Claras fødsel (lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2010

Corn

Super godt gået... Og jeg blev jo også sendt om på alle fire... Det er åbenbart noget vi skal denne gang

Tak fordi du delte din fb og så de skønne billeder af vidunderprinsessen...¨

Hvordan havde faren det med fødslen og truslerne om kejsersnit osv.???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

dorthemus

Hvor er du sej!!  Det er faneme godt gået og hvor er hun en fin lille pige

Knus Dorthe

Anmeld

10. juli 2010

MariaJ

Sikken en fødsel. Hvor ER du sej at du klarede den. Tillykke med lille Clara .

Maria

Anmeld

10. juli 2010

Risen

Macaab skriver:

Super godt gået... Og jeg blev jo også sendt om på alle fire... Det er åbenbart noget vi skal denne gang

Tak fordi du delte din fb og så de skønne billeder af vidunderprinsessen...¨

Hvordan havde faren det med fødslen og truslerne om kejsersnit osv.???

Hej søde !  

Ja det er åbenbart en god teknik på alle fire.. Det hjalp jo.. hihi.. 

Rasmus var noget bekymret når hjertelyden dykkede , men tror bare han tænkte at jeg havde styr på det og at vi var i gode hænder.. Når jeg kigger på de andre billeder fra fødselen kan jeg godt se lidt panik blik på hjertemåleren. hehe.. Men han tog det rigtigt fint.. 

Anmeld

10. juli 2010

Risen

Tak piger ! Ja det var bare en super hård fødsel , men god fødsel.. absolut det hele værd ! 

Anmeld

10. juli 2010

Risen

Tanja78 skriver:

Stort tillykke, jeg er glad for at høre, at du klarede den så fantastisk  Du er sej og endelig kom hun til verden..

Tak søde ! Ih nu er det snart tid til du møder din lille basse ! Hvor er det bare spændende.. !

Anmeld

10. juli 2010

XXSS

Risen skriver:

Tak søde ! Ih nu er det snart tid til du møder din lille basse ! Hvor er det bare spændende.. !

Ja det bliver dejligt at komme af med maven  

Hvad sagde de til Claras vægt, den var da en del under det jdm skudte hende til? og nu hvor du var gået over tid?

Anmeld

10. juli 2010

Corn

Risen skriver:

Hej søde !  

Ja det er åbenbart en god teknik på alle fire.. Det hjalp jo.. hihi.. 

Rasmus var noget bekymret når hjertelyden dykkede , men tror bare han tænkte at jeg havde styr på det og at vi var i gode hænder.. Når jeg kigger på de andre billeder fra fødselen kan jeg godt se lidt panik blik på hjertemåleren. hehe.. Men han tog det rigtigt fint.. 

søren var også  lidt skræmt da jm begyndte at snakke ve-drop og fødegang, for han vidste, at selvom jeg havde sagt ja til, at den slags beslutninger blev taget endeligt af jm, at så ville jeg nok være stædig...  så jg valgte jo "bare" at føde

Og for en sjælden gangs skyld var han hamrende stolt af min stædighed... Rigtig pralende da han ringede til min mor og far og fortalte hvor sej han synes jeg var og "når hun tager en beslutning, så..."

Jeg synes du er for sej, og næste gang smutter du bare mandlen ud... For jeg er overbevist om at du gør det igen, ikke

Anmeld

10. juli 2010

Risen

Tanja78 skriver:

Ja det bliver dejligt at komme af med maven  

Hvad sagde de til Claras vægt, den var da en del under det jdm skudte hende til? og nu hvor du var gået over tid?

Ja det kan jeg godt forstå.. Er i helt klar derhjemme til bassens ankomst så? .. 

Jamen i starten skulle vi give hende modermælkserstatning hver 3 time for at hun tog på i vægt.. Det resulterede desværre i at amningen gik ned af bakke , men nu kører det heldigvis igen.. De har ikke rigtig forklaret hvorfor hun var så lille for moderkagen var fin og flot .. Så det er stadig lidt underligt.. Men sp var her igår og hun vejer nu allerede 2960 gram.. helt vildt som hun spiser , den lille mælkedranker.. hehe .. 

Anmeld

10. juli 2010

Risen

Macaab skriver:

søren var også  lidt skræmt da jm begyndte at snakke ve-drop og fødegang, for han vidste, at selvom jeg havde sagt ja til, at den slags beslutninger blev taget endeligt af jm, at så ville jeg nok være stædig...  så jg valgte jo "bare" at føde

Og for en sjælden gangs skyld var han hamrende stolt af min stædighed... Rigtig pralende da han ringede til min mor og far og fortalte hvor sej han synes jeg var og "når hun tager en beslutning, så..."

Jeg synes du er for sej, og næste gang smutter du bare mandlen ud... For jeg er overbevist om at du gør det igen, ikke

Hihi ! Hvor sejt ! Tror virkelig også at det er kvinden som ved bedst i fødsel situationer.. Jeg havde bare sådan en følelse af at det nok skulle gå og hun sagtens kunne klarer det.. 

Jm sagde at næste gang ville gå helt vildt strærkt hvis hun/han ikke var stjernekigger for åbnede mig jo helt vildt hurtigt.. Så mon ikke jeg snupper en til engang om nogle år..  hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.