nogle der skal begynde projekt baby senere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2010

HeY

Diana... skriver:

Jamen du skrev da lige til mig for et par dage siden i var gået fra  hinanden. Det måske en ny. 

Held og lykke til jer alle sammen. 

- Har ikke brugt denne her side MEGET længe , så det kan jeg ikk forstå. - skrev til dig, men ikke at jeg var gået fra nogen, tror du har læst et gammel brev så :s

Har været sammen med ham her i noget tid og kendt ham i 2år .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Diana...

HeY skriver:

- Har ikke brugt denne her side MEGET længe , så det kan jeg ikk forstå. - skrev til dig, men ikke at jeg var gået fra nogen, tror du har læst et gammel brev så :s

Har været sammen med ham her i noget tid og kendt ham i 2år .

Har lige været inde og kikke og det 10 dage siden du skrev at i gik fra hinanden marts sidste år så det jo lidt over et år siden. 

Dejligt du har mødt en ny skøn fyr held og lykke med det.

Anmeld

10. august 2010

HeY

Diana... skriver:

Har lige været inde og kikke og det 10 dage siden du skrev at i gik fra hinanden marts sidste år så det jo lidt over et år siden. 

Dejligt du har mødt en ny skøn fyr held og lykke med det.

Heh, ja det var til et brev du sendte mig sidste år heh :p det var med den gamle kæreste fra den gang heh ..

Anmeld

10. august 2010

Diana...

HeY skriver:

Heh, ja det var til et brev du sendte mig sidste år heh :p det var med den gamle kæreste fra den gang heh ..

Hi hi ja det kan jeg godt huske  og undskyld jeg ikke lige fik skrevet tilbage det jeg bare en spade til lige øjeblikket  

Men det var godt i fandt ud af det ikke var jer og du nu har fundet den rigtige det jo bare dejligt 

Anmeld

10. august 2010

LotteN

Diana... skriver:

Hi hi det også lige om lidt weeeee. 

dine måneder går sandelig hurtigt, hvis det er lige om lidt.

Jeg synes der er en evighed til - og ved du hvor dårligt sex er med gummi, forstår ikke de folk der bruger den slags altid

Anmeld

11. august 2010

Diana...

LotteN skriver:

dine måneder går sandelig hurtigt, hvis det er lige om lidt.

Jeg synes der er en evighed til - og ved du hvor dårligt sex er med gummi, forstår ikke de folk der bruger den slags altid

Der da kun en halv måned til så det september og så du gravid i første hug  Åhh ja det ikke lige det mest spændende ha ha vi brugte også gumme, og jeg blev gravid på gummi  Så måske du allerede er gravid hi hi hi.

Anmeld

12. august 2010

betiinsen

Wuhuu.. Er stoppet med p-pillerne fra idag.. Men regner nu med der går noget tid før jeg bliver gravid Men krydser fingere for det går forholdsvis stærkt..

Anmeld

12. august 2010

lOUISE Kold

regner med at gå igang om 3 måneder

Anmeld

22. september 2010

Anette&Sophia

Håber der snart sker noget ved os. Men det er nok noget omkring November/December, så jeg kan nå at færdiggøre min HF inden termin :-) jeg er så glad for at min kæreste er blevet helt blød om hjertet, og ikke bare kigger skørt på mig når jeg snakker om babyer :-) hi.

Anmeld

22. september 2010

Snefnug1984

betiinsen skriver:

Wuhuu.. Er stoppet med p-pillerne fra idag.. Men regner nu med der går noget tid før jeg bliver gravid Men krydser fingere for det går forholdsvis stærkt..

Hold da op.. det var da vidst lige i første forsøg du blev gravid? wauw..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.