. juni 2008

ka li ja

Astrid P skriver:

Øhhh... Jeg har engang haft en fræk drøm om Peter Tanev. Ham fra TV2 vejret... Han er sgu ikke særligt lækker!!! Så nej, man kan ikke gøre for hvem man drømmer om. :S

hahahahahahahahahahahahahaha han er sgu da vildt nuttet! seriøst, men det er nok hans glimt i øjet. så længe det ikke er ham der, der skygger for bornholm!! ad

Anmeld

26. juni 2008

Rasmine

Bornholm, hva?

Anmeld

26. juni 2008

Loggidut

jow da, hvem har ikke det...dog er det mange år siden...

jeg tror du skal tolke det som noget sundt...og helt normalt...

men jo da det prøvede jeg engang...kan sgu bare ikke huske hvem det handlede om....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.