nogle der skal begynde projekt baby senere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

LotteN

jeg har smidt p-pillerne, men kun for at få det ud af kroppen. Vi skal først igang omkring sep/okt. så det passer med jeg er færdig med min uddannelse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Mira0911

Vi har snakket om det, men ikke bestemt hvornår det skal påbegyndes...

Anmeld

27. juli 2010

grinbidderen

vi har osse snakkede om det for ½ år siden men der var kæresten ik så klar men så sagde han at vi kunne begynde til august men så er han i tvivl igen.. men vi beskytter osse ikke så må vi bare håbe det kan lykkes at jeg kan blive gravid igen og udenset hva bliver manden jo glad selvom han vil vente til vi har hus..

Anmeld

9. august 2010

betiinsen

Begynder nok også omkring dec.

Anmeld

9. august 2010

Junibæbs2013

Jeg har også lige taget den sidste p-pille og er nu meget spændt på min cyklus efter over 10 år på p-piller.

Af praktiske grunde kommer vi ikke til at starte the babymaking i praksis før sent i efteråret/ starten af vinteren, men jeg glæder mig rigtig meget. Vil så gerne have et sommerbarn...

Anmeld

10. august 2010

Frk.S

Så er der ikke mange p-piller tilbage i min sidste pakke - jeg kan næsten ikke vente.

Jeg har tidligere været i tvivl om kæresten rent faktisk var klar.

Men her i går spurgte han mig om hvilke navne jeg synes om. Det har han aldrig gjort før. Og den anden dag kiggede han på barnevogn.

Så nu tror jeg på, at han rent faktisk også glæder sig (næsten) lige så meget som mig. Det er bare fantastisk - og nu glæder jeg mig endnu mere!

Så håber jeg det går hurtigt, og ønsker alle i andre der starter på projekt baby held og lykke.

Anmeld

10. august 2010

HeY

Heey

Tager den sidste p-pille i weekenden - og så tager vi det som det kommer ..  uuh

HELD OG LYKKE ALLE SAMMEN

Anmeld

10. august 2010

HeY

Frk.S skriver:

Så er der ikke mange p-piller tilbage i min sidste pakke - jeg kan næsten ikke vente.

Jeg har tidligere været i tvivl om kæresten rent faktisk var klar.

Men her i går spurgte han mig om hvilke navne jeg synes om. Det har han aldrig gjort før. Og den anden dag kiggede han på barnevogn.

Så nu tror jeg på, at han rent faktisk også glæder sig (næsten) lige så meget som mig. Det er bare fantastisk - og nu glæder jeg mig endnu mere!

Så håber jeg det går hurtigt, og ønsker alle i andre der starter på projekt baby held og lykke.

Det da super dejligt at man kan se, høre og mærke at han virker klar til baby - så det os det helt rigtige

Anmeld

10. august 2010

Diana...

LotteN skriver:

jeg har smidt p-pillerne, men kun for at få det ud af kroppen. Vi skal først igang omkring sep/okt. så det passer med jeg er færdig med min uddannelse!

Hi hi det også lige om lidt weeeee. 

Anmeld

10. august 2010

Diana...

HeY skriver:

Heey

Tager den sidste p-pille i weekenden - og så tager vi det som det kommer ..  uuh

HELD OG LYKKE ALLE SAMMEN

Jamen du skrev da lige til mig for et par dage siden i var gået fra  hinanden. Det måske en ny. 

Held og lykke til jer alle sammen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.