heidi30 skriver:
Hej,
nu er det godt nok noget tid siden du skrev dette indlæg, men vil gerne høre hvad status er pt. Jeg har nemlig lige læst dit indlæg og vores søn er knap 2 mdr. og alt det du skriver kunne jeg have skrevet, det passer perfekt på ham.
Han har så godt nok også lidt maveproblemer indimellem, men ellers vil han heller ikke sove unden vuggen eller køren.
Er spændt på at høre hvad det er blevet til hos dig 
Jeg tillader mig lige at give mit besyv med - sidst jeg var sammen med Blyviol havde hun ihvert fald ikke problemer med at ligge sin datter til at sove uden at vugge eller trille med barnevogn
Jeg har Frederikke på 3½ md. Hun begyndte også efter 3 uger, kun at ville sove i barnevognen hvis jeg kørte rundt med hende. Det har jeg så gjort indtil for en uge siden. Jeg var ærlig talt blevet lidt træt af det, og kontaktede min SP for hjælp.
Hun rådede mig til at ligge hende ud i barnevognen når hun begyndte at vise tegn på træthed - give hende sutten, og evt. lige ae hende lidt på kinden og derefter gå ind. Jeg skulle IKKE stå ved siden af barnevognen til hun faldt i søvn.
De første 2 dage skulle jeg ud til hende et par gange og give hende sutten, imens jeg lige "rokkede" lidt med barnevognen når den stod låst. Allerede på 3.dagen kunne jeg ligge hende ud, uden at gøre noget som helst - det er bare guld værd!!!
Mit råd til dig, må være det samme som min SP gav mig - samt tålmodighed!! 
Anmeld