tror vidst alle har kommenteret den fantastiske læge du har dig+o( så det dropper jeg..
babyer skal være tykke. de skal ha noget at ta af når de begynder at bevæge sig,mere og mere... hvis din datter er begyndt at løbe rundt og er monster aktiv, så ville jeg nok tænke over om hun ser ud som hun plejer eller om hun har tabt sig lidt.
hvis hun stadig kun er på kravlestadiet, så er det jo alligevel begrænset hvad de kan nå at ha tabt sig...
syntes det lyder mærkeligt at hun skulle være fed, med den højde og vægt hun har. for det lyder da som rigtig mange af de bebser her inde!
jeg syntes det du skriver om hvad hun får at spise, virker super fornuftigt. og ja jeg har lært at man kommer smør i maden og gir dem sød eller letmælk til de er et år! hvordan skal man kunne blive "ikke fed" af det!?
arrhhh jeg tror du skal gøre som du gør, og så er jeg helt elt sikker på det hele kommer af sig selv, når hun farer der ud af:D
og h vis ikke, jame så ta det til den tid.
ingen bebser må komme på slankekur, medmindre det direkte er farligt for dem at være til. og det er vidst de færreste.
kan du ikke få en sec.oppinion fra en anden læge? eller fx sp, tager hun ikke på et års rundtur hvis man gerne vil ha det?!
Anmeld