MIN DATTER ER FOR FED!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2008

ka li ja

tror vidst alle har kommenteret den fantastiske læge du har dig+o( så det dropper jeg..

babyer skal være tykke. de skal ha noget at ta af når de begynder at bevæge sig,mere og mere... hvis din datter er begyndt at løbe rundt og er monster aktiv, så ville jeg nok tænke over om hun ser ud som hun plejer eller om hun har tabt sig lidt.
hvis hun stadig kun er på kravlestadiet, så er det jo alligevel begrænset hvad de kan nå at ha tabt sig...
syntes det lyder mærkeligt at hun skulle være fed, med den højde og vægt hun har. for det lyder da som rigtig mange af de bebser her inde!

jeg syntes det du skriver om hvad hun får at spise, virker super fornuftigt. og ja jeg har lært at man kommer smør i maden og gir dem sød eller letmælk til de er et år! hvordan skal man kunne blive "ikke fed" af det!?

arrhhh jeg tror du skal gøre som du gør, og så er jeg helt elt sikker på det hele kommer af sig selv, når hun farer der ud af:D
og h vis ikke, jame så ta det til den tid.
ingen bebser må komme på slankekur, medmindre det direkte er farligt for dem at være til. og det er vidst de færreste.
kan du ikke få en sec.oppinion fra en anden læge? eller fx sp, tager hun ikke på et års rundtur hvis man gerne vil ha det?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2008

Sille

Ej en mærkelig besked at få...

det skal du bare lade som om du ikke har hørt.. en baby skal da være tyk...
Desuden skal hun da nok løbe det af sig og som du selv skriver så spiser hun jo ikke usundt. Syns du skal lade hende spise det hun kan og ikke gøre portionerne mindre..
Freja har altid været en lille nips, på trods af fødselsvægt på 3950 g. og nu vejer hun 9 kg.. men hun har jo også kravlet siden 6 mdr og gået/løbet siden 9½ mdr.. så hun tager ikke meget på.. desuden spiser hun heller ikke så meget.. :S
så jeg ville ønske det var mig der havde en madglad baby med gode elastikker....:)

Tag det roligt.. og lad være md at lytte til den læge..

Anmeld

26. juni 2008

Tynen

Som de andre har skrevet et par gange eller 11 er det da en fuldstændig hjernelam kommentar at komme med!!
Selvom det måske er svært, synes jeg for guds skyld at du skal glemme det!
Kan slet ikke forstå hvordan det hænger sammen med de mål og vægt du har skrevet??!

Sikke en nar - Babyer SKAL have elastikker.. Og gerne mange af dem :)

Anmeld

26. juni 2008

Monica

Fuck hvor er det´baer latterligt!!!!!!!! Huner ikke fed, og du giver hende da ikke for meget mad. Din stakkel, det er sgu ikke sjovt at få sådan en besked...

Jeg er lidt i den anden grøft (Gustav vejer lidt over 8 kg) En dame sagde om han ikke var lidt lille af sin alder??!! Om jeg gav ham fedtstof nok... Så, ja, jeg kender det....

Moni...grrrr

Anmeld

26. juni 2008

Stumpen

Jeg sidder lidt og tænker om lægen vejede hende i dag, så han kunne se hendes vægt??
For min Mathilde har altid været stor at se på og var buttet som baby.. Nu er hun ganske vist snart to!! Men hun er overhovedet ikke tyk.. Vejer omkring de 13 kg og ??? højde -omkring 86 vil jeg skyde på..

MEN hun har et stort hovede og grovere bygget end andre.. Men tyk er hun ikke, det ser bare sådan ud..
(H) Anja.. -hvis datter var 78 cm og 9.93 kg tung ved 1 års undersøgelsen...

Anmeld

27. juni 2008

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Hej alle sammen. Tak for støtten. Pudsigt nok ringede min egen SP, for at aftale ny tid, og jeg fortalte hende om lægens ord - og hun var så chokeret over det, at hun personligt tager kontakt til lægen for at informere om baby og vægt - og i øvrigt fortælle hende, at min pige er helt normal. Hun ligger på gennemsnitskurven, som hun i øvrigt altid har gjort. Og så også fortælle hende, at man ikke vurdere om en baby er for tyk udelukkende udfra udseende (dumme-lægen vejede hende jo slet ikke>().

Så jeg har besluttet at igen at nyde min datter, og bare være glad for at hun er god til at spise.

Tak for jeres dejlige svar.
Mvh.
Pernille og caroline - rund og sund:P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.