Risen skriver:
Håhå ! Så vildt du rent faktisk kan sige at du nød det.. det er nok de færreste der kan sige sådan.. Men jo vil jo egentlig gerne gøre det igen hvis det var, men nød det? Nope.. synes det gjorde ufatteligt ondt..
Det er det jeg siger, jeg havde en helt anden fødselsoplevelse end med de andre to... Da først det begyndte at gøre ondt for alvor, da var det jo næsten ovre. Da jeg begyndte at synes at "presset" gjorde ondt, gik der ca 45 minutter og så var han helt ude...
Jeg åbnede mig jo langsomt pga en kant som hovedet stod fast ved, og havde den ikke været der, havde jm måske ikke nået herud
. At den kant var i vejen gjorde jo netop, at jeg ikke havde ondt ved veerne, for det hele gik i et stille og roligt tempo...
Men "nød" det er måske også lidt voldsomt
udtrykt, men jeg havde bare så meget fornemmelse for min krop.. Og det har jeg ikke haft på sygehuset, hvor jeg synes jeg mistede mig selv lidt, så snart jeg kom ind på fødestuen. Men det er først efter hjemmefødslen at jeg har opdaget det.
Jeg lyder godt nok noget flippet nu
Sorry, men den hjemmefødsel var ren optur... (Jeg bruger altså både bh, går i andet end sundhedssandaler og jeg har INTET batik-farvet hjemmelavet økologisk tøj
)
Anmeld